Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Krokovy motorek peugeot 406 1.8 16V 1996


patriotpp

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...

Mám problém s krokáčem, objednal jsem novej a chtěl ho zkusit nenamontovanej jenom na prázdno, jestli funguje. Fungoval, ale po zapnutí klíčku vyjel o kousek ven a po vypnutí ve vyjíždění pokračoval až mě vystřelila ta hřídelka a rozpadl se mě. Chtěl bych přemluvit jednotku, aby zajel zase do vnitř, ale pořád jenom vyjíždí ven a nechce zajíždet. Nevíte co s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: komisar

kopice se tady o něm napsalo:roker

Nepsal jsi to ty Honzo? :myslim

Není to ve vymazaných odkazech???????? :aut

Jinak pěkná fotečka.

Je to (dle obrázku) to černé za tou sací dírou (vpravo).

Od předku vozu za hadicí sání. :super

Podívej se sem další fotečky:

[upravil dne 24/3/07 Pinďa]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: komisar

tak to vyměnit zelené čidlo to dává pokyn pro řj zda-li je motor teplý či studený,nevím co ti to řekli či vyvedli v servise:(

Taky řešim podobnej problém. Při startování mi to často, vetšinou, když je studenej motor, taky chcípá. Přemejšlim, že by mohl bejt zakopanej pes, jak píšeš ty, v tom čidle. Ale vrtá mi hlavou, proč budík s teploměrem na palubovce ukazuje docela normálně...? Zkusim vyčistit ten krokáč, ale radši bych rovnou vyměnil i to čidlo, když už se budu vevnitř vrtat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vyčistil, ten kovovej čudlík se ale trochu viklal, tak nevim, jestli je to ok... řj jsem taky resetoval. mam pocit, že to asi bude vstřikama. ale do aut jsem nikdy nijak moc nedělal, tak nevim. otáčky se při startu drží na 1200, tak za tři minuty se dostanou na 1000 a níž se snad nikdy nedostaly. ještě mě napadlo zkusit odpojit to zelený čidlo, jestli se něco bude dít - že by třeba mohl bejt v čudu nějakej kabel. no ale k těm vstřikům, když jedu na plyn, tak pohodě, volnoběh drží na 1000 ot. a auto jede normálně, když přepnu na benzín, tak přidám plyn a nic, za chvíli jako že něco jo pak zase nic a furt dokola. chci se rozjet na křižovatce, šlápnu na plyn, počkám dvě vteřiny a rozjedu se rychlostí pivovarskýho povozu. moc sem to neřešil, poněvač stejně jezdim na plyn, ale občas dojde a to je pak na psychiatra. no a při startu je taky přepnuto na benzín, takže tady asi bude problém. a tady už zase tápu. nevim, jak složitý je vyndat vstřiky, abych to nějak nepodělal, kamarád má v práci ultrazvukovou lázeň a tam by se daly vyčistit. je to boj...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mirec.dk.406:

s podobnými problémy postupně bojuju taky, i když teď zrovna celkem OK, ale musel jsem měnit: lambda sondu (dost často způsobuje zdechání motoru a kolísání otáček), zapalovací rampu (ikdyž ta má vliv spíš při plynulosti motoru v tahu). Navíc úplně nemám OK ventily. Takže těch problémů můžeš mít podstatně víc jak jenom krokáč a když se začnou kumulovat tak se to špatně hledá. Na tvém místě bych první šel po lambda sondě, pokud jsi to už nezkoušel.

To urdemala:

jak to tak popisuješ tak to asi fakt budou ty vstřiky - jak dlouho to auto jezdí na plyn a jaký typ? Pokud by to bylo v elektrice, asi by ti blblo i LPG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl z krokáčem problém ten , že mě taky kolísaly otáčky a někdy i chcípalo.Měl jsem ho venku a taky se mě stalo , že mi celej vyjel ven.Měl jsem tu už jeden rozebranej tak vim jak to v něm vypadá.Ze začátku jde spátky zatočit ,ale potom pozor !!! . Vtom pístku jsou dvě drážky které zajíždí do plastového futra před motorkem (můžu vyfotit).Když je strhneš ,už nebude vyjíždět protože se bude celý pístek protáčet. Mě pomohlo vložit namontovat spátky krokáč nastartovat a odpojil jsem na chvilku konektor na snímači klapky sání ,až se otáčky usadily tak jsem konektor připojil spátky. Mam sice 1,6 ale je to podobný.

[upravil dne 11.4.07 Keml]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: urdemala

Původně zaslal: Honzin

To urdemala:

jak to tak popisuješ tak to asi fakt budou ty vstřiky - jak dlouho to auto jezdí na plyn a jaký typ? Pokud by to bylo v elektrice, asi by ti blblo i LPG.

Systém Tartarini, sekvenční, v létě mu budou 3 roky...

Počkej, ty máš v 406, r.v. 1996 16V sekvenční vstřikování? Já jsem oběl dost servisů, protože jsem ho tam chtěl taky a všude mi řekli, že to tam technicky namontovat nejde (přesně ani nevím proč). Pokud tam máš sekvenční tak s tím moc zkušenost nemám, on funguje trochu jinak než můj digitální.

Jinak ještě k té lambdě: na diagnostice rozpoznat chybu nemusejí, jestli lze usuzovat z dobrých emisí na správný chod sondy nevím, ale nespoléhal bych na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak volal so do servisu čo to urobilo a oni že to môže byť ešte toto a tamto a hento že treba len skúšat, tak som sa naštval bol som v mototechne kúpil som sviečky tie vymenil, objednal zelené čidlo (v Peugeote cena 1235,-Sk, v mototechne to isté za 440,-Sk) :super super zajtra je tu , vymením a dám vedieť :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...