f3Rd@

2.0 HDI

12 posts in this topic

Tak jsem vcera nahodou zjistil, ze kdyz pustim plynovy pedal a motor jde z vyssich otacek na volnobeh, tak tam neco divne huci (podobny zvuk jak vycvachtane lozisko), zvuk jde ze sani vzduchu, ale myslim ze to bude az nekde dal u motoru. Z kabiny to neni slyset a dela to fakt jen pri klesani otacek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle avataru nemáš tam sportovní filtr? to pak dělá divy se zvukama:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

sport. filtr tam mam, vim ze to muze delat divny zvuky, uz jsem par slysel, ale tohle neni zadny z nich, navic ten zvuk jde jako - by vic od motoru, ne primo z filtru. Nevim no, mozna je to normalni a HDI to dela, tak jestli to nekdo muzete testnout....

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak se mam jeste, co se tyce zvuku, co ucit, bo to dela ten vzduchovy filtr... :D

takze :xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

tak se mam jeste, co se tyce zvuku, co ucit, bo to dela ten vzduchovy filtr... :D

takze :xvul

A nejen ten zvuk.. tahle mrkev není nic moc, protože nejen, že bere teplejší vzduch, ale hlavně pak trochu kecá váha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: f3Rd@

tak se mam jeste, co se tyce zvuku, co ucit, bo to dela ten vzduchovy filtr... :D

takze :xvul

A nejen ten zvuk.. tahle mrkev není nic moc, protože nejen, že bere teplejší vzduch, ale hlavně pak trochu kecá váha.

Aspon se to driv ohreje... :D

Teply vzduch vyresim az po zime...

A jakto ze keca vaha? Proste ji tam jde vzduch jako kdykoli jindy, ne?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Váha kecá proto že,je spočítána na určity průtok vzduchu , který je u sport filtru větší, protože je tento filtr řidší a pracuje na principu ochlazování senzoru. když ji tam pustíš teplejší vzduch tak v tom bude mít hokej.

Mimochodem je sportovní filtr pěkná blbost. Nevěřil by jsi co to udělá u benzínu se škrtící klapkou za pár desítek tisíc km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

Váha kecá proto že,je spočítána na určity průtok vzduchu , který je u sport filtru větší, protože je tento filtr řidší a pracuje na principu ochlazování senzoru. když ji tam pustíš teplejší vzduch tak v tom bude mít hokej.

Mimochodem je sportovní filtr pěkná blbost. Nevěřil by jsi co to udělá u benzínu se škrtící klapkou za pár desítek tisíc km.

ted je dost zima, tak snad trocha tepleho vzduchu nebude takova pohroma, taky si nemyslim, ze by ho bylo zas tolik... takze to vyresim, az se otepli... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: f3Rd@

tak se mam jeste, co se tyce zvuku, co ucit, bo to dela ten vzduchovy filtr... :D

takze :xvul

A nejen ten zvuk.. tahle mrkev není nic moc, protože nejen, že bere teplejší vzduch, ale hlavně pak trochu kecá váha.

Aspon se to driv ohreje... :D

Teply vzduch vyresim az po zime...

A jakto ze keca vaha? Proste ji tam jde vzduch jako kdykoli jindy, ne?:myslim

no ne tak docela, váha měří množství vzduchu v jednom místě rozdílem odporu platinových drátků.

Problém je v tom, že u seriového filtru je proudění kolem váhy už usměrněné a laminární, kdežto u sportovního filtru je turbulentní a nehomogenní v celém průřezu.

Monožství, které teď váha měří nemusí odpovídat množství skutečnému a nejen to, v různých otáčkách a přechodech otáček je rozdíl mezi měřeným a skutečným monožstvím jiný.

Teplý vzduch vadí vždycky. Nevěřil bys, když stojíš na volnoběh o kolik stoupne teplota nasávaného vzduchu a o kolik tím vzroste \"calculated load\" motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Problém je v tom, že u seriového filtru je proudění kolem váhy už usměrněné a laminární, kdežto u sportovního filtru je turbulentní a nehomogenní v celém průřezu.

Nevím, jestli je moje představa systému váha-filtr správná. Proč tam dochází ke změně proudění z laminární na turbulentní?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To: Milhaus65

veľmi by ma zaujímalo, čo sa stane s tým bezínovým motorom, keď má športový filter. Ďakujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: vector

Původně zaslal: f3Rd@

tak se mam jeste, co se tyce zvuku, co ucit, bo to dela ten vzduchovy filtr... :D

takze :xvul

A nejen ten zvuk.. tahle mrkev není nic moc, protože nejen, že bere teplejší vzduch, ale hlavně pak trochu kecá váha.

Aspon se to driv ohreje... :D

Teply vzduch vyresim az po zime...

A jakto ze keca vaha? Proste ji tam jde vzduch jako kdykoli jindy, ne?:myslim

no ne tak docela, váha měří množství vzduchu v jednom místě rozdílem odporu platinových drátků.

Problém je v tom, že u seriového filtru je proudění kolem váhy už usměrněné a laminární, kdežto u sportovního filtru je turbulentní a nehomogenní v celém průřezu.

Monožství, které teď váha měří nemusí odpovídat množství skutečnému a nejen to, v různých otáčkách a přechodech otáček je rozdíl mezi měřeným a skutečným monožstvím jiný.

Teplý vzduch vadí vždycky. Nevěřil bys, když stojíš na volnoběh o kolik stoupne teplota nasávaného vzduchu a o kolik tím vzroste \"calculated load\" motoru.

a co treba sportovni vlozka do puvodniho airboxu??? tam to bude proudit spravne???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.