Radek_306 Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Zdravím, Kolik litrů oleje je doporučeno a po kolika tisících se mění? Díky:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 tak servisni interval je 20.000 km nebo rok podle toho co je driv s mezikontrolou po 10.000 km jestli neni treba dolit - pravidelna kontrola samozrejme neuskodi. a myslim ze celkova napln oleje pro 2.0 HDI dela cca 5-6 litru oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek V. Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Ještě bych doplnil, že u HDi na 20 000km musí být olej 5w/40 např. Total 9000;) [upravil dne 1/22/07 Radek V.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 pouzivam BP Visco 2000, ten je 10W 40, aky je potom interval na vymenu?? P406, 2,0 HDI, 66kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rOMIK306xrd Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Původně zaslal: argoo pouzivam BP Visco 2000, ten je 10W 40, aky je potom interval na vymenu?? P406, 2,0 HDI, 66kW No s tímto olejem nemám bližší zkušenost, ale 10W 40 značí tzv. polosyntetiku a ta se měnívá tak jednou za 10000 - 12000 km (teda alespoň u mého benziňáčka). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirkap Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Měním po 20 tis km a dávám tam Total 9000 5w/40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 22. leden 2007 Sdílet Odesláno 22. leden 2007 Pro naftový motor 2.0 HDi v zástavbě v P - 306 je náplň 4,5 l motorového oleje. Výrobce předepisuje rychloběžný motorový olej výkonnostní třídy podle normy ACEA - A3/B3. Předepsaná viskozní třída podle SAE 5W - 40. Pojem syntetika, polosyntetika rozdělení olejů nezná, jedná se pouze o balamucení zákazníků o vlastnostech oleje to neříká nic. Interval výměny je dán výrobcem na 20.000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Původně zaslal: argoo pouzivam BP Visco 2000, ten je 10W 40, aky je potom interval na vymenu?? P406, 2,0 HDI, 66kW nehlede nato ze do HDIcka bych polosyntetiku nedaval zasadne jen syntetiku ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
upper9 Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Původně zaslal: Jirkap Měním po 20 tis km a dávám tam Total 9000 5w/40 presne tak - nejlepsi volba na tomhle by se nemelo setrit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Původně zaslal: otec Pro naftový motor 2.0 HDi v zástavbě v P - 306 je náplň 4,5 l motorového oleje. Výrobce předepisuje rychloběžný motorový olej výkonnostní třídy podle normy ACEA - A3/B3. Předepsaná viskozní třída podle SAE 5W - 40. Pojem syntetika, polosyntetika rozdělení olejů nezná, jedná se pouze o balamucení zákazníků o vlastnostech oleje to neříká nic. Interval výměny je dán výrobcem na 20.000 km. Tak myslím, že náplň je 4,2 l ale jinak máš celkem pravdu. Doporučený olej je TOTAL Q 9000 a výměna je 15-20 000 podle režimu jízdy. Nicméně servisní interval se řídí více faktory. HDi má ukazatel hladiny oleje na palubní desce. Neškodí občas ji zkontrolovat ručně. Nicméně od výměny do výměny, pokud používátě předepsaný olej a máte motor v pořádku nedoléváte NIC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek_306 Odesláno 23. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Dal jsem tam 5L Valvoline Dura Blend 10W-40. Byl tam i před tím a nebyl s tím žádný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 taky jezdím na 10W40 a mám HDI 80 kw a naprostá spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek_306 Odesláno 1. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Podle nazoru zkušeného servisáka z Peugeota je nejlepší volba pro HDi - TOTAL QUARTZ 9000 10W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 1. únor 2007 Sdílet Odesláno 1. únor 2007 Tak jen pro opravu, jsi se asi uklep Total Quartz 9000 je 5w40. A je opravdu doporučován výrobcem. Já do Xantie s klimatizací 2.0HDi 80kW měl by to být úplně stejný motor leju 4,3 litru oleje a je to i v servisní knížce, že tam patří 4,3l. Na Quartz 5w40 interval jeden rok nebo 20tisíc km, já jezdím hodně po městě, takže měním po 15tisících. Jen bacha kdo tam dlouho lil 10w40 aby se mu nezačal uvolňovat karbon a něco neucpal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafe Odesláno 3. únor 2007 Sdílet Odesláno 3. únor 2007 já taky leju 4,2 litru a je to přesně mezi rysky. 4,5 je na horní rysku. Výrobce dává Total Qaurtz 9000 5W40 na 20000 Km. Přechodu z 10W40 bych se nebál. Jo a lidi nepoužívejte pořád slovo polosyntetika a syntetika. Vždycky záleží na klasifikaci viskozní třídě. To jest jak tu psal někdo přede mnou ACEA A3/B3 a tak. Může existovat olej 10w40 který bude mít lepší třídu než 5w40. Akorát pro výrobu je to náročnější a dražší. (něco W něco) je pouze teplotní určení oleje http://www.olejservis.cz/viskozita.htm Kdybyste chtěli jezdit s autem po Africe ,tak tam asi těžko budete lít třeba 0w30,kterej hodí spíše do skandinávie. Kdysi o tom byl v Českým rozhlase pořad a nějakej odborník to tam vysvětloval. OTÍK17 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukáš.t Odesláno 3. únor 2007 Sdílet Odesláno 3. únor 2007 5l-5W40-výměna 20000 km-valvoline:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 4. únor 2007 Sdílet Odesláno 4. únor 2007 čaute fšetci, ja som mal tiež problém zistiť aký olej tam dával predchádzajúci majiteľ, no nakoniec som tam dal 5W plnú syntetiku. Kúpil som 5 litrov ale ide tam tých cca 4,5litra. U mňa bolo na prd to že som mal na motore 2 druhy nálepiek od oleja a dokoknca ešte tretí typ na stĺpiku dverí šoféra. Inak som sa dopočul, že jedna ak bol dávaný 5W olej a potom jednu výmenu 10W tak sa dá ešte prejsť naspäť ale už by som asi nechával len 10W. Druhý prípad je ak bol už dlhšie dávaný 10W olej a chcel by si naspäť prejsť na 5W tak motor by bol hlučnejsí a aj netesnosť vo valcoch by bola väčšia, ale tomu sa ja až tak nerozumiem. Ja tam dávam SHELL. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džarik Odesláno 6. únor 2017 Sdílet Odesláno 6. únor 2017 V 23. 1. 2007 at 9:40, upper9 napsal: nehlede nato ze do HDIcka bych polosyntetiku nedaval zasadne jen syntetiku ! Ono když ma už HDi nalítáno víc jak 300 000 tak uplne v pohode 10w40 Schell hx6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. únor 2017 Sdílet Odesláno 6. únor 2017 jako do všech HDi? takže i do těch, co mají FAP? a bez rozdílu stáří motoru? HDi začlo nějak 1998 a dělají se do teď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 6. únor 2017 Sdílet Odesláno 6. únor 2017 10letý téma, zase dobrý kostlivec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.