Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Plave mi zadek P406 Break na sněhu-vyřešeno


kajvet

Recommended Posts

Na dálnici už byl včera sníh. A mě v šedesáti sedmdesáti plave zadek. Nikdy jsem se s ničím takový nesetkal, měl jsem problém to udržet na silnici (sněhu byl tak cenťák dva). čím to může být? že by nesprávně obuté zimáky, či by na to měly vliv stabilizační tyčky,které mi bouchají a v pátek jdu na jejich výměnu? Dost jsem se lekl:o

[upravil dne 10.2.07 kajvet]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dundee

A co třeba tlumiče? Mě občas auto takz trochu plave, ale u mě to budou tlumiče (stále originál)...

Tlumiče jsou ok,po kontrole,jinak mám najeto 165tis. Jinak auto neplave ani ve vyšších rychlostech, ale včera dnes to právě na sněhu dělá a je to velice nepříjemný. S autem jezdím čtvrtou zimu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kajvet

No geometrie zadní nápravy mi bude dělána s výměnou tyček - prý se to musí, tak doufám že to bude tím

Bude to na 99% geometrie.... nechal jsem si udělat výměnu těch tyček bez geometrie a hned druhý den jsem auto rozstřelil na D11 při cestě na Klouzání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kajvet

No geometrie zadní nápravy mi bude dělána s výměnou tyček - prý se to musí, tak doufám že to bude tím

Tak to ti asi budou menit zrovna ty tycky sbihavosti, tema se prave nastavuje i ta geometrie (sbihavost). Nez me je vymenili, tak mi taky zadek plaval.

Na zadku jsou pak jeste tycky stabilizatoru, ale po tech geometrie neni nutna i kdyz ji asi budou doporucovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Gotrek

Něco podobného mi dělala první 405 na náledí než jsme udělal repasi zadní nápravy. Jak šla rychlost k 50, tak jsem měl co dělat abych auto udržel na silnici - a to bylo na rovině.

jenze 405ka ma uplne jinou konstrukci zadni napravy, 406ka ma nezavisle zaveseni kazdeho kola zvlast

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dělal jsem soi srandu, ty tyčky stabililizátoru jsou důležité a po jejich výměně je nutná geometrie, protože každé kolo půjde jinak a pok se to projeví v každé zatáčce a při větší rychlosti i na rovině. Proto důležité.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Gotrek

Něco podobného mi dělala první 405 na náledí než jsme udělal repasi zadní nápravy. Jak šla rychlost k 50, tak jsem měl co dělat abych auto udržel na silnici - a to bylo na rovině.

jenze 405ka ma uplne jinou konstrukci zadni napravy, 406ka ma nezavisle zaveseni kazdeho kola zvlast

A když tímto způsobem (na sněhu nebo na mokré rovině) plave 405ka, čím to je u ní? Mám totiž zadní nápravu rok a půl po repasi (Vašenda) a nezdá se mi, že by byla opět v háji :myslim

P.S.: Sorry za :xvul

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tyčky sbíhavosti budu měnit taky, asi. Mě to ale ulítává na nerovnostech a je jedno jestli jedu rovně nebo do zatáčky. Prostě když trefím např. kanál, zadek mi uhne. Teď se začalo od zadních kol, hlavně levého, ozývat bouchání tak doufám že to budou jen ty tyčky. Pak ještě když zatáhnu ručku a zacloumám s kolem je v něm cítit vůle do stran a slyšet ťukání jako kov na kov. Když ručku pustím tak ta vůle se zmírní a ťukání se zmírní.... Jsem zvědaví co uvidíme až to zvednem. Před dvěma měsíci se to tvářilo vše OK...

PS: Na sněhu to nijak neplave...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...