Brkoliny Odesláno 1. únor 2007 Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Zdravim mam problem samo od sebe mi zaclo brzdit zadni kolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 1. únor 2007 Sdílet Odesláno 1. únor 2007 vitej na foru, no v tomhle pripade bych asi nikterak nepatral na webu a misto toho auto odvezl do servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. únor 2007 Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Nestálo ti delší dobu auto? Je možné, že ti mohli přireznout paktny. Podívej se na ně. A nebo ruční brzda. :myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkoliny Odesláno 1. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Diky za přivítání jdu se na to mrknout a dam vedet (uz se mi to jednou stalo ale zas to povolilo autim jezdím furt) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. únor 2007 Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Bohužel, mě se to stalo, když mi moje auto stálo delší dobu a pak jsem to \"urval\" ale teď budu dávat nový brzdy.:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Capy Odesláno 1. únor 2007 Sdílet Odesláno 1. únor 2007 co máš za brzdy koutouče nebo bubny. u koutoučů se stává že zaoxiduje prasátko nebo se nafoukne těsnící gumička oboje sem už zažil. Stačí rozebrat a zjistit prodávájí se opravný sady jsou tam všechny potřebný gumičky. nebo se stává že se kousnou bovdeny od ručky. pak vyměnit a pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkoliny Odesláno 1. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Vzadu sou bubny a levy kolo proste stoji snazil sem se ho rozhejbat cestou k babicce pres rucnií brzdu a tak a proste nic kdyz couvu tak se nafoukne zadek a ted se stoho kola kourilo a smrdelo to . Takze vlastne sem si jeste myslel ze by se mi vysipalo naky lozisko nebo neco ale to by nesmrdelo a nejspis by se vubec neotocilo ani silou motoru takze bud treba praskla naka pruzinka co vraci celisti nebo fakt lanovod kazdopadne za hodku potrebuju z pardubic do prelouce a nemam jak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bob405 Odesláno 1. únor 2007 Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Jestli mohu přispět na tohle téma, měl jsem stejný problém - na vině byl zarezlý lanovod. Kontrola je jednoduchá, stačí se \"ponořit\" do místa seřizování ruční brzdy a zkusit postupně zatáhnout za lanka vedoucí ke štítům brzd - lanko se musí ochotně vracet zpět. Já jsem to nějak přehlížel (lenivost) a odnesla to pakna - vyhřátá (výměna) a za dva měsíce začalo téct prasátko (výměna) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brkoliny Odesláno 2. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2007 Jo tak du na to este bych prosim potreboval poradit jak sundat ty bubny slysel sem ze by se nemusela vysrobovovavat ta obri matice ale je to takovej prazvlastni zdroj informaci a napadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. únor 2007 Sdílet Odesláno 2. únor 2007 Ta obří matice se samozřejmě nevyšroubovává, ono i kdybys jí vyšrouboval, bylo by ti to naprosto a zcela k prdu. To se vyšroubovává jen u 205 a 309, kde je ložisko přímo v bubnu, kdežto 405 má náboj a buben oddělený (naštěstí). Buď máš bloklý mechanismus, ať již od ručky nebo samostavem, a nebo odpadlou vrstvu z pakny, která se tam prostě příčí. Jinak než sundáním b ubnu to nezjistíš. Buben je zajištěn jedním šroubem M6 s křížovou hlavou, pak je třeba na buben trochu poklepat. Ve většině případů je třeba také zašroubovat samostav - zde to bude potřeba určitě - to se provádí dírou po kolovém šroubu, posviť si dovnitř baterkou a otáčej bubnem, až to ozubené kolečko samostavu se západkou uvidíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leitlik Odesláno 3. únor 2007 Sdílet Odesláno 3. únor 2007 Měl jsem ten samej problém u starýho Seata. Napřed jsem koupil komplet lanovody a při montáži jsem přišel na to ,že to je zarezlej pákovej mechanizmus(ten co tlačí prasátko). Bejt tebou,tak to zpravím co nejdřív,protože když s tím takhle budeš jezdit,tak je tam dost věcí co se může případnou vyšší teplotou posr.. !! Mě tehdá rozpraskal na elektronech origoš lak a nevypadalo to hezky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.