Sign in to follow this  
Followers 0
Pata

Dotaz na Admina

12 posts in this topic

jak je to mozne? protoze u fyzika.info je dns kobranetu, a tam uz mam ty stranky vypnuty... nez to spustim na jinym serveru, tak jsem zatim presmeroval dns :-D

ale vypnu to a bude :-D

PS: Jak si prisel na tu domenu fyzika.info??? (to byla diplomka, uz sem na ni pomalu zapomel)...

Původně zaslal: ondra

jak je to mozne? protoze u fyzika.info je dns kobranetu, a tam uz mam ty stranky vypnuty... nez to spustim na jinym serveru, tak jsem zatim presmeroval dns :-D

ale vypnu to a bude :-D

PS: Jak si prisel na tu domenu fyzika.info??? (to byla diplomka, uz sem na ni pomalu zapomel)...

Jak? no zajimave... Hledal jsem na googlu Tomase Turecka, jelikoz cekam, az mi opravi zkousku z uterka :grr (Studuju FEI na VSB v Ostrave)... a dostal jsem se zpatky sem a zjistil, ze jezdi ve 206CC, teda pokud je to on :D:D:D

[upravil dne 28/1/2007 Pata]

No jo, je to on :-D Tomase znam, ale furt tam nevidim tu vazbu na fyziku (s tou diplomkou nema Tomas nic spolecnyho ;))

No jo, je to on :-D Tomase znam, ale furt tam nevidim tu vazbu na fyziku (s tou diplomkou nema Tomas nic spolecnyho ;))

hledal jsem na googlu jeho jmeno a vylezl z toho odkaz na fyzika.info, na kterem byl jeden z prvnich srazu v Jerlochovicich? rok 2002 myslim ... presneji stary na fyzika, novy na P-C

Jestli ho znas, tak ze vyrizuju srdecne pozdravy a at si pohne, protoze v utery je posledni termin a nikdo ze 120 lidi nevi, jak dopadl :grr:D:D:D

[upravil dne 28/1/2007 Pata]

Nejsi první, kdo se tam (pro mě záhadným způsobem) dostal.

Víc už napsal Ondra.

Původně zaslal: Kurt

Původně zaslal: Pata

Zadny zahadny zpusob, nejspis chytry fulltext :D:mrk:D

Pokud potřebuješ kontaktovat Tomáše Turečka, zkus se podívat na http://www.kabriolety.com/

Tam uz jsem taky mrkal, uz mu lidi psali na ICQ, hold si mame pockat :grr:grr:grr