Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Regulator tlaku paliva HDI


kosinajan

Recommended Posts

Původně zaslal: kosinajan

Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte.

regulator zpusobuje:

Samotne startovani trva dele, byt hdi chyti do 3 otoceni motoru

Po nastartovani nepravidelny chod (trba jen 2sekundy)

Kdyz je hodne v pr...., tak te nenecha nastartovat vubec

Pri akceleraci ti utne naftu a dia hlasi primar paliva ko

Kdyz ho vyndas ma na sobe silon a gumovej krouzek, gumicka muze byt okousana a silon praskly. Pri trose snazeni ti tyto veci bosh prodaj .Jsou to priciny ale taky muze byt ventil ko, je to dost casty. Kdyz bude ventil ko kup si uz ten novej ma v sobe filtrik(maly vystupek pod lupou filtr)

Toto je moje zkusenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kosinajan

Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte.

[upravil dne 26.1.2007 kosinajan]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

pokud je špatnej regulátor tlaku paliva tak ne že to jde nastartovat ono to totiž nejde vůbec nastartovat. Takže jaképak delší startování??? Tomu fakt nerozumím. Buď je dobrej a auto jde nastartovat nebo je špatnej a auto nejde vůbec nastartovat. Nic vic nic min. To jsou fakt rady pane kolego PP205:grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: citron1

pokud je špatnej regulátor tlaku paliva tak ne že to jde nastartovat ono to totiž nejde vůbec nastartovat. Takže jaképak delší startování??? Tomu fakt nerozumím. Buď je dobrej a auto jde nastartovat nebo je špatnej a auto nejde vůbec nastartovat. Nic vic nic min. To jsou fakt rady pane kolego PP205:grr

to je ovšem stav,kdy nefunguje vůbec.. on taky může fungovat jen špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten ventil je ked sa odsrobuje vicko kde je palivovi filter ako ked sa meni palivova vlozka idu do toho dve hadice tak sa to nachazda vo vnutri da sa to aj vybrat zo spodu je taka mala dierka a vo vnutri pruzina mozno stacilo to ze som to troch rzchodil ked som tam vopchal skrutkovac a rozchodil som to ozaj neviem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém- motor 1,6 HDI- při teplotě cca po 5 st nechytá, byly vyměměny žhavící svíčky a relé- vše za cca 8OOO Kč, po opravě bylo teplo, nyní opět při teplotě kolem 0 nechytilo,po zahřátí v garáži běží normálně. V servisu zjistili údajně taky špatný regulátor tlaku, vúz je tgam zatím do rána, snad ráno bude mráz a bude se to mici vyzkoušet.

Zdá se mi, že předchozí oprava byla zbytečná

[upravil dne 8.2.2007 Jankral]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Objevil se mi totožný problém. Servis zjistil, že ja malý tlak na vysokotlakým čerpadle. Naměřili 1.9 a má prý být 2.5 ... Chtějí rozebrat a vyčistit čerpadlo...

Myslíte, že to může čerpadlu pomoct... není to jeho likvidace? Když tu tak čtu o tom regulátoru tlaku paliva...

Please help

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
Původně zaslal: PP205

Původně zaslal: kosinajan

Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte.

regulator zpusobuje:

Samotne startovani trva dele, byt hdi chyti do 3 otoceni motoru

Po nastartovani nepravidelny chod (trba jen 2sekundy)

Kdyz je hodne v pr...., tak te nenecha nastartovat vubec

Pri akceleraci ti utne naftu a dia hlasi primar paliva ko

Kdyz ho vyndas ma na sobe silon a gumovej krouzek, gumicka muze byt okousana a silon praskly. Pri trose snazeni ti tyto veci bosh prodaj .Jsou to priciny ale taky muze byt ventil ko, je to dost casty. Kdyz bude ventil ko kup si uz ten novej ma v sobe filtrik(maly vystupek pod lupou filtr)

Toto je moje zkusenost.

Kamaráde zklamu tě,Bosch ti jen tak něco neprodá :grr , to by museli být v servisu fakt dobrý lidi který ti to nechají,sháněl jsem to pro jednoho kluka z Prahy a sehnal,jenže poslední kousek,tenhle typ tkz.DRV ventilu už se nepoužívá,už je nová generace,a ten mikrofiltřík tam byl odjakživa,poradím jednu věc,vyndat DRV ventil a ten filtřík pořádně profouknout vzduchovou pistolí,třeba se chytne,není průtokovej,takže by špatnej teoreticky bejt neměl,ovšem praxe může být jiná ! A pokud ani tohle nepomůže tak jedině vrakáče,nebo mi poslat typ čerpadla,zkusím nemožné,ale moc nevěřím tomu že ho seženu !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: GOHii

Objevil se mi totožný problém. Servis zjistil, že ja malý tlak na vysokotlakým čerpadle. Naměřili 1.9 a má prý být 2.5 ... Chtějí rozebrat a vyčistit čerpadlo...

Myslíte, že to může čerpadlu pomoct... není to jeho likvidace? Když tu tak čtu o tom regulátoru tlaku paliva...

Please help

Ježiši jen to ne,pokud nejsou fachmani co tomu rozumí !! To pak bude likvidace opravdu !! kdo to nezná,jsou tam různý ventilky a gumičky,který můžou poškodit a pak už neodjedeš,páč se blbě zhání stejnej rozměr,nebo je můžou střihnout a pak ti to nebude těsnit !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak pro všechny - regulátor tlaku neboli DRV , není složitý zařízení,je to jen elektromagnetickej ventil kterej není průtokovej,tzn.jen měří tlak v reilu popř.v čerpadle.Dodám obrázek,jinak stačí jedna věc, ( na obrázku napíšu ) je tam mikroskopickej filtřík a ten stačí profouknout vzduchem a pořádně,protože v naftě můžou bejt různý tkz.šlemy,a ty to ucpou a pak to špatně měří,kdo je trošku kutil udělá si to doma sám,není to nic složitého,jelikož všichni máte starou verzi DRV tak stačí povolit dva šrouby a ten ventil vytáhnout - pozor bude tam takový plechový těsnění tak neztratit !!! nebo nepoškodit,jinak by následovala netěsnost,ale to je snad jasné,jinak nic tím nezkazíte ani nerozhodíte,ale doporučuju všem odpojit baterku,kvůli resetu ŘJ ,odpojit baterku,vyndat ventil profouknout a dát zpět,nic složitého a problém by měl být vyřešen !!

[upravil dne 7/10/07 Burisek]

[upravil dne 7/10/07 Burisek]

post-0-14109596664515_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

počkej - mluvíš o regulačním ventilu na vysokotlakém čerpadle ?

To je na čerpadláře, ne na fachmany ze servisu !!!

[upravil dne 7/10/07 vix]

právě proto jsem to psal,ale nikdy nevíš jak jsou lidi šikovný,ale pokud tomu nerozuní,raději nic nerozebírat !!! :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Burisek

Původně zaslal: GOHii

Objevil se mi totožný problém. Servis zjistil, že ja malý tlak na vysokotlakým čerpadle. Naměřili 1.9 a má prý být 2.5 ... Chtějí rozebrat a vyčistit čerpadlo...

Myslíte, že to může čerpadlu pomoct... není to jeho likvidace? Když tu tak čtu o tom regulátoru tlaku paliva...

Please help

Ježiši jen to ne,pokud nejsou fachmani co tomu rozumí !! To pak bude likvidace opravdu !! kdo to nezná,jsou tam různý ventilky a gumičky,který můžou poškodit a pak už neodjedeš,páč se blbě zhání stejnej rozměr,nebo je můžou střihnout a pak ti to nebude těsnit !!!

Taky jejim zkušenostem moc nevěřím, takže jsem to tam raději nedal... Pokusím se o vyčištění regulátoru, jak je tu popsáno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo omlouvám se za kvalitu fotek,z mobilu nejsou nic moc :grr

tady je znova již zmíněné DRV v lepší kvalitě

P.S. Pokud někdo tento ventil máte,tak tenhle je volný,je fungl novej a bohužel poslední co jsem sehnal :myslim

[upravil dne 8/10/07 Burisek]

[upravil dne 8/10/07 Burisek]

post-0-1410959666856_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...