Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kontrola brzd na STK a aut. převodovka


Driver

Recommended Posts

Nevíte někdo jak je to na STK s kontrolou brzd na válcích u auta s automatickou převodovkou? Takový auto by se nemělo ani táhnout jinak může dojít k poškození převodovky. Mám obavu, aby to převodovka na 604ce přežila až s tím půjdu na technickou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Rebik

Ale na válcích je vozidlo v neutrálu, pouze 4x4 se nesmí dělat se zapnutým motorem.

Takže jestli to dobře chápu, tak auto s automatem se může klidně táhnout na laně (samozřejmě na neutrál), ale nesmí se roztahovat (aby se přes převodovku nastartoval motor), v tomhle případě může dojít k poškození převodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Že jsou na neutrál kola odpojena od převodovky je pěkná hovadina, pisatel asi nikdy neviděl vnitřek převodovky, že?

Tažením toho automatu ten automat skutečně můžeš zničit, při případném tažení se musí zachovávat určitá pravidla - omezení na max. rychlost tažení, a omezení na max. vzdálenost, kterou je možno v kuse táhnout. To budeš mít pravděpodobně uvedeno i v manuálu k autu :) Nicméně na válcové zkušebně se kola točí malou rychlostí a velmi krátkou dobu, takže převodovce nic nehrozí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Že jsou na neutrál kola odpojena od převodovky je pěkná hovadina, pisatel asi nikdy neviděl vnitřek převodovky, že?

Tažením toho automatu ten automat skutečně můžeš zničit, při případném tažení se musí zachovávat určitá pravidla - omezení na max. rychlost tažení, a omezení na max. vzdálenost, kterou je možno v kuse táhnout. To budeš mít pravděpodobně uvedeno i v manuálu k autu :) Nicméně na válcové zkušebně se kola točí malou rychlostí a velmi krátkou dobu, takže převodovce nic nehrozí.

Takhle jsem si to původně myslel s tím vlečením, dohadovali jsme se o tom s kolegou v práci. Akorát mě trochu zmátla odpověď Rebika. Myslím, že u takhle starýho auta by to bylo riziko táhnout i na malou vzdálenost. Tím samozřejmě nemyslím to, že bych auto neodtlačil za roh když někde zůstanu viset na křižovatce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše Oddie, jinak odtah takových aut by se měl prvádět tak, že se hnaná náprava zvedne, případně podloží, respektíve naloží na malý podvalníček na 2 kola a auto se odtáhne. Takto se to léta provádí v USA a je to v pohodě. Amíci si tak auta převážejí jako přívěs za obytným autem aniž by cokoliv platili.:roker:papa:mrk:mrk:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: lexa

Jak píše Oddie, jinak odtah takových aut by se měl prvádět tak, že se hnaná náprava zvedne, případně podloží, respektíve naloží na malý podvalníček na 2 kola a auto se odtáhne.

...

Jenže Driver zapomněl říct, že má zadohraba...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Driver

Původně zaslal: oddie

Že jsou na neutrál kola odpojena od převodovky je pěkná hovadina, pisatel asi nikdy neviděl vnitřek převodovky, že?

Tažením toho automatu ten automat skutečně můžeš zničit, při případném tažení se musí zachovávat určitá pravidla - omezení na max. rychlost tažení, a omezení na max. vzdálenost, kterou je možno v kuse táhnout. To budeš mít pravděpodobně uvedeno i v manuálu k autu :) Nicméně na válcové zkušebně se kola točí malou rychlostí a velmi krátkou dobu, takže převodovce nic nehrozí.

Takhle jsem si to původně myslel s tím vlečením, dohadovali jsme se o tom s kolegou v práci. Akorát mě trochu zmátla odpověď Rebika. Myslím, že u takhle starýho auta by to bylo riziko táhnout i na malou vzdálenost. Tím samozřejmě nemyslím to, že bych auto neodtlačil za roh když někde zůstanu viset na křižovatce.

Já jsem to blbě napsal, myslel jsem to tak, že nikdo na válcích nešlape na plyn nebo nezatěžuje převodovku motorem.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Táhla se Omega, táhla se jedna amerika, bez problému.

Taky se nemá řadit R za jízdy. To se mě stalo když mě podnapilá přítelkyně šibla pákou v 90km/h na R a taky se nic nestalo.

Ty nový převodovky už sou chytrý a ta v naši 306 zažila hašté a nikdy s ní nic nebylo (najeto 200tis.).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...