Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Únik chladící kapaliny - OPRAVENO 19.4.2007


Radek Hurvajz

Recommended Posts

Tak to vypadá že jsem se dopátral toho kudy se mi ztrácí voda z chlazení, mysleli jsme že sákne vodní pumpa, ale ted je to jasný. Mezi blokem motoru a hlavou se objevuje na více místech průsak kapaliny a na dvou místech zůstavají loužičky v žebrování bloku, kapalina je to na 100%. Je mi jasný že se bude muset nechat přetěsnit hlava, ale chci vědět co je dobrý nechat udělat zároveň s tím když už bude hlava dole, aby se potom nemusela sundavat případně znova, a ještě mě zajímá jestli někdo nemá zkušenost na kolik ta sranda přijde. Díky:(

[upravil dne 19/4/07 Radek Hurvajz]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nech si rovnou udělat gufírka na ventilech pak zabrousit ventily a srovnat hlavu.

Nedávno jsem to dělal komplet hlava stala 2500 +tesnení asi 800 a gufera na vačku po 200 korunách.Odšroubení a našroubení hlavy jsem si dělal sám.:)

[upravil dne 29.1.07 harmal]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže určitě si nech hlavu srovnat a udělat tlakovou zkoušku (max. 1000kč). Pořádně překontroluj i blok zda není pokroucenej. To je základ. Pak kvalitní celokovový těsnění (1000-1500kč), na kterém nešetři, a nové šrouby na hlavu (?kč). Ikdyž pokud ještě nikdy nebyla sundavaná tak bych klidně použil i ty staré. Ventily nevidím důvod proč zabrušovat pokud předtím nebyl problém, jen bych je očistil od karbonu za dosedací plochou. Hlavně označit a nepřeházet. Jinak bych koupil komplet sadu těsnění na hlavu (ventily, víko ventilů, simerink na vačku, těsnění výfuk a sání atd...), které stojí cca 1000kč a je to lepší než mít zablitej motor od oleje. Takže suma sumárum je to sranda za cca 3000kč bez práce. Mno a pokud tě zanedlouho mají čekat rozvody tak bych to spojil.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kenduch

Takže určitě si nech hlavu srovnat a udělat tlakovou zkoušku (max. 1000kč). Pořádně překontroluj i blok zda není pokroucenej. To je základ. Pak kvalitní celokovový těsnění (1000-1500kč), na kterém nešetři, a nové šrouby na hlavu (?kč). Ikdyž pokud ještě nikdy nebyla sundavaná tak bych klidně použil i ty staré. Ventily nevidím důvod proč zabrušovat pokud předtím nebyl problém, jen bych je očistil od karbonu za dosedací plochou. Hlavně označit a nepřeházet. Jinak bych koupil komplet sadu těsnění na hlavu (ventily, víko ventilů, simerink na vačku, těsnění výfuk a sání atd...), které stojí cca 1000kč a je to lepší než mít zablitej motor od oleje. Takže suma sumárum je to sranda za cca 3000kč bez práce. Mno a pokud tě zanedlouho mají čekat rozvody tak bych to spojil.....

Rozvody jsou dělaný, ale pumpa není, tak by se mohla vzit jednim vrzem, snad to nějak dopadne, ventily jsou asi Ok, taky myslim že by se nemuseli dělat, uvidim co na mě vybafne servis.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl v servise poptat se co a jak, minimalně to vypada na 5000,- s prací, maximalně nikdo neví, ale tak 10000,- to klidně muže byt:(:(. Zatim to pry mužu nechat ten unik vody není velkej, asi 0,5l na 2000km, ale musim to hlidat a později to budu stejně muset nechat udělat:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kenduch

Není nic jednoduššího než se na ně zajet podívat. Ale ani jedna značka mi nic neřiká. A pozor na počet drážek až ho budeš kupovat.

Jaký drážky??, mě to stejně bude objednávat servis, a dělat to budou taky oni, jen koukám abych nevyhodil zbytečně prachy pokud by to bylo stejný, alr to FEBI se mi zdá nějak moc levný:myslim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...