kosinajan

Regulator tlaku paliva HDI

58 posts in this topic

Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte.

[upravil dne 26.1.2007 kosinajan]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kosinajan

Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte.

regulator zpusobuje:

Samotne startovani trva dele, byt hdi chyti do 3 otoceni motoru

Po nastartovani nepravidelny chod (trba jen 2sekundy)

Kdyz je hodne v pr...., tak te nenecha nastartovat vubec

Pri akceleraci ti utne naftu a dia hlasi primar paliva ko

Kdyz ho vyndas ma na sobe silon a gumovej krouzek, gumicka muze byt okousana a silon praskly. Pri trose snazeni ti tyto veci bosh prodaj .Jsou to priciny ale taky muze byt ventil ko, je to dost casty. Kdyz bude ventil ko kup si uz ten novej ma v sobe filtrik(maly vystupek pod lupou filtr)

Toto je moje zkusenost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kosinajan

Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte.

[upravil dne 26.1.2007 kosinajan]

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud je špatnej regulátor tlaku paliva tak ne že to jde nastartovat ono to totiž nejde vůbec nastartovat. Takže jaképak delší startování??? Tomu fakt nerozumím. Buď je dobrej a auto jde nastartovat nebo je špatnej a auto nejde vůbec nastartovat. Nic vic nic min. To jsou fakt rady pane kolego PP205:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: citron1

pokud je špatnej regulátor tlaku paliva tak ne že to jde nastartovat ono to totiž nejde vůbec nastartovat. Takže jaképak delší startování??? Tomu fakt nerozumím. Buď je dobrej a auto jde nastartovat nebo je špatnej a auto nejde vůbec nastartovat. Nic vic nic min. To jsou fakt rady pane kolego PP205:grr

to je ovšem stav,kdy nefunguje vůbec.. on taky může fungovat jen špatně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze problem je uz odstranen mal som zly ventil na filtry paliva takze asi bol zly tlak nafty za studena alebo bol zaneseny je tam taka mala pruzina ale aj tak musim asi kupit novy zvrsok lebo moje auto na stary zvrsok chyti troska neskor ako na novy zvrsok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten ventil je ked sa odsrobuje vicko kde je palivovi filter ako ked sa meni palivova vlozka idu do toho dve hadice tak sa to nachazda vo vnutri da sa to aj vybrat zo spodu je taka mala dierka a vo vnutri pruzina mozno stacilo to ze som to troch rzchodil ked som tam vopchal skrutkovac a rozchodil som to ozaj neviem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám podobný problém- motor 1,6 HDI- při teplotě cca po 5 st nechytá, byly vyměměny žhavící svíčky a relé- vše za cca 8OOO Kč, po opravě bylo teplo, nyní opět při teplotě kolem 0 nechytilo,po zahřátí v garáži běží normálně. V servisu zjistili údajně taky špatný regulátor tlaku, vúz je tgam zatím do rána, snad ráno bude mráz a bude se to mici vyzkoušet.

Zdá se mi, že předchozí oprava byla zbytečná

[upravil dne 8.2.2007 Jankral]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Objevil se mi totožný problém. Servis zjistil, že ja malý tlak na vysokotlakým čerpadle. Naměřili 1.9 a má prý být 2.5 ... Chtějí rozebrat a vyčistit čerpadlo...

Myslíte, že to může čerpadlu pomoct... není to jeho likvidace? Když tu tak čtu o tom regulátoru tlaku paliva...

Please help

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PP205

Původně zaslal: kosinajan

Mam problem je mozne ze ja vadny reg.tlaku paliva ked mi auto pri 2 stupnoch nestartuje a chyti az tak na desiaty krat a za tepla uz ide normalne a nestraca ani na otackach skratka normalne auto zhavice su ok aj to zhavi. tak mi pordte.

regulator zpusobuje:

Samotne startovani trva dele, byt hdi chyti do 3 otoceni motoru

Po nastartovani nepravidelny chod (trba jen 2sekundy)

Kdyz je hodne v pr...., tak te nenecha nastartovat vubec

Pri akceleraci ti utne naftu a dia hlasi primar paliva ko

Kdyz ho vyndas ma na sobe silon a gumovej krouzek, gumicka muze byt okousana a silon praskly. Pri trose snazeni ti tyto veci bosh prodaj .Jsou to priciny ale taky muze byt ventil ko, je to dost casty. Kdyz bude ventil ko kup si uz ten novej ma v sobe filtrik(maly vystupek pod lupou filtr)

Toto je moje zkusenost.

Kamaráde zklamu tě,Bosch ti jen tak něco neprodá :grr , to by museli být v servisu fakt dobrý lidi který ti to nechají,sháněl jsem to pro jednoho kluka z Prahy a sehnal,jenže poslední kousek,tenhle typ tkz.DRV ventilu už se nepoužívá,už je nová generace,a ten mikrofiltřík tam byl odjakživa,poradím jednu věc,vyndat DRV ventil a ten filtřík pořádně profouknout vzduchovou pistolí,třeba se chytne,není průtokovej,takže by špatnej teoreticky bejt neměl,ovšem praxe může být jiná ! A pokud ani tohle nepomůže tak jedině vrakáče,nebo mi poslat typ čerpadla,zkusím nemožné,ale moc nevěřím tomu že ho seženu !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: GOHii

Objevil se mi totožný problém. Servis zjistil, že ja malý tlak na vysokotlakým čerpadle. Naměřili 1.9 a má prý být 2.5 ... Chtějí rozebrat a vyčistit čerpadlo...

Myslíte, že to může čerpadlu pomoct... není to jeho likvidace? Když tu tak čtu o tom regulátoru tlaku paliva...

Please help

Ježiši jen to ne,pokud nejsou fachmani co tomu rozumí !! To pak bude likvidace opravdu !! kdo to nezná,jsou tam různý ventilky a gumičky,který můžou poškodit a pak už neodjedeš,páč se blbě zhání stejnej rozměr,nebo je můžou střihnout a pak ti to nebude těsnit !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

počkej - mluvíš o regulačním ventilu na vysokotlakém čerpadle ?

To je na čerpadláře, ne na fachmany ze servisu !!!

[upravil dne 7/10/07 vix]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak pro všechny - regulátor tlaku neboli DRV , není složitý zařízení,je to jen elektromagnetickej ventil kterej není průtokovej,tzn.jen měří tlak v reilu popř.v čerpadle.Dodám obrázek,jinak stačí jedna věc, ( na obrázku napíšu ) je tam mikroskopickej filtřík a ten stačí profouknout vzduchem a pořádně,protože v naftě můžou bejt různý tkz.šlemy,a ty to ucpou a pak to špatně měří,kdo je trošku kutil udělá si to doma sám,není to nic složitého,jelikož všichni máte starou verzi DRV tak stačí povolit dva šrouby a ten ventil vytáhnout - pozor bude tam takový plechový těsnění tak neztratit !!! nebo nepoškodit,jinak by následovala netěsnost,ale to je snad jasné,jinak nic tím nezkazíte ani nerozhodíte,ale doporučuju všem odpojit baterku,kvůli resetu ŘJ ,odpojit baterku,vyndat ventil profouknout a dát zpět,nic složitého a problém by měl být vyřešen !!

[upravil dne 7/10/07 Burisek]

[upravil dne 7/10/07 Burisek]

post-0-14109596664515_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

počkej - mluvíš o regulačním ventilu na vysokotlakém čerpadle ?

To je na čerpadláře, ne na fachmany ze servisu !!!

[upravil dne 7/10/07 vix]

právě proto jsem to psal,ale nikdy nevíš jak jsou lidi šikovný,ale pokud tomu nerozuní,raději nic nerozebírat !!! :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Burisek

Původně zaslal: GOHii

Objevil se mi totožný problém. Servis zjistil, že ja malý tlak na vysokotlakým čerpadle. Naměřili 1.9 a má prý být 2.5 ... Chtějí rozebrat a vyčistit čerpadlo...

Myslíte, že to může čerpadlu pomoct... není to jeho likvidace? Když tu tak čtu o tom regulátoru tlaku paliva...

Please help

Ježiši jen to ne,pokud nejsou fachmani co tomu rozumí !! To pak bude likvidace opravdu !! kdo to nezná,jsou tam různý ventilky a gumičky,který můžou poškodit a pak už neodjedeš,páč se blbě zhání stejnej rozměr,nebo je můžou střihnout a pak ti to nebude těsnit !!!

Taky jejim zkušenostem moc nevěřím, takže jsem to tam raději nedal... Pokusím se o vyčištění regulátoru, jak je tu popsáno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To plechové těsnění, nebude přilepený? Aby se to netrhalo...

Ještě jeden obrázek ...

[upravil dne 8/10/2007 GOHii]

post-0-14109596667198_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: GOHii

To plechové těsnění, nebude přilepený? Aby se to netrhalo...

Ještě jeden obrázek ...

[upravil dne 8/10/2007 GOHii]

ne nemělo by bejt,ale bude trošku zalapený od černého laku,pokud je ta pumpa nalakovaná,a to asi že jo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo omlouvám se za kvalitu fotek,z mobilu nejsou nic moc :grr

tady je znova již zmíněné DRV v lepší kvalitě

P.S. Pokud někdo tento ventil máte,tak tenhle je volný,je fungl novej a bohužel poslední co jsem sehnal :myslim

[upravil dne 8/10/07 Burisek]

[upravil dne 8/10/07 Burisek]

post-0-1410959666856_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.