Sign in to follow this  
Followers 0
Radek Hurvajz

Únik chladící kapaliny - OPRAVENO 19.4.2007

38 posts in this topic

Tak to vypadá že jsem se dopátral toho kudy se mi ztrácí voda z chlazení, mysleli jsme že sákne vodní pumpa, ale ted je to jasný. Mezi blokem motoru a hlavou se objevuje na více místech průsak kapaliny a na dvou místech zůstavají loužičky v žebrování bloku, kapalina je to na 100%. Je mi jasný že se bude muset nechat přetěsnit hlava, ale chci vědět co je dobrý nechat udělat zároveň s tím když už bude hlava dole, aby se potom nemusela sundavat případně znova, a ještě mě zajímá jestli někdo nemá zkušenost na kolik ta sranda přijde. Díky:(

[upravil dne 19/4/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nech si rovnou udělat gufírka na ventilech pak zabrousit ventily a srovnat hlavu.

Nedávno jsem to dělal komplet hlava stala 2500 +tesnení asi 800 a gufera na vačku po 200 korunách.Odšroubení a našroubení hlavy jsem si dělal sám.:)

[upravil dne 29.1.07 harmal]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty máš už určitě slevu když to děláš tak často:papa

[upravil dne 29.1.07 harmal]

Share this post


Link to post
Share on other sites

:grr teď mi odešla převodovka..

jen doporučení - vyhodit staré šrouby, co drží hlavu a koupit nové!! Nemontovat staré šrouby.. jen tak mimochodem.. Aby se ti nestalo co mi - při mírnem dotažení se rozpadl.. :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ty simeringy na ventily jsou už započítaný v té hlavě a stojí 25 korunek jeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže určitě si nech hlavu srovnat a udělat tlakovou zkoušku (max. 1000kč). Pořádně překontroluj i blok zda není pokroucenej. To je základ. Pak kvalitní celokovový těsnění (1000-1500kč), na kterém nešetři, a nové šrouby na hlavu (?kč). Ikdyž pokud ještě nikdy nebyla sundavaná tak bych klidně použil i ty staré. Ventily nevidím důvod proč zabrušovat pokud předtím nebyl problém, jen bych je očistil od karbonu za dosedací plochou. Hlavně označit a nepřeházet. Jinak bych koupil komplet sadu těsnění na hlavu (ventily, víko ventilů, simerink na vačku, těsnění výfuk a sání atd...), které stojí cca 1000kč a je to lepší než mít zablitej motor od oleje. Takže suma sumárum je to sranda za cca 3000kč bez práce. Mno a pokud tě zanedlouho mají čekat rozvody tak bych to spojil.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak z toho mám taky velký strach. je to :(pěkná darda do peněženky:myslim.:(:(:nevim:grr:bojim:bojim:bojim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kenduch

Takže určitě si nech hlavu srovnat a udělat tlakovou zkoušku (max. 1000kč). Pořádně překontroluj i blok zda není pokroucenej. To je základ. Pak kvalitní celokovový těsnění (1000-1500kč), na kterém nešetři, a nové šrouby na hlavu (?kč). Ikdyž pokud ještě nikdy nebyla sundavaná tak bych klidně použil i ty staré. Ventily nevidím důvod proč zabrušovat pokud předtím nebyl problém, jen bych je očistil od karbonu za dosedací plochou. Hlavně označit a nepřeházet. Jinak bych koupil komplet sadu těsnění na hlavu (ventily, víko ventilů, simerink na vačku, těsnění výfuk a sání atd...), které stojí cca 1000kč a je to lepší než mít zablitej motor od oleje. Takže suma sumárum je to sranda za cca 3000kč bez práce. Mno a pokud tě zanedlouho mají čekat rozvody tak bych to spojil.....

Rozvody jsou dělaný, ale pumpa není, tak by se mohla vzit jednim vrzem, snad to nějak dopadne, ventily jsou asi Ok, taky myslim že by se nemuseli dělat, uvidim co na mě vybafne servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem byl v servise poptat se co a jak, minimalně to vypada na 5000,- s prací, maximalně nikdo neví, ale tak 10000,- to klidně muže byt:(:(. Zatim to pry mužu nechat ten unik vody není velkej, asi 0,5l na 2000km, ale musim to hlidat a později to budu stejně muset nechat udělat:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není nic jednoduššího než se na ně zajet podívat. Ale ani jedna značka mi nic neřiká. A pozor na počet drážek až ho budeš kupovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kenduch

Není nic jednoduššího než se na ně zajet podívat. Ale ani jedna značka mi nic neřiká. A pozor na počet drážek až ho budeš kupovat.

Jaký drážky??, mě to stejně bude objednávat servis, a dělat to budou taky oni, jen koukám abych nevyhodil zbytečně prachy pokud by to bylo stejný, alr to FEBI se mi zdá nějak moc levný:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.