brko Odesláno 24. leden 2007 Sdílet Odesláno 24. leden 2007 Vymenil jsem cerpadlo,predtim to jelo,startovallo,vse v poradku,dal jsem druhe cerpadlo a kdyz nastartuju chytne normalne ale tak tri otacky se mi zda ze jeden valec nezapaluje nebo nejde nafta az po 3. se chytne a uz jede motor ok ,kdyz pak nastartuju znovu tak normal,ale kdyz to necham hodku odstate tak je to to same.(cerpadlo by melo byt dobre i ze stejneho motoru,nez jsem ho vytahl tak jelo),zhavicky zhavi,mel jsem je venku,cim to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 24. leden 2007 Sdílet Odesláno 24. leden 2007 Já jsem nic neměnil a taky se mi občas při delším stání kuckne, ale nezhasne a klidně běží dál. Myslím, že se v systému objeví malá vzduchová bublina a proto mi to dělá. Zatím to neřeším.:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 24. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2007 kdyz dyl tak to jde,ale kdyz to stoji treba hodku tak to fakt zaskube Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 JDE TI tam vzduch :-) jestli mas balonek zkuz zapumpovat a bude to ok, jestli ho nemas kup ho a mas klid, 1. muzes napumpovat a za 2 ma dva zpetaky ktery drzej naftu aby nepadala. Jestli ho mas vymen ho. Dalsi varianta je ze ti to nedrzi ventil v cerpadle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 25. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2007 no to bude spis v tom cerpadle,pumpuju dela to,mam tam pridany zpetny ventil a taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 A jak přesně to dělá? Nastaruje čistě, pár vteřin se točí čistě, a po těch pár vteřinách začne jeden válec vynechávat, aby se za chvíli zase chytil a dál běžel v pohodě? A nebo rovnou od startu běží blbě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 Původně zaslal: brko no to bude spis v tom cerpadle,pumpuju dela to,mam tam pridany zpetny ventil a taky. Co je to za zpětný ventil a kde ho seženu? Byl jsem už u Štangla, v AUTO KELLY i v RALL, ale nikdo mi nedokázal pomoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malypeto Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 Původně zaslal: oddie A jak přesně to dělá? Nastaruje čistě, pár vteřin se točí čistě, a po těch pár vteřinách začne jeden válec vynechávat, aby se za chvíli zase chytil a dál běžel v pohodě? A nebo rovnou od startu běží blbě? Nieco podobne to robi mne,chyti,a za par sekund kucka a dymi dost na bielo jak stara avia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 25. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2007 no delalo to hned po startu ale ted az po chvili,jinak ten ventil normalne v mototechne to obednali Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 No, tak když vám to chytí, a začne kuckat až po pár sekundách, tak to je způsobené příliš malým předvstřikem. Víte co zkuste? Nastartujte, připojte na žhavky kouskem drátu + , a držte to tam tak ještě 15s, když relé žhavení už vypne dožhavování. Vsadím se s vámi, že to ani nezakucká... nemá to co společného s nějakým ventilem ani padáním nafty, jen má jeden válec o chlup menší tlak, proto přestane pálit, když vychladnou žhavky. Pokud to prská už od začátku, a ten pokus se žhavkami nic nezmění, tak teprve tehdy je to něčím jiným, ale když to chytí na cvrnk, krásně běží 5 sekund, a pak najednou začne vynechávat, je to tíhle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 25. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2007 Původně zaslal: oddie No, tak když vám to chytí, a začne kuckat až po pár sekundách, tak to je způsobené příliš malým předvstřikem. Víte co zkuste? Nastartujte, připojte na žhavky kouskem drátu + , a držte to tam tak ještě 15s, když relé žhavení už vypne dožhavování. Vsadím se s vámi, že to ani nezakucká... nemá to co společného s nějakým ventilem ani padáním nafty, jen má jeden válec o chlup menší tlak, proto přestane pálit, když vychladnou žhavky. Pokud to prská už od začátku, a ten pokus se žhavkami nic nezmění, tak teprve tehdy je to něčím jiným, ale když to chytí na cvrnk, krásně běží 5 sekund, a pak najednou začne vynechávat, je to tíhle. kua nejsem tak stary,muzete mi tykat ,jinak toto cerpadlo na tomto motoru fungovalo normalne,ale pak az sem ho dal zpet tak to zaclo tak kuckat,vyhodil sem zhavicky,snizil sytic,zkusil pretahnout hadice a trubky,napumpoval a chytlo dobre bez kuckani,ale nic povoleneho nebylo,zmackl sem tak 3 a uz nafta sla prepadem,snad jen ze mohla trochu netesnit hadicka prepadu muze to byt tim?no parkrat sem to zkusil a dobre,jen po nekolikate uz to jednou kucklo,asi tam jde nekde vzduch,jo a zhavickama to neni pac kdyz to nastartuju a vypnu tak to i po 20s chytne hned bez cukani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malypeto Odesláno 25. leden 2007 Sdílet Odesláno 25. leden 2007 2oddie:preco myslis ze som mal zaujem v inom prispevku o sajrajt na meranie tlakov.Mam taky blby dojem ze uz motor dycha z posledeneho.Ide dobre,ked je zohriaty,studeny kucka.Bud dam vymenit kruzky(dufam ze nebude nejaka ovalita vo valcoch)alebo este jednu zimu to risknem a zacnem skreckovat na nejeku 406ku HDI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. leden 2007 Sdílet Odesláno 26. leden 2007 Brko: psalo vás tu víc, takže ta odpověď je pro všechny, a ne že ti vykám Nepsal jsem, že je to žhavičkami, přečti si to pořádně. Psal jsem, že máš nastavený menší předvstřik - když jsi jej přehodil, nenastavil jsi ho přesně do té polohy jak bylo dřív. Ono na to stačí půl milimetru, aby se to takto projevilo. Ten trik s žhavičkami je jen na to, že si ověříš, že je to fakt tím nastavením předvstřiku, a ne bublinama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 26. leden 2007 Sdílet Odesláno 26. leden 2007 Můj názor je takovej: dožhavení jak píše oddie, nemá na nic vliv, protože když nastartuju tak ty žhavice jsou po jednom otočení dávno schladlý a směs je stlačována a zapalována kompresí, tak proč dál žhavit? Kvůli emisím? Problem může být:1 horší vstřik 2 menší komprese ve válci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 26. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2007 dozhavovat to musi v krutych mrazech by to delalo neplechu.Ja jsem menil cerpadlo cele jako komplet tak tam se s predvstrikem nehybe,ale dobra finta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 26. leden 2007 Sdílet Odesláno 26. leden 2007 Přišel jsem na to vlastně náhodou - vzal jsem motor z novější bouračky, kde byl vypínač dožhavování na páce čerpadla, a lupnul jsem to starého auta, kde bylo žhavící relé bez toho dožhavování - s vypínáním žhavení hned po startu. No a v zimě jsem se vztekal, jaktože to začne zakopávat, když je ten motor dobrej... no tak mě jednou napadlo tam přidržet drát, když tam v tom novějším autě byl na to přímo spínač. A bylo jasno - nicméně jsem to tehdy na to novější relé nepředělával, a prostě jen přidal na čerpadle nepatrně předvstřik, a vyřešilo se to tím taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 29. leden 2007 Sdílet Odesláno 29. leden 2007 Původně zaslal: brko no delalo to hned po startu ale ted az po chvili,jinak ten ventil normalne v mototechne to obednali Znova prosba ke zpětnému ventilku. Už jsem obešel snad všechny prodejny autodílů v okolí a všude se na mně nechápavě dívali, co že to po nich chci. Takže bychj vás chtěl poprosit o nějaké foto nebo označení popř. dodavatele a zkusím to s těmahle informacema ještě jednou. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brko Odesláno 31. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2007 http://automotive.europecon.net/cs/konverze-na-rostlinny-olej/pomocna-cerpadla-paliva/zpetny-ventil.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.