Sign in to follow this  
Followers 0
Hellman

206 problem vstrekovanie...

9 posts in this topic

Zdravim,

mam P206 1.1...problem je,ze niekedy(nie pravidelne) mi prestane vstrekovat niektory zo vstrekovacov,alebo niektore dva vstrekovace...nejde signal z RJ motora.....uz som vymenil vsetky vstrekovace,kebelaz a aj RJ motora je nova,takisto som skontroloval vsetky konektory a kontakty,premeral som napajanie a tiez ukostrenie,boli vymenene aj kompletne vsetky cidla a snimace,ktore sa na motore nachadzaju...............chcem sa opytat,ci by to nemohlo mat suvis s BSI jednotkou,lebo auto bolo po nehode a naraz bol akurat z lavej strany v oblasti BSI jednotky,ale BSI nebola poskodena.............vie niekto poradit???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

BSi to nebude, pokud si to vše vyměnil, tak snad poškozené kabely, alternátor,

...kabelaz som skontroloval kablik po kabliku....je pravda,ze alternator som nemenil,ale aky ma suvis so vtrekovanim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upresni - nejde signal z RJ do vstrekovacov. Nameral si /pri uvedenej poruche/, ze priamo na vstrekovaci nie je otvaraci impulz /osciloskopom/ ? RJ vacsinou pocas vstreku uzemnuje jeden koniec cievky vstrekovaca - na druhom konci je stale napatie +12V.

Napis aku RJ mas a ci mas multiplex /zhruba od konca r. 2001/.

Ak nemas multiplex v BSI je len immo, ktory je spojeny s RJ 2 kablami /seriovy asynchr. prenos/. V pripade neoverenia kodu, alebo poruchy immo sa vypinaju sucasne impulzy na vsetky vstrekovace a zapal. rampu /vypinanie je zavisle od typu RJ/. Teda ak ti nejde len 1 vstrekovac /chod na 3 valce snad poznas/ - tak tu /v BSI/ asi problem nebude.

Vzhladom na nahodny vyskyt chyby stale to zname ... SPOJE...KONTAKTY...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: brejda.paul

Upresni - nejde signal z RJ do vstrekovacov. Nameral si /pri uvedenej poruche/, ze priamo na vstrekovaci nie je otvaraci impulz /osciloskopom/ ? RJ vacsinou pocas vstreku uzemnuje jeden koniec cievky vstrekovaca - na druhom konci je stale napatie +12V.

Napis aku RJ mas a ci mas multiplex /zhruba od konca r. 2001/.

Ak nemas multiplex v BSI je len immo, ktory je spojeny s RJ 2 kablami /seriovy asynchr. prenos/. V pripade neoverenia kodu, alebo poruchy immo sa vypinaju sucasne impulzy na vsetky vstrekovace a zapal. rampu /vypinanie je zavisle od typu RJ/. Teda ak ti nejde len 1 vstrekovac /chod na 3 valce snad poznas/ - tak tu /v BSI/ asi problem nebude.

Vzhladom na nahodny vyskyt chyby stale to zname ... SPOJE...KONTAKTY...

....meral som to najprv priamo na vsetkych styroch vstrekovacoc a potom priamo na vsetkych styroch vystupoch RJ......nemeral som to sice osciloscopom,ale rucickovym voltmetrom na bolo vidiet urcitu napatovu hodnotu pri otvoreni vstrekovaca....pri vzniku poruchy(som citil,ze motor ide na tri,alebo dva valce) som meral na kazdom vstrekovaci napatovu hodnotu......na vtrekovac na ktory nesiel impulz otvorenia bola nulova hodnota.....niekedy vyplo iba jeden valec,niekedy dva valce a neboli to vzdy tie iste.......staci len vypnut zapalovanie a znovu zapnut a motor ide v poriadku na styri valce..........mam urcite multiplex......kable a spoje som uz niekolkokrat kontroloval a bezvysledne......najhorsie je,ze pri vypise pamati chyb je tam strasne vela poruch a neda nicoho konkretneho chytit.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napis typ RJ a jej rok vyroby /auta/. Merania by bolo vhodne urobit osciloskopom - z dobreho osciloskopu sa da z otvaracieho impulzu vela vycitat.

Taktiez doporucujem skontrolovat palub. siet na pritomnost roznych prepatovych spiciek a impulzov - opat osciloskop. Mozu totiz nepriaznivo ovplyvnovat chod RJ.

P.S. Spravne analyzovany chybovnik tiez nie je na zahodenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alternátor u 206 ky může krátkodobě dát skoro 16V a síť to nemá ráda. Projevuje se to vypadáváním přistrojů, vstřikování atd. Předělat altik nemá smysl, dá se to vyřešit dodatečným zařízením, které to koriguje a je klid. Vyzkoušeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: brejda.paul

Napis typ RJ a jej rok vyroby /auta/. Merania by bolo vhodne urobit osciloskopom - z dobreho osciloskopu sa da z otvaracieho impulzu vela vycitat.

Taktiez doporucujem skontrolovat palub. siet na pritomnost roznych prepatovych spiciek a impulzov - opat osciloskop. Mozu totiz nepriaznivo ovplyvnovat chod RJ.

P.S. Spravne analyzovany chybovnik tiez nie je na zahodenie.

Rok vyroby auta je 2003 a RJ bola v 2005 vymenena za novu a typ je 9645989480.......osciloscop bohuzial doma nemam :(......ale vdaka za tip,aspon viem,ktorym smerom sa mam dalej uberat......

.......objavil som este jeden nedostatok,bol utrhnuty kablik na konektore budenia alternatora.....opravil som to a uvidim dalej,ci to bola pricina mojej poruchy,alebo nie....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

Alternátor u 206 ky může krátkodobě dát skoro 16V a síť to nemá ráda. Projevuje se to vypadáváním přistrojů, vstřikování atd. Předělat altik nemá smysl, dá se to vyřešit dodatečným zařízením, které to koriguje a je klid. Vyzkoušeno.

Vies mi o tom dodatocnom zariadeni napisat aj nieco viac???....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.