JirkaB Odesláno 28. leden 2007 Sdílet Odesláno 28. leden 2007 Mám HDI 66kW r.v.99 a spodní silentblok je vymačkanej. Při sešlápnutí a puštění plynu se motor hýbe. Sice nic neklepe, ale nemusí zbytečně trpět převodovka a ostatní. Původně jsem chtěl novej koupit v autokelly za 672 Kč. Ale v servise Peugeot ho měli origo za 450 Kč. Nevíte jak jednoduše vyndat ten starý? Je to tam nalisovaný v nějakým držáku co drží poloosu. Mám ho celý demontovat, abych to pohodlně nalisoval mimo, nebo to provedu na autě (ale jak? když tam není moc místa) Dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matony Odesláno 28. leden 2007 Sdílet Odesláno 28. leden 2007 Mám rovnaký problém ako JirkaB /ešte väčší, nakoľko som ten silentblok ešte nekúpil/ a tým, že pomôžete JirkoviB tak aj mne .... TAKŽE ČAKÁM:superE :roker:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Jak si poznal že ten silemblok na poloose je vadnej? Na volnoběhu to nepoznáš a je prasklej? Jinak poloosa musí jít celá ven včetně ložiska. Dej vědět, ja jsem ho měnil zbytečně, nic se nezměnilo:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaB Odesláno 29. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2007 To není silentblok poloosy, ale uchycení motoru (resp. převodovky) v dolní části. Silentblok mám přetržený :-( Na volnoběh to nejde poznat. Musím se zamlet s celým motorem zespod, nějakou tyčí, ale dát pozor ať se něco nepoškodí. Ta demontáž poloosy, že se týká ještě nějakého silentbloku poloosy? Nějak jsem to špatně pochopil. Raději bych to dělal na autě bez demontáže poloosy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Aha silenblok převodovky tak ten se dá vyměnit na autě jenom si musíš trochu podepřít motor a pustit trochu převodovku dolů na vytočení posledního šroubu. Jo a na poloose je momentová vzpěra a ta taky je příčinou mletí motoru . Jsou na ní dva silembloky jeden velkej a jeden malinkej. Další silemblok je vlevo nahoře při pohledu zepředu do auta, co drží motor. A taky je na něm momentová vzpěra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Původně zaslal: citron1 Aha silenblok převodovky tak ten se dá vyměnit na autě jenom si musíš trochu podepřít motor a pustit trochu převodovku dolů na vytočení posledního šroubu. Jo a na poloose je momentová vzpěra a ta taky je příčinou mletí motoru . Jsou na ní dva silembloky jeden velkej a jeden malinkej. Další silemblok je vlevo nahoře při pohledu zepředu do auta, co drží motor. A taky je na něm momentová vzpěra. sorry za , ale proc porad pises \"silemblok\", kdyz spravne je to \"silentblok\" ? Jinak teda koukal jsem do servisniho manualu a bohuzel k vymene spodniho silentbloku jsem nic konretniho nenasel [upravil dne 29/1/07 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaB Odesláno 30. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2007 Dík za radu, ostatní silentbloky jsem zatím nekontroloval. Ještě k samotné demontáži Jak to šetrně vyndat? Nevím jestli to půjde nějak vyklepat kladivem, ale nerad bych urazil celý držák. Máš nějakej postup? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matony Odesláno 24. únor 2007 Sdílet Odesláno 24. únor 2007 Kto dal ten silentblok dole na aute je fakt frajer:o:o Včera sme ho menili, nešiel vyťukať a báli sme sa, že poškodíme celý diel. Radšej sme dali dolu pravú poloos, zdemontovali držiak a potom nasledoval lis... Ozaj v Peugeote tento silnetblok stál 580,-Sk a je to zamenený diel /nie je presne taký istý ako pôvodný/. Chvíľu sme maturovali nad tým ako ho tam uložiť... Celkovo robota cca 2 hodiny aj s cigaretkou a kafíčkom ... žiaden kvalt-pohoda, klídek, tabáček:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
breaksilver Odesláno 25. únor 2007 Sdílet Odesláno 25. únor 2007 Priznam sa,osobne by som sa do toho nepustil,ale to je len moj nazor.Menil som,ked aj vyfuk a pridem do servisu a co nevidim,chlapik sekac v ruke a tlcie kladivom hlava nehlava.......Ale ono to buhuzial inak neslo...No holt v \"spravny cas na spravnom mieste\".... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaB Odesláno 14. listopad 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. listopad 2007 abych doplnil, jak jsem to provedl. Souhlasím s Martinem s žiliny :-) já to dostával ven 2 hodiny. rozřízl jsem to plátkem na železo a špicí jsem se dostal na okraj mezi hliník a pouzdro a kladivem vymlátil v místě kde jsem to rozříznul, málem jsem u toho porodil ježky. Zpět na autě taky kladivem, měl jsem strach abych ten držák nesundal, ale vydržel a už bych to nechtěl nikdy dělat, raději to vyndat ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.