Sign in to follow this  
Followers 0
pezot

Svetla

10 posts in this topic

Nemozete mi nieketo pomoct. Za 3 mesiace som uz vymenil skoro 3 krat predne H7 na mojom P 307 SW 110k... Mam pocit, ze to sposobuje kolisanie napatia, ze vraj to je casty problem u tychto aut. Dnes som si aj vsimol, ze ked som kupil nove dve H7 a dal som ich tam tak jedna svieti trosku nepatrne viac je to mozne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Len cisto teoreticky. Nemoze byt problem s vykonom ziaroviek? Myslim, tym, ze su H7 s 55W a su H7 so 100W vlaknom :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že u starších modelů byl ňákej problém s napětím, či co a dával se tam před to nějakej přídavnej odpor.

Určitě se to tady už řešilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz se zeptas ve skodovackem servisu, maji odpor, daval se do fabky myslim do mr 2002, stal myslim asi 50,- , bylo to hned u patice na zarovku. J.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Len tak ciste teoreticky je mozne, ze do jedneho reflektoru ide vacsie napatie ako do druhehe? Ako som spomenul jedna svieti trochu viac a urcite to neni rozdielnou watazou...skusim to dnes odmerat co to povie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som riešil tento problem kedysi na motorke kde napetie pri vysokych otačkach stuplo až na 18V a žiarovky sa menili každy deň:o,použil som stabilizator na 12V a tranzistor KD 503 cca 75W-atový a bolo po probleme,ale ten predradný odpor je jednodušie riešenie:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.Nemám patent na rozum,ale z elektrikářského hlediska bych navrhl tento postup:vem měřidlo,minus pól připoj přímo na baterii a začni měřit 1) napětí na baterii a přidej otáčky - nemělo by překročit 14,4 Voltu,bude spíše nižší asi 13,6 V;vypni motor,další měření už v klidu

2)napětí přímo na patici žárovky jedné i druhé 3)změř odpor mezi kostrou obou žárovek a minus polem baterie.Budeme přitom předpokládat,že propojení baterie s alternátorem a baterie a kostry je dokonalé.

A teď co z toho vyplyne - (1) pokud napětí na baterii nepřesáhne 14,4V,nebude nikdy vyšší ani na žárovkách.Pokud bude na baterii vyšší - závadu hledej v regulátoru alternátoru.(2)pokud bude napětí na obou paticích žárovek stejné,měly by obě svítit stejně, pokud (3) bude i odpor obou koster stejný,tedy nejlépe nulový.

A to poslední - jestli je vše dobré,je možné,že světlomet není na vyšší vatáž žárovek stavěný a ony se přehřívají;životnost je logicky kratší.Výrok,že kolísání napětí je u těchto aut častý problém řekl jen ten,co tomu nerozumí,anebo rozumí,ale je zdechlý se v tom hrabat.Tyto práce totiž znamenají hodně času a malý efekt,co se týče výdělku.Snad Ti to pomůže.P806

Share this post


Link to post
Share on other sites

\"je možné,že světlomet není na vyšší vatáž žárovek stavěný a ony se přehřívají;životnost je logicky kratší\"

Zastávam tiež tento názor. Sused si kúpil tiež žiarovky 100W a dal ich tam, lenže on má v refektoroch akúsi priesvitnú šálku. S toho vyplýva že na chladenie žiarovky s velkou watážou je malý priestor - a tým sa rýchlejšie zničí. Pozri či majú dostatočný priestor na \"chladenie\"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.