zb.prokop Odesláno 27. leden 2007 Sdílet Odesláno 27. leden 2007 Mám 106 1,5 D a problém se startováním. Při venkovní teplotě kolem+5 ještě nastartuji,ale už s problémy. Jak jde teplota níž tak nestartuje.Nové žhavičky,startér točí,ale nechytne. Při roztažení chytne okamžitě. Ví někdo co by to mohlo dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zb.prokop Odesláno 27. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2007 proud tam jde 11,6 V délka žhavení asi 20 vteřin.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zb.prokop Odesláno 27. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2007 kontrolka svítí asi 20 vteřin a potom ještě dožhavuje. Zkoušel jsem i vicekrát žhavit ale bez úspěchu. Starter točí ale ani jeden válec neškytne. Tím to nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakoubek Odesláno 28. leden 2007 Sdílet Odesláno 28. leden 2007 Zdarek, jen pro info... proud se meri v A /amperech/, napeti ve V /voltech/ takze proud 11.6V neexistuje :-) Je to pod napetim 11.6V :-) To jen naokraj... jinak, pokud ma baterka 11.6V, neni v nejlepsi kondici :-( Kolik ma napeti pri startovani? J. musel jsem si postouchnout :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zb.prokop Odesláno 28. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2007 Baterie má 13,2v a na 11,6 to spadne když se začne žhavit. Při startování jsem to neměřil. Nemůže to mít špatné tlaky,když po roztažení už celý den chytá normálně. Nesmí motor vychladnout,aby startoval normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gauner.666 Odesláno 28. únor 2007 Sdílet Odesláno 28. únor 2007 Co třeba palivový systém? Je možné, že za studena čerpadlo nedopraví dost nafty k vstřikovacímu ventilu a prostě to nenastartuje! Zkoukni taky sání a změř kompresní tlaky v jednotlivejch válcích při studenym startu:super;) Napětím na baterce nebo na svíčkách to určitě nebude, podle hodnot který uvádíš! Poslední příčina, která mě napadla jsou netěsnící gufera ventilů, motor pak nadměrně \"papá\" olej a hlavně se ve válci nevytvoří potřebnej tlak, aby nafta dosáhla bodu vznícení!?! Jak moc oleje ten motor žere? a co do toho tankuješ?? (myslim tim jako jestli tankuješ normálně na benzínce nebo máš jiné zdroje=bionafta atd.) kámoš jezdil na bionaftu 2 roky a vodělal celej motor..ale u P206.. jeho brácha u P306 měl problémy ze startovánim taky (ale při jakýkoliv teplotě) - bylo to špatnejma vstřikovacíma tryskama.. Jak řikam: změř ty kompresní tlaky, projdi dodávku nafty od nádrže k motoru (zkontroluj čerpadlo!) a dej vědět co si zjistil! Jak je u tý 1.5tky řešenej rozvod? Pohání ten rozvoďák i vodní pumpu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomexTuner Odesláno 28. únor 2007 Sdílet Odesláno 28. únor 2007 Hele divej zkontroluj hlavne palivovy hadice a palivovej filtr!Pres ten bordel ve filtru se to nedostane do cerpadla a navic jestli ti to nekde na hadici saje vzduch tak je to tim.....podivej se na vsechno!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.