Sign in to follow this  
Followers 0
007

startér

13 posts in this topic

Čauky lidičky mám problém, jel jsem na dízu a všechno v pohodě pak jedu domu a auto nechce nastartovat,přitom baterie je v poho.To auto ani neškubne.Před tydnem mi odešel ventilátor(větrání) no tedy větrák fouká když ho napojím na jiný zdroj.Potom mě ještě štve při druhé poloze otočení klíčkem se rosvítí kontrolka stop a mazání jenomže svítí jen když chtějí samoždřejmě né za jízdy.Díky 007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty kontrolky mi taky zlobily. Máš špatnej kontakt na čidle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aký máš voz, mne na 405 nepomohlo ani prezretie konektorov, po chvíľke to začalo znova, tak som natiahol nový káblik od spínačky a mam pokoj, Ak ti cvakne relé v tej modrej krabičke tak to máš asi to isté. Musel som to štartova? nakratko priamo na štartéry- no nervy.

Ak by niekomu pochybovala tá modra skrinka tak mam jednu fnkčnú, myslel som že to robí ona ale tam to nebolo.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja mam problem - kdyz chci nastartovat tak to akorat cvakne, staci to udelat tak 3x a pak to chytne, myslel jsem ze je prechodak ve spinacce ale vymena ani procisteni nepomohlo :(

ma nekdo napad?

Tomas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tohleto jsou 100% uhliky ve starteru.... jednou uz ani 3x nepomuze :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

njn, ani starter navydrzi vecne.....

Dydzej: za to muze ta oprava tlumicu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čus pánové, tento problém jsem řešil v únoru. Původně jsem myslel že je to starter, tak jsem koupil starter na vrakáči. Za 1/2 roku jsem zjistil že už nestačilo vicekrát potočit klýčkem ve spínačce. Problém jsem řešil tak že jsem poklepal cívku starteru a Ok. Potom ani to nepomáhalo tak jsem startoval napřímo - kabel buzení co jde do cívky (slabí kablík)jsem spojil s kontaktem na baterce plus a motor naskočil. Řešením je koupit novou cívku a nechat vyčistit a proměřit starter (oprava starteru + cívka cca. 1300Kč - ELIT).

Myslel jsem že problém je zažehnán ale za 3měs. se problém opakoval - závada byla ve spínačce ( cca. 1200Kč -AUTOBENEX). P.S. ta modrá krabyčka je -(CÍVKA ŽHAVENÍ). Nedoporučuju kupovat starter a spínačku na vrakovyšti, tuto chybu jsem udělal také a nakonec jsem stejně musel koupit nové věci. Tak nazdárek MAXIM:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tohle znám. Už nestačilo třikrát potočit a startér se roztočil. Nechal jsem za 250,- natáhnout nové kabely od baterky a zatím je pokoj. Ono totiž rozsvícené světla, vyhřívání skla nebo rádio je pro baterku nic, ale startér ná dost velký odběr proudu. Chce to novou baterku. Na 605 alespoň 65Ah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak i ja mam VELKY problem. Auto proste nenastartuju. Uz delsi dobu to startovani zlobilo, nekdy na poprve, nekdy napotreti. Ted jsem chtel nastartovat - starter 3 krat zamotal a nic...tak znova: zamotal jednou a nic... no a na potreti se uz ani nehnul a nehne se :-(. Auto jsem musel roztlacita a na 2ku nakopnout :-(

Myslite ze je starter uplne v pr*eli? nebo v cem muze byt jeste problem?

Diky za rychle odpovedi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.