Škof

ORIGINAL LPG Peugeot 406 r.2000

35 posts in this topic

Zdravím všechny

Už nějakou dobu jezdím Peugeot 406 1.8 16V 2000, který má už s fabriky originální pohon LPG(má taky někdo z vás?). Taky už nějakou dobu se po přečtení hromady diskuzí odhodlávám, že sprovozním palubní počítač. Displej i skoro-origo ovládání pod volantem(domácí kutil)je a přepína, ale klasicky ukazuje čárky. Už jsem byli i v Prostějově, kde je onen borec co to umí zapojit, ale zrovna měl fůru práce, tak jsem to nechal na jindy.:nevim

Měl bych ale dotaz na někoho, kdo s tímdle má buď zkušenosti nebo tomu rozumí...Jak to bude když bude palubák fungovat, ale pojedu na plyn...bude mi něco ukazovat nebo ne. Předpokládám, že kdyby by byl plyn montovaný dodatečně, asi bych měl smůlu. Je ale nějaká možnost, když je to origo, že ukazovat bude? Nebo dá se to zkrátka nějak udělat?:o

Chcu palubák nechat zapojit tak jako tak, ale 95procent jezdím na plyn, tak by mi moc nepomoh, kdyby to nefachčilo. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z čeho soudíš, že je to origo plyn? Já osobně jsem montovaný přímo z fabriky ještě neviděl, a myslím, že takový není. To co se dělalo byl plyn montovaný pro auta v Holandsku a ten byl domontovávaný přímo jak auto sjelo z výrobní linky, ale je pravda, že to byly většinou auta r.v. 1996-7. Popiš jak ten plyn vypadá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vzhledem k tomu že mám na originální palubovce kromě budíku na benzín, rychlost, otáčky a olej i budík a kontrolku na LPG, tak bych řek že to origo je...to myslím dodělávané plyny nemají. A na panelu vedle ruční brzdy, kde bývá zapínání vyhřívání sedaček, je ovládání na zapnutí a vypnutí LPG. Navíc jsem se díval do francouzského manuálu, který k autu mám a tam je přímo kromě všech ostatních i motor LPG včetně všech ovládacích prvků popisovaný. Řek bych, že to ORIGINAL JE!! Proto se ptám jestli ho někdo u nás taky má.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohužel Ti neporadím, ale měl bych prosbu - můžeš sem dát nějaké fotky (z motoru, tlakové nádoby a interiéru)? Já mám DGI, určitě není originál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj original LPG auta se delaly, v katalogu ND jsou uvedeny objednaci cisla peugeot na veci LPG, ty jo taky bych chtel videt original zastavbu, odkud jsi, co takhle udelat 406 LPG sraz ;) ? S tim PPC bohuzel neporadim, ale mozna by tam mohla byt komunikace ridici jednotky LPG s jednotkou BSI, ktera obsluhuje displej, takze informace by pak mely byt zobrazovany, ale je to jen moje domenka. Jinak tu kontrolku LPG jsem si ja dodelal, nektery budiky ji maji nezaslepenou ( ja mel to stesti :) ) a staci jen dotahnout drat a pridat zarovku

Ten budik na LPG na palubce mam taky v planu ( chci ho dat misto budiku stavu oleje, kterej mi stejne nefunguje

[upravil dne 24/1/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

origo to je na to vemte jed :)

nějaké fotky udělám...z prostředí Beskyd, ze zasněženého auta :papa Jsem ze severu Moravy. Ova, Fm a okolí. A občas i Brno.

LPG sraz proč ne...

Hlavně by mě zajímalo jestli je víc origo LPGáčů.

No nic s tím PC to prostě budu muset zkusit nechat zapojit a uvidíme...

To Ferry: to seš teda kutil:D Já právě začínám taky co by se dalo kde vykutit vylepšit...:)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zatim fakt origos LPG nevidel, mozna kdysi nejakou Lagunu, ale to uz si nejsem jistej. To je skoda, ze jsi tak daleko ( od Prahy :D ) , tak treba se nekdy potkame na nejakem klubovem srazu. No kutil jsem tak trochu :) dodelaval jsem uz dost veci, holt auto s chudou vybavou na zacatku dava velkej prostor pro blbnuti :D dodelaval jsem si treba i destovej senzor ( i kdyz teda podle schemat to neni nic slozityho - aspon u staryho modelu s jednoduchou elektrikou bez palubni site a jednotky BSI :) )

Tak uz se tesim na fotky, prosil bych nekolik z motoroveho prostoru, pak pristrojovou desku a provedeni nadrze v kufru ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Origo to určitě je. Info o tom je i v manuálu ke 406, kde jsou specifikace oproti benzínu či dieslu.

BTW: Kdože v Prostějově umí zprovoznit palubní PC?

Já původně chtěl jet do Hodonína za Milhausem a nechat udělat PC+tempomat, ale tady bych to měl blíž...

[upravil dne 25/1/2007 Gotrek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochu off-topic, ale i 206ky sjížděly z linky s originálním LPG pohonem (žádnou sem však naživo neviděl). Origo manuál mám německej a je tam popisovaná i LPG varianta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když jsem dáš VIN tak Ti řeknu na 100 % jestli je to origina. Já jsem ho za 12 let co dělám Peugeoty neviděl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Milhaus65:

Dal jsem ti ho do zprávy v u2u...Měl bych na tebe dotaz, padž vím.že se v tom dost orientuješ...šel by ten palubní PC (i na plyn)???viz. výše

Díky moc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to jsi mě celkem vyrazil dech, plynů už jsem taky viděl dost, ale origo ještě ne. On totiž každý druhý s dovezeným autem tvrdil, že měl origo, ale všechno to bylo dodělávané.

To Ferry: Takový pohodový sraz plynařů není špatný nápad. Udělat ho třeba někde na půl cesty všech na jaře, do toho bych šel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

406 s origo lpg skutecne jsou sam jsem 2 privez z FR, da se to poznat z VIN a dale z TP kdyz autu nevydaval TP nejaky bengo negramot. Palubni pocitac vsak nepujde. jen na benzin, protoze palubni pocitac pocita palivo ktere z nadrze odejde vuci palivu ktere se do nadrze vraci vraceckou a v zavislosti na KM to pocita spotrebu, vzdy vetsinou nepresne. I vyrobce udava ze hodnoty jsou pouze informativni. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doufám že mi to Milhaus potvrdí podle VIN, ale vzhledem k tomu, že mám na autě vše tak jak je popisované v original návodu na 406new...takže to ORIGO je...howgh

To PP205:

předpokládám, že to teda nebude ukazovat funkce související s palivem co...to je pech. A nedá se to fekt nějak vykutit?Neví někdo jak?

To BobyD:

Žere to na LPG celkem standartních 10litrů normální jízda...a to samé benzínu.

Honzin:

Srazík někde uprostřed pro všechny proč ne.

Včera jsem focení auta nezvlád, ale dneska to snad vyjde a pak vám tu dle přání hodím nějaké ty fota...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslal jsem Ti info do schránky, máš tam original LPG od Peugeotu. Palubák na LPG nepůjde určitě, na benzin nevím ale máš ECU Sagem a s tou jsou potíže. Z VIN mi vypadlo, mod. rok 2000 tzn 406 D9 nový model, nepodíval jsem se na display. Jestli je klasický velký tak by to stálo za pokus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mno ja si myslim, ze pokud je tam instalovan nejaky vstrikovac, mel by mit i nejaky prutokomer, ktery bude davat info ridici jednotce o mnozstvi LPG, takze by tam teoreticky nejaka vyuzitelna data pro PPC mela byt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

mno ja si myslim, ze pokud je tam instalovan nejaky vstrikovac, mel by mit i nejaky prutokomer, ktery bude davat info ridici jednotce o mnozstvi LPG, takze by tam teoreticky nejaka vyuzitelna data pro PPC mela byt :D

Do by ale chtelo vyrobit vlastni pocitac (s jednocipem by to nemusel byt tak velky problem). K BSI ty cidla od LPG nebude kam pripojit :( Ale jestli tam opravdu je nejaky prutokomer, tak by to slo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže pořád na 100pro nevím zda to pude či ne:):). To s tím Sagemem jsem postřeh, že může být problém, ale i přesto...snad...

Vzhledem k tomu, že jsem asi jeden z hodně mááála co mají v autě originál lpg, třeba je nějaká teoretická šance, kterou ještě nikdo nevyzkoušel, že by to šlo...kdoví jak to mají kolegové frantíci vykucené. Ale to já bohužel nejsem schopen posoudit:) Jsem rád za každý postřeh.

No s displejem se to má tak, že sice od koupě tam mám ten potřebný ...3 řádkový...ukazuje rádio, nově i teplotu (padž mi chybělo čidlo, že Ferry:)) no a teď i pomlčky s km, km/h...atd. Dostal jsem od toho chlapíka, od kterého jsem to před rokem koupil, ale i ten malý jednořádkový displej, tak ho možná vyměnil...No ale ten velkáý ukazuje různý \"blbosti\" jako fuel level low, brake fluid level low, ice alert...tak myslím že funguje v pohodě. Takže displej je na palubák v cajku si myslím.

Dodělal jsem si i sám, podle zdejšího návodu, ovládání palubáku na páčku stěračů. Normálně jsem páčku rozdělal, přidal do konektoru ty dva jazíčky co chyběly, natáhl káblíky k mikrospínači na konci páčky a v pohodě...přepíná se to. Akorát na první pokus jsech chytil nějaký špatný kontakt a při přepnutí mikrospínače mi k tomu spustily stěrače:):):) ale to jsem opravil.:)

Jo a eště něco. asi mám nějaké blbé čidlo související s brzdovkou. padž mi to při zatažení ručky furt hlásí to \"brake fluid level low\" a přitom už jsem dolil brzdovku do max. a furt...

Ty fotky budu muset asi nechat na víkend, padž se vracím dom dycky za tmy a to už je na houby...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.