Sign in to follow this  
Followers 0
hnusoba

Startovanie cez autozasuvku

17 posts in this topic

Dnes som nasiel super senzacnu vec v letaku od Lidlu, prepojovaci kabel na startovanie...cez AUTOZASUVKU :o :o :o

Sklanam hold ludom ktori to vymysleli :bojim :bojim :bojim

Nuz, dajme tomu ze auto ma 1.2 kW starter. Pri palubnej sieti 12V moze odoberat startovaci prud az 100A.

Pokial sa nemylim tato zasuvka je istena 20A poistkou. Pri novsich Peugeotoch je napajanie zasuvky cez BSI. Chcel by som vidiet toho odvazneho cloveka ktory by nieco take vyskusal co by to urobilo, nenajde sa niekto?

Alebo sa ja mylim a je to ozaj fantasticka vec? :myslim:myslim:myslim

0254.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

podla mna sa mylis ty :)

a verim tomu ze v USA by sa nasiel taky co by to skusal cez vlastnu zasuvku , ked ma kleknutu baterku :)

[upravil dne 3/2/07 tomyka]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tomyka

podla mna sa mylis ty :)

a verim tomu ze v USA by sa nasiel taky co by to skusal cez vlastnu zasuvku , ked ma kleknutu baterku :)

[upravil dne 3/2/07 tomyka]

No v podstatě ten startovací proud přes tu zásuvku vůbec neteče, startuješ normálně ze svoji baterie, jen ji dobíjíš tím propojením přes zásuvky zapalovače.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A v USA by na tom Lídlu ještě vysoudil majlant, protože neuvádějí, že to nelze využít vlastní zásuvky v případě vybití baterky.

Samozřejmě ani já nemám odvahu (ani sebemenší chuť) zkoušet, jak toto zařízení může fungovat a až potkám nějakýho moulu, co si to koupil, můj zapalovač mu určitě neposkytnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

A v USA by na tom Lídlu ještě vysoudil majlant, protože neuvádějí, že to nelze využít vlastní zásuvky v případě vybití baterky.

Samozřejmě ani já nemám odvahu (ani sebemenší chuť) zkoušet, jak toto zařízení může fungovat a až potkám nějakýho moulu, co si to koupil, můj zapalovač mu určitě neposkytnu.

No pokud potkáš moulu s normálníma kabelama tak se mu taky radši vyhni, táta chtěl jednomu pomoct a moula přehodil póly a kabely vzali rychlej konec, moula na to povídal, oni ty kabely moc nevydržej, ještě že neodešlo něco na autě:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak chtěl bych být u toho kdyby to někdo zkoušel. Řekl bych že je to pěkna kokot... Za 120 Kč se prodávaj normální startovací kabely,jde jen o to zvednout kapotu. (No lepší než tavit kabely u zapalovače). :bojim:bojim:bojim:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vendelín

Tak chtěl bych být u toho kdyby to někdo zkoušel. Řekl bych že je to pěkna kokot... Za 120 Kč se prodávaj normální startovací kabely,jde jen o to zvednout kapotu. (No lepší než tavit kabely u zapalovače). :bojim:bojim:bojim:bojim

Proč by se měli tavit kabely?? Tam žádnej velkej proud nepoteče, pouze ti to oživí tvoji baterii, počítam tak 0,5 A - 1 A, víc tam nepude

[upravil dne 3/2/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vendelín

Měřil jsi někdy odběr při startování ????

A ty jo? Přemýšlej, pokud bude pořád připojená tvoje baterie, a připojíš tenhle bazmek kterej jen tu tvou baterku bude šimrat protože ta elektronika co v něm je tam víc než 0,5 A nepustí tak tam prostě žádnej velkej proud nepoteče, starter si vezme proud jen z tvý baterie a pokud ho bude málo stejně nenastartuješ. Dříve se prodávalo něco podobnýho do zásuvky do zdi, jmenovalo se to Kondic a dávalo to asi 200 mA. Lidl trochu kecá:D

[upravil dne 3/2/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ať nemusíte klikat ;): Nejdříve zkontrolujeme průřez kabelu. U zážehových motorů do obsahu 2,5 l musí mít průřez alespoň 16 mm2 (průměr asi 5 mm), u vznětových nebo zážehových motorů s obsahem nad 2,5 l minimálně 25 mm2 (průřez bývá udáván na obalu).

Jinak si myslim, že tenhle nákup v Lidlu by byl zhola zbytečnej. Kabely jsou kabely a to mi nikdo nevymluví :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vendelín

Koukni na průřezy kabelů při startování - na konci článk.

http://auto.idnes.cz/auto_posta.asp?r=auto_posta&c=A060213_181457_auto_ojetiny_fdv

Já celou dobu říkám že to nefunguje tak jak Lidl píše, tak proč mám koukat na průřezy kabelů:myslim, já vím že startovací proud přes ten bazmek jít nemůže a ani nikdy nepujde. Čti pořádně co píšu;)

[upravil dne 3/2/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bych to resil jak v praci. Velkou baterku na vozickua kleste se silnyma kabelama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marlin

ja bych to resil jak v praci. Velkou baterku na vozickua kleste se silnyma kabelama :)

A to si kvůli tomu za 106ku navaříš kouli?

Protože když to dáš do kufru, tak se Ti tam nic jinýho nemůže vejít :aut:aut:aut:aut:aut:aut:aut:aut:aut:aut:aut:aut:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja uz ted mam v kufru rezervu s heverem, bundu, asi tri flasy do oleje, 4 flasy od ostrikovacu, startovaci kabely, naradi a spoustu dalsich nepotrebnych veci :aut:aut me uz se tam ted nic nevejde.

a navic na tech koleckach co jsou na voziku, pisou ze se nesmi pouzivat na dalnici :D:D

[upravil dne 3/2/07 Marlin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale víte co to může být za frajeřinu-kabel o délce 5,4 m?Prostě si sedíš na zadní sedačce a najednou brmmm, a máš nastartováno:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.