patriotpp

Krokovy motorek peugeot 406 1.8 16V 1996

20 posts in this topic

Vsetkych zdravim. Viem ze sa to tu uz preberalo ale nemozem najst nejake foto krokoveho motorku a kde ho hledat pod kapotou. Ak ma niekto po ruke foto prosim dajte to sem.Dik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: patriotpp

Vsetkych zdravim. Viem ze sa to tu uz preberalo ale nemozem najst nejake foto krokoveho motorku a kde ho hledat pod kapotou. Ak ma niekto po ruke foto prosim dajte to sem.Dik.

Špatně hledáš :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím , mám stejné auto a řešil jsem taky problém s krokovým motorkem mám i fotky ale neumím je vložit , napiš mi na mail daniel.jan@siemens.com a já ti to pošlu .

Daja535

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám problém s krokáčem, objednal jsem novej a chtěl ho zkusit nenamontovanej jenom na prázdno, jestli funguje. Fungoval, ale po zapnutí klíčku vyjel o kousek ven a po vypnutí ve vyjíždění pokračoval až mě vystřelila ta hřídelka a rozpadl se mě. Chtěl bych přemluvit jednotku, aby zajel zase do vnitř, ale pořád jenom vyjíždí ven a nechce zajíždet. Nevíte co s tím?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konektor je tuším 4pinovej. Tak jedině zjistit kterej je pro zpětnej chod a pustit tam šťávu, aby si to namotal zase z5. :myslim

P.S. Nevím kolik do něj jde (12V?).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

kopice se tady o něm napsalo:roker

Nepsal jsi to ty Honzo? :myslim

Není to ve vymazaných odkazech???????? :aut

Jinak pěkná fotečka.

Je to (dle obrázku) to černé za tou sací dírou (vpravo).

Od předku vozu za hadicí sání. :super

Podívej se sem další fotečky:

[upravil dne 24/3/07 Pinďa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to Ti Honzo nezávidím. Já odpočívám po malování (bytu). :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyřešeno, kamarád má na Feldě LPG stejnej motůrek (rozdíl je jenom v konci kterej se zasouvá, pajšl a konektor je stejnej). Takže jsem ho připojil k Feldě a on si sám postupně zajel. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

tak to vyměnit zelené čidlo to dává pokyn pro řj zda-li je motor teplý či studený,nevím co ti to řekli či vyvedli v servise:(

Taky řešim podobnej problém. Při startování mi to často, vetšinou, když je studenej motor, taky chcípá. Přemejšlim, že by mohl bejt zakopanej pes, jak píšeš ty, v tom čidle. Ale vrtá mi hlavou, proč budík s teploměrem na palubovce ukazuje docela normálně...? Zkusim vyčistit ten krokáč, ale radši bych rovnou vyměnil i to čidlo, když už se budu vevnitř vrtat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:super moc dík, to sem potřeboval vědět! Teď stejně ještě budu řešit, jestli radši nekoupit rovnou to čidlo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
:myslim tak čidlo jsem vyměnil, žádná změna k lepšímu. takže kdyby někdo náhodou chtěl starý funkční zelený čidlo, tak ať dá vědět :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

vyčistil, ten kovovej čudlík se ale trochu viklal, tak nevim, jestli je to ok... řj jsem taky resetoval. mam pocit, že to asi bude vstřikama. ale do aut jsem nikdy nijak moc nedělal, tak nevim. otáčky se při startu drží na 1200, tak za tři minuty se dostanou na 1000 a níž se snad nikdy nedostaly. ještě mě napadlo zkusit odpojit to zelený čidlo, jestli se něco bude dít - že by třeba mohl bejt v čudu nějakej kabel. no ale k těm vstřikům, když jedu na plyn, tak pohodě, volnoběh drží na 1000 ot. a auto jede normálně, když přepnu na benzín, tak přidám plyn a nic, za chvíli jako že něco jo pak zase nic a furt dokola. chci se rozjet na křižovatce, šlápnu na plyn, počkám dvě vteřiny a rozjedu se rychlostí pivovarskýho povozu. moc sem to neřešil, poněvač stejně jezdim na plyn, ale občas dojde a to je pak na psychiatra. no a při startu je taky přepnuto na benzín, takže tady asi bude problém. a tady už zase tápu. nevim, jak složitý je vyndat vstřiky, abych to nějak nepodělal, kamarád má v práci ultrazvukovou lázeň a tam by se daly vyčistit. je to boj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mirec.dk.406:

s podobnými problémy postupně bojuju taky, i když teď zrovna celkem OK, ale musel jsem měnit: lambda sondu (dost často způsobuje zdechání motoru a kolísání otáček), zapalovací rampu (ikdyž ta má vliv spíš při plynulosti motoru v tahu). Navíc úplně nemám OK ventily. Takže těch problémů můžeš mít podstatně víc jak jenom krokáč a když se začnou kumulovat tak se to špatně hledá. Na tvém místě bych první šel po lambda sondě, pokud jsi to už nezkoušel.

To urdemala:

jak to tak popisuješ tak to asi fakt budou ty vstřiky - jak dlouho to auto jezdí na plyn a jaký typ? Pokud by to bylo v elektrice, asi by ti blblo i LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měl z krokáčem problém ten , že mě taky kolísaly otáčky a někdy i chcípalo.Měl jsem ho venku a taky se mě stalo , že mi celej vyjel ven.Měl jsem tu už jeden rozebranej tak vim jak to v něm vypadá.Ze začátku jde spátky zatočit ,ale potom pozor !!! . Vtom pístku jsou dvě drážky které zajíždí do plastového futra před motorkem (můžu vyfotit).Když je strhneš ,už nebude vyjíždět protože se bude celý pístek protáčet. Mě pomohlo vložit namontovat spátky krokáč nastartovat a odpojil jsem na chvilku konektor na snímači klapky sání ,až se otáčky usadily tak jsem konektor připojil spátky. Mam sice 1,6 ale je to podobný.

[upravil dne 11.4.07 Keml]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

To urdemala:

jak to tak popisuješ tak to asi fakt budou ty vstřiky - jak dlouho to auto jezdí na plyn a jaký typ? Pokud by to bylo v elektrice, asi by ti blblo i LPG.

Systém Tartarini, sekvenční, v létě mu budou 3 roky...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: urdemala

Původně zaslal: Honzin

To urdemala:

jak to tak popisuješ tak to asi fakt budou ty vstřiky - jak dlouho to auto jezdí na plyn a jaký typ? Pokud by to bylo v elektrice, asi by ti blblo i LPG.

Systém Tartarini, sekvenční, v létě mu budou 3 roky...

Počkej, ty máš v 406, r.v. 1996 16V sekvenční vstřikování? Já jsem oběl dost servisů, protože jsem ho tam chtěl taky a všude mi řekli, že to tam technicky namontovat nejde (přesně ani nevím proč). Pokud tam máš sekvenční tak s tím moc zkušenost nemám, on funguje trochu jinak než můj digitální.

Jinak ještě k té lambdě: na diagnostice rozpoznat chybu nemusejí, jestli lze usuzovat z dobrých emisí na správný chod sondy nevím, ale nespoléhal bych na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak volal so do servisu čo to urobilo a oni že to môže byť ešte toto a tamto a hento že treba len skúšat, tak som sa naštval bol som v mototechne kúpil som sviečky tie vymenil, objednal zelené čidlo (v Peugeote cena 1235,-Sk, v mototechne to isté za 440,-Sk) :super super zajtra je tu , vymením a dám vedieť :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak podľa návodu som vymenil to zelené čidlo, zatiaľ to ide pekne, vyskúšal som ,otáčky nekolíšu, uvidím čo to urobí ráno či to naštartuje bez problémov bez pridania na prvý šup:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ráno bolo asi +1, naštartovalo ale až na druhý pokus nezdá sa mi to že to je OK uvidíme ako to bude jazdiť či to nezdochne alebo nebudú kolísať otáčky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.