zb.prokop

106ka nestartuje

7 posts in this topic

Mám 106 1,5 D a problém se startováním. Při venkovní teplotě kolem+5 ještě nastartuji,ale už s problémy. Jak jde teplota níž tak nestartuje.Nové žhavičky,startér točí,ale nechytne. Při roztažení chytne okamžitě. Ví někdo co by to mohlo dělat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kontrolka svítí asi 20 vteřin a potom ještě dožhavuje. Zkoušel jsem i vicekrát žhavit ale bez úspěchu. Starter točí ale ani jeden válec neškytne. Tím to nebude. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarek,

jen pro info... proud se meri v A /amperech/, napeti ve V /voltech/ takze proud 11.6V neexistuje :-) Je to pod napetim 11.6V :-) To jen naokraj... jinak, pokud ma baterka 11.6V, neni v nejlepsi kondici :-( Kolik ma napeti pri startovani? J. musel jsem si postouchnout :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterie má 13,2v a na 11,6 to spadne když se začne žhavit. Při startování jsem to neměřil. Nemůže to mít špatné tlaky,když po roztažení už celý den chytá normálně. Nesmí motor vychladnout,aby startoval normálně. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co třeba palivový systém? Je možné, že za studena čerpadlo nedopraví dost nafty k vstřikovacímu ventilu a prostě to nenastartuje! Zkoukni taky sání a změř kompresní tlaky v jednotlivejch válcích při studenym startu:super;) Napětím na baterce nebo na svíčkách to určitě nebude, podle hodnot který uvádíš! Poslední příčina, která mě napadla jsou netěsnící gufera ventilů, motor pak nadměrně \"papá\" olej a hlavně se ve válci nevytvoří potřebnej tlak, aby nafta dosáhla bodu vznícení!?! Jak moc oleje ten motor žere? a co do toho tankuješ?? (myslim tim jako jestli tankuješ normálně na benzínce nebo máš jiné zdroje=bionafta atd.) kámoš jezdil na bionaftu 2 roky a vodělal celej motor..ale u P206.. jeho brácha u P306 měl problémy ze startovánim taky (ale při jakýkoliv teplotě) - bylo to špatnejma vstřikovacíma tryskama..

Jak řikam: změř ty kompresní tlaky, projdi dodávku nafty od nádrže k motoru (zkontroluj čerpadlo!) a dej vědět co si zjistil! :roker

Jak je u tý 1.5tky řešenej rozvod? Pohání ten rozvoďák i vodní pumpu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele divej zkontroluj hlavne palivovy hadice a palivovej filtr!Pres ten bordel ve filtru se to nedostane do cerpadla a navic jestli ti to nekde na hadici saje vzduch tak je to tim.....podivej se na vsechno!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.