lubos.soj

Náprava

17 posts in this topic

Zdravim,chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte co by mohlo způsobovat při přidání plynu nebo brždění (myslim jen když jako brnknu o plyn nebo o brzdu)takové lehké cuknutí do volantu-jako by škubne do strany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli to cuká pořád při brždění tak bych to tipl na kotouče. Jestli trošku hážou tak bych je nechal stočit. :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jestli to bude rameno-což jsem si taky myslel,tak je to pěkná darda stojí asi 11500,- obě

Share this post


Link to post
Share on other sites

rameno cely ne, jen ten silentblok se da menit, mrkni se do emailu, neco tam mas ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

aspon pro predstavu jak je to poskladany, vetsina tech objednacich cisel je stejna pro starej i novej model, ale to co jsem ti poslal je z katalogu pro novej model 406, tak kdyztak jeslti mas starsi, radsi se vzdycky zeptej nez podle toho budes kupovat

Share this post


Link to post
Share on other sites
:(:( Mám podobný problém.Při akceleraci kolem 70-80km začne celý předek vibrovat a po dosažení asi 90km se auto zase zklidní,poté to začne zase vibrovat při brždění.Vypadá to jako kdyby nebylo dotažené kolo.Vše jsem kontroloval a nikde žádná vůle není.Myslel jsem že to bude poloosou,která už potřebovala vyměnit ale ani po výměně se vůbec nic nezměnilo.V servise kontrolovaly taky ramena a ty prý jsou v pořádku.:(:( Nevíte někdo čím to může být??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bud spatne vyvazene kola,nebo zkroucene kotouce.Me to delalo u feldy ale jen pri rychlosti mezi 100-120.Byly prave nevyvazene kola.Vibrace pri brzdeni jsou nejspis temi kotouci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kola jsou vyvážená a kotouče to taky nebudou,když to vibruje i při zrychlování.Auto začne kolem těch 80km tak vibrovat ze strany na stranu, až mám strach že něco upadne.Nejhorší je to při jízdě do kopce,kdy je auto nejvíc v záběru.Jakmile ve chvíli kdy jsou vibrace největší vyřadím rychlost,auto se okamžitě zklidní. :(:( Jinak je to 406 2.016v 1996.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: michal cermak

Kola jsou vyvážená a kotouče to taky nebudou,když to vibruje i při zrychlování.Auto začne kolem těch 80km tak vibrovat ze strany na stranu, až mám strach že něco upadne.Nejhorší je to při jízdě do kopce,kdy je auto nejvíc v záběru.Jakmile ve chvíli kdy jsou vibrace největší vyřadím rychlost,auto se okamžitě zklidní. :(:( Jinak je to 406 2.016v 1996.

a co klouby na poloosách?pokud by ty byly v háji tak by to škubání bylo poznat při rozjezduv plným rejdu,doleva levý doprva pravý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klouby jsou ok.Při rozjezdu a i při plnym rejdu to nic nedělá.Vše se děje kolem těch 70-80km.Myslel jsem třeba šišatý kola,ale ty jsou taky ok.Ještě jsem zapomněl že při těch vibracích se taky hodně klepe řadička.Nejhorší je,že když auto zvednu a vlezu pod něj,tak nikde žádná vůle není a ani žádná viditelná vada není vidět.:grr:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná blbost a co uložení motoru či převodovky(silembloky)?? A to ti začalo dělat zničeho nic?? A nebo se podívej tady, zda to něco není podobného :

[upravil dne 19/3/07 OK406]

post-0-14109595429406_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusím ještě prohlédnout to uložení převodovky a motoru.Už to trvá delší dobu(asi dva měsíce).Začalo to nepatrnou vibrací a postupně se to zhoršilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.