-=Michal=-

P406 - podle mne mají na OMV turbo pumpu

20 posts in this topic

Lidi, mám občas pocit, že zejména u OMV mají v tankovacím stojanu nainstalované turbo, jako někteří naši taxikáři.

Právě dnes jsem zajel k OMV (Štěrboholy, Jižní spojka) a v nádrži jsem měl ještě min. 15 litrů. No a podařilo se mi neuvěřitelně natankovat 68L. Nádrž v P406 II je údajně 70L. Běžně při skoro prázdné nádrži tam nedám ani 65. Dokáže mi to někdo vysvětlit ?

To samé se děje u OMV ve Zličíně :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak si vyhlídni, která pumpa a stojan ti to dělá, a zajeď tam se skoro úplně prázdnou nádrží... Takhle to uhádáš těžko, ale pokud narveš 90 litrů do 70litrovky, už se tím někdo bude zabývat. Minimálně na obsluze říct, ať si těch 90 litrů odčerpaj a přeměřej, že to platit prostě nebudeš. Ale vzhledem k tomu, že není dobrý mít po dně v nádrži nedoporučuju...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

A co u jiných čerpacích stanic??:myslim

No u té na Zličíně tankuju často. Většinou to neřeším a je to po cestě na chatu. Všiml jsem si nesrovnalosti několikrát, ale vůbec mne nenapadlo se s nimi dohadovat. Ta obsluha s tím stejně nic neudělá ani nepodnikne. Asi nahlásit na ČOJ. Zkusím to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus tu ČOI ale ozvat by si se měl. jedná se přece jen o tvoje peníze:myslim:myslim:myslim:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Zkus tu ČOI ale ozvat by si se měl. jedná se přece jen o tvoje peníze:myslim:myslim:myslim:

Počkám až to bude jasnější. Třeba rozdíl 15 litrů :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na rozdíl 15 litrů bych nečekal. Vezmi ten 20-ti litrovej kanystr, jak radil Trundik a uvidíš, kolik se ti do něj vejde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud tankovací pistolí vymáčkneš ventil pro odpuštění vzduchu z části filtru v palivové nádrži tak do nádrže narveš o nějaký ten litr víc i s tím vědomím, že jsi s nějakým množstvím musel dojed k čerpačce.

Ovšem nějaká manipulace se stojanem obsluhou nemůže být vyloučena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Na rozdíl 15 litrů bych nečekal. Vezmi ten 20-ti litrovej kanystr, jak radil Trundik a uvidíš, kolik se ti do něj vejde :D

Přesně tak! A pokud v tom má obsluho prsty, tak je třeba je co nejdříve praštit!!! :grr:grr:grr:grr:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam s ÖMV zatim dobre zkusenosti (Ostrava), ovsem to se o mistnich malych cerpacach opravdu rict neda ... na benzin s TESCA jsem mel spotrebu pres 10l/100km s klidnou nohou na plynu (jezdim porad stejne cesty), nehlede na horsi akceleraci atd... na OMV benzin si to same vzalo o vic nez 2l min ...

normalne bych zasel za obsluhou a chtel zavolat vedouciho, pochybuju, ze by samotne ÖMV chtelo kvuli usetrenym \"par\" korunam utrpet aferu ... zato lidi (zvlast u nas) udelaji pro penize cokoliv :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Pokud tankovací pistolí vymáčkneš ventil pro odpuštění vzduchu z části filtru v palivové nádrži tak do nádrže narveš o nějaký ten litr víc i s tím vědomím, že jsi s nějakým množstvím musel dojed k čerpačce.

Ovšem nějaká manipulace se stojanem obsluhou nemůže být vyloučena.

Vzhledem k tomu, že do 70-ti litrové nádrže natankoval 68 litrů a měl v ní přitom zbytek cca 15 litrů, tak bych to na vymáčnutí ventilu neviděl :myslim

Pata: Pokud natankuješ do nádrže o cca 13 litrů víc, než bys měl, nebude to pár korun :bojim:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Původně zaslal: Ladis

Pokud tankovací pistolí vymáčkneš ventil pro odpuštění vzduchu z části filtru v palivové nádrži tak do nádrže narveš o nějaký ten litr víc i s tím vědomím, že jsi s nějakým množstvím musel dojed k čerpačce.

Ovšem nějaká manipulace se stojanem obsluhou nemůže být vyloučena.

Vzhledem k tomu, že do 70-ti litrové nádrže natankoval 68 litrů a měl v ní přitom zbytek cca 15 litrů, tak bych to na vymáčnutí ventilu neviděl :myslim

Pata: Pokud natankuješ do nádrže o cca 13 litrů víc, než bys měl, nebude to pár korun :bojim:D

beru to z pohledu marketingu firmy, pro ne je, podle me, lepsi, kdyz budou mit na trhu seriozni jmeno a stale zakazniky, kteri znamenaji staly prisun penez... tohle jsou pro ne drobne... velke firmy o afery moc nestoji ... ale vyjimka muze potvrzovat pravidlo ... nebo proste kecam (nejsem ekonom) :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nádrž u 406 má 70litrů základ a dalších 7 litrů je rezerva, Těch 15litrů v nádrži je tvůj odhad na základě palivoměru a nebo ujetých kilometrů ?

Protože naší 406HDi občas ujede palivoměr (ať záporně nebo kladně), hlavně pak když auto nestojí na rovině.

běžně berem 65-68 litrů na jedno tankování a ještě nesvítí hladové oko a hlavně ujeté kilometry na nádrž jsou vždy +/- stejné ...

já si myslím že by si na pumpě nedovolili záměrně nechat stojan \"šidit\" o tolik % takže buď je to chyba stojanu a neví o ní a nebo jen později vypl a v nádrži jsi neměl těch odhadnutých 15l ;) .

Nejjednodušší je opravdu vzít kanystr a ověřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ajsik

nádrž u 406 má 70litrů základ a dalších 7 litrů je rezerva, Těch 15litrů v nádrži je tvůj odhad na základě palivoměru a nebo ujetých kilometrů ?

Protože naší 406HDi občas ujede palivoměr (ať záporně nebo kladně), hlavně pak když auto nestojí na rovině.

běžně berem 65-68 litrů na jedno tankování a ještě nesvítí hladové oko a hlavně ujeté kilometry na nádrž jsou vždy +/- stejné ...

já si myslím že by si na pumpě nedovolili záměrně nechat stojan \"šidit\" o tolik % takže buď je to chyba stojanu a neví o ní a nebo jen později vypl a v nádrži jsi neměl těch odhadnutých 15l ;) .

Nejjednodušší je opravdu vzít kanystr a ověřit.

No podle ručičky bych to tak odhadoval a pak při vyježdění nádrže po městě ukazoval počítač ještě 200 do konce nádrže. No a při tomhle stavu jsem tam narval 68L na 2 domáčknutí. Prostě divný a není to poprvé.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: -=Michal=-

Lidi, mám občas pocit, že zejména u OMV mají v tankovacím stojanu nainstalované turbo, jako někteří naši taxikáři.

Právě dnes jsem zajel k OMV (Štěrboholy, Jižní spojka) a v nádrži jsem měl ještě min. 15 litrů. No a podařilo se mi neuvěřitelně natankovat 68L. Nádrž v P406 II je údajně 70L. Běžně při skoro prázdné nádrži tam nedám ani 65. Dokáže mi to někdo vysvětlit ?

To samé se děje u OMV ve Zličíně :myslim

Do 406 se vejde 80+-2litry od 3/2001 se delaly rozdily sedan zustal a break ma nadrz o dost večí !!! pri rozsvicenym oku se da natankovat bezproblemu 77-80litru. tak bud v klidu a neplas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: -=Michal=-

Lidi, mám občas pocit, že zejména u OMV mají v tankovacím stojanu nainstalované turbo, jako někteří naši taxikáři.

Právě dnes jsem zajel k OMV (Štěrboholy, Jižní spojka) a v nádrži jsem měl ještě min. 15 litrů. No a podařilo se mi neuvěřitelně natankovat 68L. Nádrž v P406 II je údajně 70L. Běžně při skoro prázdné nádrži tam nedám ani 65. Dokáže mi to někdo vysvětlit ?

To samé se děje u OMV ve Zličíně :myslim

A jeste v tankovacim hrdle je takovej cudlik kterej kdyz zmacknes tak tankujes do vzduchovy rezervy proti roztaznosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PP205

Původně zaslal: -=Michal=-

Lidi, mám občas pocit, že zejména u OMV mají v tankovacím stojanu nainstalované turbo, jako někteří naši taxikáři.

Právě dnes jsem zajel k OMV (Štěrboholy, Jižní spojka) a v nádrži jsem měl ještě min. 15 litrů. No a podařilo se mi neuvěřitelně natankovat 68L. Nádrž v P406 II je údajně 70L. Běžně při skoro prázdné nádrži tam nedám ani 65. Dokáže mi to někdo vysvětlit ?

To samé se děje u OMV ve Zličíně :myslim

Do 406 se vejde 80+-2litry od 3/2001 se delaly rozdily sedan zustal a break ma nadrz o dost večí !!! pri rozsvicenym oku se da natankovat bezproblemu 77-80litru. tak bud v klidu a neplas.

Tak to sorry, ale já tam ani pri naprostý poušti v nádrži nedám normálně víc jak 65-68 na 2 domáčknutí, tak jak je možné, že přijedu k pumpě, kde s ukazatelem skoro na 2. čárce natankuju 68 ??? Tady jdou jaxi papíry a míry nádrže stranou a nastupuje selskej rozum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michal: to, co Ti ukazuje ručička nemůžeš brát jako bernou minci. Osobně si myslím, že obsluha benzinky by neměla vůbec důvod se ubírat k takovému činu, jako je čerpání méně litrů, než ve skutečnosti bylo načerpáno, páč z toho nemá ani kačku ... a majitel benzinky??? kdyby to udělal takhle markantně, tak by byl idiot ... třeba 1l - 2l/100L ... budiž - to ani nikdo z osobákůl nepozná. ale nevěřim tomu. kor, kdyby to bylo takový množství, jak se domníváš ty. To by musel být padlý na hlavu, protože musí bejt každýmu jasný, že dříve, nebo později by se to někdo dozvěděl. Buď si tam dovez 20l kanystr, jak raděj kluci, nebo zavolej ČOIku ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pojistka na roztaznost paliva je na 10% coz je dalsich 8l je to takovej cudlik v hrdle nadrze, po jeho zmacknuti se da vesele tankovat dal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.