Sign in to follow this  
Followers 0
kajvet

Plave mi zadek P406 Break na sněhu-vyřešeno

23 posts in this topic

Na dálnici už byl včera sníh. A mě v šedesáti sedmdesáti plave zadek. Nikdy jsem se s ničím takový nesetkal, měl jsem problém to udržet na silnici (sněhu byl tak cenťák dva). čím to může být? že by nesprávně obuté zimáky, či by na to měly vliv stabilizační tyčky,které mi bouchají a v pátek jdu na jejich výměnu? Dost jsem se lekl:o

[upravil dne 10.2.07 kajvet]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co třeba tlumiče? Mě občas auto takz trochu plave, ale u mě to budou tlumiče (stále originál)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

A co třeba tlumiče? Mě občas auto takz trochu plave, ale u mě to budou tlumiče (stále originál)...

Tlumiče jsou ok,po kontrole,jinak mám najeto 165tis. Jinak auto neplave ani ve vyšších rychlostech, ale včera dnes to právě na sněhu dělá a je to velice nepříjemný. S autem jezdím čtvrtou zimu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvidíš v piatok po výmene. Ja som ich menil v lete. Pred výmenou sa mi stávalo, že ke´d som rýchlejšie vošiel do zákruty, tak mi zadok ustrelilo. Po výmene sa mi to už nestalo.

Ešte raz - uvidíš v piatok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No geometrie zadní nápravy mi bude dělána s výměnou tyček - prý se to musí, tak doufám že to bude tím

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kajvet

No geometrie zadní nápravy mi bude dělána s výměnou tyček - prý se to musí, tak doufám že to bude tím

i kdybz to tim nebude, tak na geometrii Ti reknou, co je spatne

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lexa

:D:D:D Jak na sněhu plave? to snad, sáňkuje?:D:D:D

Zase taková sranda to nebyla:nevim

Na rovině zadek začal jakoby ujíždět do smyku doleva doprava... Když sníh nebyl do teď tak jsem nic takového nepozoroval

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kajvet

No geometrie zadní nápravy mi bude dělána s výměnou tyček - prý se to musí, tak doufám že to bude tím

Bude to na 99% geometrie.... nechal jsem si udělat výměnu těch tyček bez geometrie a hned druhý den jsem auto rozstřelil na D11 při cestě na Klouzání.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kajvet

No geometrie zadní nápravy mi bude dělána s výměnou tyček - prý se to musí, tak doufám že to bude tím

Tak to ti asi budou menit zrovna ty tycky sbihavosti, tema se prave nastavuje i ta geometrie (sbihavost). Nez me je vymenili, tak mi taky zadek plaval.

Na zadku jsou pak jeste tycky stabilizatoru, ale po tech geometrie neni nutna i kdyz ji asi budou doporucovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: argoo

kolko stoja tie tycky?

Na mjauto.cz je maji za 690kc/kus.

Tycka sbihavosti:

febi18985.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Něco podobného mi dělala první 405 na náledí než jsme udělal repasi zadní nápravy. Jak šla rychlost k 50, tak jsem měl co dělat abych auto udržel na silnici - a to bylo na rovině.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Gotrek

Něco podobného mi dělala první 405 na náledí než jsme udělal repasi zadní nápravy. Jak šla rychlost k 50, tak jsem měl co dělat abych auto udržel na silnici - a to bylo na rovině.

jenze 405ka ma uplne jinou konstrukci zadni napravy, 406ka ma nezavisle zaveseni kazdeho kola zvlast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dělal jsem soi srandu, ty tyčky stabililizátoru jsou důležité a po jejich výměně je nutná geometrie, protože každé kolo půjde jinak a pok se to projeví v každé zatáčce a při větší rychlosti i na rovině. Proto důležité.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Gotrek

Něco podobného mi dělala první 405 na náledí než jsme udělal repasi zadní nápravy. Jak šla rychlost k 50, tak jsem měl co dělat abych auto udržel na silnici - a to bylo na rovině.

jenze 405ka ma uplne jinou konstrukci zadni napravy, 406ka ma nezavisle zaveseni kazdeho kola zvlast

A když tímto způsobem (na sněhu nebo na mokré rovině) plave 405ka, čím to je u ní? Mám totiž zadní nápravu rok a půl po repasi (Vašenda) a nezdá se mi, že by byla opět v háji :myslim

P.S.: Sorry za :xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tyčky sbíhavosti budu měnit taky, asi. Mě to ale ulítává na nerovnostech a je jedno jestli jedu rovně nebo do zatáčky. Prostě když trefím např. kanál, zadek mi uhne. Teď se začalo od zadních kol, hlavně levého, ozývat bouchání tak doufám že to budou jen ty tyčky. Pak ještě když zatáhnu ručku a zacloumám s kolem je v něm cítit vůle do stran a slyšet ťukání jako kov na kov. Když ručku pustím tak ta vůle se zmírní a ťukání se zmírní.... Jsem zvědaví co uvidíme až to zvednem. Před dvěma měsíci se to tvářilo vše OK...

PS: Na sněhu to nijak neplave...

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% to je geometrie.přesně to samí mě to dělalo u 405ky protože sem měl v prd... ložiska na zadních ramenech(kola do A )po výměně bylo vše ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.