mares

Doporučení paliva

51 posts in this topic

Dle vašich možností doporučuji tankovat V-Power Diesel.Po vyjetí dvou plných nádrží má motor jinou chuť do života.Před tím jsem tankoval naftu u Benziny což se nedá vůbec srovnat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mares

Dle vašich možností doporučuji tankovat V-Power Diesel.Po vyjetí dvou plných nádrží má motor jinou chuť do života.Před tím jsem tankoval naftu u Benziny což se nedá vůbec srovnat.

Já ji svý 307 skoro od začátku dopřávám pořád a je to fakt, že je to znát....i mi pár lidí říkalo, že na to že je to ta 66kW je nějaká živější a i nějaká tišší. Prostě v naftě je rozdíl!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je Vpover a od OMW ten drahší diesel to isté??? jeviem mu príísť na meno :myslim lebo som počuj že OMW má kvalitnejšie látky ako shell

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno neviem, ja mam benzin, podla mna nafta patri do kachiel :D

a teraz ma dizlaci ukamenujuuuuuuu :D:D:D

inac na stranke OMV som nasiel toto:

PREMIUM DIESEL

Motorová nafta zodpovedajúca STN EN 590. Vďaka účinným špeciálnym aditívam zabezpečuje vysokú čistotu palivového systému, dobrú štartovateľnosť za nízkych teplôt a vysokú životnosť a čistotu vstrekovacej sústavy. Použiteľná do teploty až - 30°C. Vo veľkoobchodnej sieti je predávaný pod označením Special Premium DK.

[upravil dne 29.1.07 JarinoRS]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobně doporučuji jen Shell V-Power Diesel,i u mého předchozího vozu Citroën ZX 1,9D 47kw byl znát rozdíl oproti palivům od jiných dodavatelů,jednak na spotřebě,hlučnosti motoru a taky výkonu.Vše bylo nižší jen výkon samozřejmě vyšší :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: JarinoRS

mno neviem, ja mam benzin, podla mna nafta patri do kachiel :D

a teraz ma dizlaci ukamenujuuuuuuu :D:D:D

inac na stranke OMV som nasiel toto:

PREMIUM DIESEL

Motorová nafta zodpovedajúca STN EN 590. Vďaka účinným špeciálnym aditívam zabezpečuje vysokú čistotu palivového systému, dobrú štartovateľnosť za nízkych teplôt a vysokú životnosť a čistotu vstrekovacej sústavy. Použiteľná do teploty až - 30°C. Vo veľkoobchodnej sieti je predávaný pod označením Special Premium DK.

[upravil dne 29.1.07 JarinoRS]

to sa teda velmi mylis.nafta patri okrem kotla aj do rusnov:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jozefsv

to sa teda velmi mylis.nafta patri okrem kotla aj do rusnov:D

By mě zajímalo, co bys jako chtěl naftou rušit???

K tématu:

V power diesel doporučuju i já, najel jsem na něj za poslední rok 100 tkm a spokojenost (Ducato 2,8 HDI lítalo po D1 i tachometrových 170!!!).

[upravil dne 8/2/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jarino - pretože moja manželka pocháza z Dubníka pri Nových Zámkoch, tak ozaj tuším, čo také je rušeň - jen mi prišlo dobré upozorniť, že nie všetci v čechách dnes všem slovenským slovům rozumí (a obráceně je tomu taky tak).

[upravil dne 8/2/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno vyznelo akoby si to nevedel, ked si chcel rusnom nieco rusit :mrk

mi to pripadalo, ako ked som napisal nedavno ze mam na skle samolepku dieta v aute tak kolegovia z CZ si moje dietatko zamenili za DIETU a rozmyslali preco v aute dietujem :D

ale som rad, ze si tu tak svorne nazivame a obcas sa aj zasmejeme :potlesk:super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná vás nahlodám,ale kámoš zaváží benzinky z Litvínova a říká,že ze stejný trubky berou všichni stejné palivo,ať jde o Benzinu,OMW,Shell.Prostě mají jen jednu koncovou trubku pro všechny.A pochybuju,že když stočí palivo do nádrží na benzině,tak pak obsluha tam ještě něco přidává.Mohlo by se jednat o placebo-efekt,ale třeba má někdo jiné vysvětlení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to nejraději u ČS v Králově Dvoře u Berouna, kde mají široko daleko nejlevnější naftu.

Předevčírem jsem tam platil 24,60 Kč/l, zatímco u Makra v Praze-Stodůlkách chtěli za litr nafty 25,80 Kč a v Praze u jiných stanic než JET běžně i 27,80 Kč/l.

Když jsem měl přitom svého času s řetězci ČS pracovně co do činění, pak pokud mě paměť neklame, byl právě řetězec ČS JET (provozovaný fy. ConocoPhillips) jedním z mála, který měl i na ČS své zaměstnance (tj. nikoliv v převažující míře jen nájemce a jejich zaměstnance, jako je tomu u ostatních řetězců ČS).

Umím si přitom představit, čeho všeho může být takový nájemce schopen, když mu zrovna na té \"jeho\" ČS nejede \"byznys\", jak by si představoval...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre jarinoRS:

ešte že si nie pri mne, ja na diesel nedám dopustiť!:super, ktovie, prečo asi všetci svetoví výrobcovia sa orietujú na naftové motory, žeby do rušňov nemali čo montovať?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne osobne sa lepšie jazdí s dieslom. Možno je to sile zvyku. Myslím si, že moderné diesle už nemajú nič spoločné s tými starými. Ja väčšinou tankujem Esso, Agip, Shell. V-power diesel som ešte neskúšal. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shell se říká že mají dobrá paliva. Ale myslím si že je to jenom subjektivní dojem že mám něco lepšího v nádrži a proto to chválím. Ve skutečnosti rozdíl mezi např. JET, OMW, ARAL, SHELL, Benzina žádný není, motor se chová pořád stejně. Mam 407,406 HDI. Jenom u Shella to jsou vyhozený peníze stejně jako za Chisburgr u Mc´Donalda. Ať mi někdo řekne jak to pozná že motor je tiší. To jste fakt borci a o kolik decibelů je ten motor tišší. Myslím si že ne;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.