Sign in to follow this  
Followers 0
.mycTD

kour z vyfuku

21 posts in this topic

Rano jsem nastartoval a z vyfuku se vyvalil sedomodry kour a jakoze hodne. Uz se mi to parkrat stalo a pak byl tak tyden klid. Tak jsem to opatrne projel a situace je nasledujici:

faze 1) pri klidne jizde jde z vyfuku namodraly kour jako u Wartase

faze 2) v pravotocive zatacce se vyvali sedy kour s takovou intenzitou, ze zahali celou ulici:o po chvili samovolne prejde k fazi 1

nevite nekdo, o co jde?

pozn: po odpojeni odvetrani vika ventilu zadna zmena. Levotocivou zatacku jsem nezkousel, pac tady na to lidi ocividne nemaj naladu:D

[upravil dne 22.1.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

Rano jsem nastartoval a z vyfuku se vyvalil sedomodry kour a jakoze hodne. Uz se mi to parkrat stalo a pak byl tak tyden klid. Tak jsem to opatrne projel a situace je nasledujici:

faze 1) pri klidne jizde jde z vyfuku namodraly kour jako u Wartase

faze 2) v pravotocive zatacce se vyvali sedy kour s takovou intenzitou, ze zahali celou ulici:o po chvili samovolne prejde k fazi 1

nevite nekdo, o co jde?

pozn: po odpojeni odvetrani vika ventilu zadna zmena. Levotocivou zatacku jsem nezkousel, pac tady na to lidi ocividne nemaj naladu:D

[upravil dne 22.1.07 .mycTD]

Nejspíš to bere olej, ale není mi jasný co to plaší v tý zatáčce:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Nejspíš to bere olej, ale není mi jasný co to plaší v tý zatáčce:myslim

no prave:myslim prudce zatocim a najednou dymovnice:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Nejspíš to bere olej, ale není mi jasný co to plaší v tý zatáčce:myslim

no prave:myslim prudce zatocim a najednou dymovnice:nevim

Hladinu oleje máš normální??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

ted uz asi ne, ale bylo ho tam cca uprostred mezi ryskama. Urcite ne pres max

No to jsem myslel jestli ho není moc.

[upravil dne 22/1/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolik žere oleje?

Vypadá to zřejmě na zapečený pístní kroužky nebo špatná gufera. Takhle úplně stejně se projevovalo moje minulé auto kromě šedivého kouře v pravotočivé zatáčce.

Pro začátek bych si asi nechal změřit tlaky. Ty by mohli napovědět co je příčinou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Změř si spotřebu oleje a uvidíš. Evidentně ale co píšeš bude vysoká...

Kolik už máš najeto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

co uvidim? Ze to zere olej? To poznam i bez mereni, kdyz je ho plna ulice:D

Me by spis zajimalo, proc to dela zrovna v zatacce:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli si v tý zatáčce podvědomě přidáš plyn abys ji trochu ,,utáh,, tak by to mohlo být

tím přidáním plynu. Jinak jestli jsi ještě neměnil ventilový simeringy, tak už maj nárok na penzi a pravděpodobně jsou ztvrdlý a netěsní. Tím, že zvýšíš otáčky, tak se zdvihne i tlak oleje a ten pak ve větší míře stéká po ventilech jak do spalovacího prostoru, tak i rovnou do sběračú výfukových plynú. Ty sou dost žhavý a olej v nich pěkně čmoudí.

Pokud máš tlaky o.k., tak jinde vadu nehledej a zkus vyměnit ty gufera.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi diky, ale uz to zase nedela:myslim

Jak jsem psal, nekdy to kouri jako svine, a pak nekolik dnu nic. Neda se rict, ze by to kourilo furt. Spatny gufera na ventilech si myslim, ze bych poznal. Tohle bude nejaka prkotina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jen dodám, že \"bílý\" kouř je taky příznak nespálený nafty = špatná příprava směsi. To kdyby to ten olej nežralo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No toto mě hoooodně zajímá, neboť kolega má R19 a po výměně prasklé hlavy mu motor začal kouřit, nechal seřídit čerpadlo a pořád kouří, tak by mě toto zajímalo čím tov asi bude.:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lexa

No toto mě hoooodně zajímá, neboť kolega má R19 a po výměně prasklé hlavy mu motor začal kouřit, nechal seřídit čerpadlo a pořád kouří, tak by mě toto zajímalo čím tov asi bude.:bojim

Pokud je předvstřik vpořádku (příčinou bývá vstřik po horní úvrati), pak stejný projev může mít špatný stav rozvodu. Tzn. kontrola vačky, časování a stavu ventilů. Pokud je chyba v rozvodu s důsledkem netěsnosti spalovacího prostoru, pak taky ve spalovacím prostoru poklesne teplota a směs nedohoří, případně dohořívá až ve výfukovém potrubí.

No a jestli byla hlava dole ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přepokládám, že když výměna hlavy, tak výměna gufer, zabroušení(zkontrolování všech ventilů, srovnání hlavy, nové těsnění pod hlavu, atd)- nedělal jsem to já, protože se mu to stalo někde jinde než v našem dosahu a tam si to majitel auta nechal udělat a řekl mi co všechno mu servisák nasliboval(jestli to udělal zjistíme až posléze), ale řekl si o cca 18000,-čechokreditů a auto podle majitele nejede tak jak byl zvyklý a to tam prý má hlavu upravenou z Megana tak nevím. Hold(nebo Holt) auto s kosočtvercem na KAPOTĚ a jinde........!!!!!!:roker:roker:nevim:nevim:nevim:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, omlouvám se pokud jsem:xvul, zajímá mě vše- benzín i nafta, připojil jsem se k naftě, tak sorry. i tak mě to zajímá a f benzínu se vyjádřím později. Zatím SORRy.:xvul:D:papa:papa

[upravil dne 22/1/07 lexa]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: homat

jen dodám, že \"bílý\" kouř je taky příznak nespálený nafty = špatná příprava směsi. To kdyby to ten olej nežralo.

mycTD to je dobrý :potlesk rada nad zlato tankuj benzín :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.