Sign in to follow this  
Followers 0
brko

1.8D po startu se zakucka

18 posts in this topic

Vymenil jsem cerpadlo,predtim to jelo,startovallo,vse v poradku,dal jsem druhe cerpadlo a kdyz nastartuju chytne normalne ale tak tri otacky se mi zda ze jeden valec nezapaluje nebo nejde nafta az po 3. se chytne a uz jede motor ok ,kdyz pak nastartuju znovu tak normal,ale kdyz to necham hodku odstate tak je to to same.(cerpadlo by melo byt dobre i ze stejneho motoru,nez jsem ho vytahl tak jelo),zhavicky zhavi,mel jsem je venku,cim to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem nic neměnil a taky se mi občas při delším stání kuckne, ale nezhasne a klidně běží dál. Myslím, že se v systému objeví malá vzduchová bublina a proto mi to dělá. Zatím to neřeším.:myslim:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

JDE TI tam vzduch :-) jestli mas balonek zkuz zapumpovat a bude to ok, jestli ho nemas kup ho a mas klid, 1. muzes napumpovat a za 2 ma dva zpetaky ktery drzej naftu aby nepadala.

Jestli ho mas vymen ho. Dalsi varianta je ze ti to nedrzi ventil v cerpadle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak přesně to dělá? Nastaruje čistě, pár vteřin se točí čistě, a po těch pár vteřinách začne jeden válec vynechávat, aby se za chvíli zase chytil a dál běžel v pohodě? A nebo rovnou od startu běží blbě?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: brko

no to bude spis v tom cerpadle,pumpuju dela to,mam tam pridany zpetny ventil a taky.

Co je to za zpětný ventil a kde ho seženu? Byl jsem už u Štangla, v AUTO KELLY i v RALL, ale nikdo mi nedokázal pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

A jak přesně to dělá? Nastaruje čistě, pár vteřin se točí čistě, a po těch pár vteřinách začne jeden válec vynechávat, aby se za chvíli zase chytil a dál běžel v pohodě? A nebo rovnou od startu běží blbě?

Nieco podobne to robi mne,chyti,a za par sekund kucka a dymi dost na bielo jak stara avia...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no delalo to hned po startu ale ted az po chvili,jinak ten ventil normalne v mototechne to obednali

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, tak když vám to chytí, a začne kuckat až po pár sekundách, tak to je způsobené příliš malým předvstřikem. Víte co zkuste? Nastartujte, připojte na žhavky kouskem drátu + , a držte to tam tak ještě 15s, když relé žhavení už vypne dožhavování. Vsadím se s vámi, že to ani nezakucká... nemá to co společného s nějakým ventilem ani padáním nafty, jen má jeden válec o chlup menší tlak, proto přestane pálit, když vychladnou žhavky.

Pokud to prská už od začátku, a ten pokus se žhavkami nic nezmění, tak teprve tehdy je to něčím jiným, ale když to chytí na cvrnk, krásně běží 5 sekund, a pak najednou začne vynechávat, je to tíhle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

No, tak když vám to chytí, a začne kuckat až po pár sekundách, tak to je způsobené příliš malým předvstřikem. Víte co zkuste? Nastartujte, připojte na žhavky kouskem drátu + , a držte to tam tak ještě 15s, když relé žhavení už vypne dožhavování. Vsadím se s vámi, že to ani nezakucká... nemá to co společného s nějakým ventilem ani padáním nafty, jen má jeden válec o chlup menší tlak, proto přestane pálit, když vychladnou žhavky.

Pokud to prská už od začátku, a ten pokus se žhavkami nic nezmění, tak teprve tehdy je to něčím jiným, ale když to chytí na cvrnk, krásně běží 5 sekund, a pak najednou začne vynechávat, je to tíhle.

kua nejsem tak stary,muzete mi tykat :super,jinak toto cerpadlo na tomto motoru fungovalo normalne,ale pak az sem ho dal zpet tak to zaclo tak kuckat,vyhodil sem zhavicky,snizil sytic,zkusil pretahnout hadice a trubky,napumpoval a chytlo dobre bez kuckani,ale nic povoleneho nebylo,zmackl sem tak 3 a uz nafta sla prepadem,snad jen ze mohla trochu netesnit hadicka prepadu muze to byt tim?no parkrat sem to zkusil a dobre,jen po nekolikate uz to jednou kucklo,asi tam jde nekde vzduch,jo a zhavickama to neni pac kdyz to nastartuju a vypnu tak to i po 20s chytne hned bez cukani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2oddie:preco myslis ze som mal zaujem v inom prispevku o sajrajt na meranie tlakov.Mam taky blby dojem ze uz motor dycha z posledeneho.Ide dobre,ked je zohriaty,studeny kucka.Bud dam vymenit kruzky(dufam ze nebude nejaka ovalita vo valcoch)alebo este jednu zimu to risknem a zacnem skreckovat na nejeku 406ku HDI...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brko: psalo vás tu víc, takže ta odpověď je pro všechny, a ne že ti vykám ;)

Nepsal jsem, že je to žhavičkami, přečti si to pořádně. Psal jsem, že máš nastavený menší předvstřik - když jsi jej přehodil, nenastavil jsi ho přesně do té polohy jak bylo dřív. Ono na to stačí půl milimetru, aby se to takto projevilo. Ten trik s žhavičkami je jen na to, že si ověříš, že je to fakt tím nastavením předvstřiku, a ne bublinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Můj názor je takovej: dožhavení jak píše oddie, nemá na nic vliv, protože když nastartuju tak ty žhavice jsou po jednom otočení dávno schladlý a směs je stlačována a zapalována kompresí, tak proč dál žhavit? Kvůli emisím? Problem může být:1 horší vstřik

2 menší komprese ve válci

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

dozhavovat to musi v krutych mrazech by to delalo neplechu.Ja jsem menil cerpadlo cele jako komplet tak tam se s predvstrikem nehybe,ale dobra finta :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přišel jsem na to vlastně náhodou - vzal jsem motor z novější bouračky, kde byl vypínač dožhavování na páce čerpadla, a lupnul jsem to starého auta, kde bylo žhavící relé bez toho dožhavování - s vypínáním žhavení hned po startu. No a v zimě jsem se vztekal, jaktože to začne zakopávat, když je ten motor dobrej... no tak mě jednou napadlo tam přidržet drát, když tam v tom novějším autě byl na to přímo spínač. A bylo jasno - nicméně jsem to tehdy na to novější relé nepředělával, a prostě jen přidal na čerpadle nepatrně předvstřik, a vyřešilo se to tím taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: brko

no delalo to hned po startu ale ted az po chvili,jinak ten ventil normalne v mototechne to obednali

Znova prosba ke zpětnému ventilku. Už jsem obešel snad všechny prodejny autodílů v okolí a všude se na mně nechápavě dívali, co že to po nich chci. Takže bychj vás chtěl poprosit o nějaké foto nebo označení popř. dodavatele a zkusím to s těmahle informacema ještě jednou. Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.