hopkok Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Zdravim Vas tu vsetkych a mam na vas jednu otazocku. Mam Peugeot 406 2.0 HDI s pretrvavajucim problemom s koherenciou medzi snimacom polohy plynoveho pedalu a riadiacou jednotkou.Viaceri ludia mi uz povedali ze to vyriesia tienene kable...co vy na to??? A ake kable by som mal pouzit?Nejake poradte. A este jedna otazocka. Maju HDI prepinac spojkoveho pedalu (nemam tempomat ani automat)? Ak hej kde ho najdem a popripade da sa vycistit. P.S. Je normalne ze to neda viac ako 180km/h po dialnici, nepomohlo by vycistit vahu vzduchu? Za vsetky info vopred dakujem:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dracik Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 na co potrebujes ist viacej po dialnici ako 180km/h? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harosh Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 hopkok: pokud máš silnější verzi 80kW tak ta rychlost nebude o moc větší, tipuju tak 190-195, ale nikdy jsem to nezkusil, nemám na to srdce poslouchat ten řev z motoru. Co když by ho trefil šlak. Můžeš mít problém na regulátoru plynu na konci plynovýho lanka v motoru. Lanko může být vytahaný a tak vlastně nemůžeš dát plnej plyn, dostaneš se třeba na 80 procent plynu. Před koncem lanka v motoru je taková drátěná sponka na tubičce s drážkama, oddělej ju a zkus dopnout lanko-jakoby ho povytáhnout z kabiny, nech tam jen nepatrnou vůli. V kabině by měl být plynový pedál úplně navrchu a né trochu spadenej. Mělo by to pomoct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopkok Odesláno 29. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2007 no ja nepotrebujem ist rychlejsie ako 180 ale pocul som ze z toho uz dali aj viac... a problem bol asi fakt v tom lanku dikec za radu ved ja som tam mal volu asi 1,5 cm a ked som zatlacil plyn na podlahu tak ten snimac isiel rucne pootocit este najmenej o 10 stupnov a to je aspon zo 10 koni tipujem:D A co hovorite na tie kable??? dik za info [upravil dne 29.1.2007 hopkok] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harosh3978 Odesláno 30. leden 2007 Sdílet Odesláno 30. leden 2007 hopkok: ten spojkovej spínač by měl být na všech typech i bez tempomatu a najdeš ho za spojkovým pedálem, vyčistit asi nepude, ale cena novýho je kolem 300,-, takže žádný drama. - jaký stíněný kabely myslíš? Nevím o tom, že by u HDi nějaký stíněný kabely byly. Ke vstřikům vedou kroucený a stíněnej je snad jen k anténě rádia. A co ti to auto vlastně dělá? Jak se ty problémy projevujou? Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopkok Odesláno 30. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2007 zdravim auto ide do chyby a na diagnostike to pise ze chyba koherencie medzi snimacom polohy plyn. pedalu a riadiackou tak mi tam poradili pouzit tienene kable namiesto tych povodnych Inak na takej univerzalej diagnostike vypisovalo aj chybu prepinaca spojkoveho pedalu preto som sa nan aj pytal Co myslite stoji to za to vymenit? Alebo by mohla pomoct vymena toho snimaca plynu??? Ale vraj by stacili aj tie kable... zacnem asi tym potom ten spojkovy pedal a nakoniec snimac plynu (lebo je najdrahsi) zdaka za postrehy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 30. leden 2007 Sdílet Odesláno 30. leden 2007 2,0 HDi 80 kW kombi r.v. 2003 ma podle TP max. 185 km/h [upravil dne 30.1.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopkok Odesláno 30. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2007 chyba bola v lanku ako pisal harosh takze to slo len na nejakych 80% to som vzriesil ale co s tym ostatnym nevie niekto nahodou??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.