Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 205Gti - špatně brzdí


Mexičan205

Recommended Posts

Ahoj, potřeboval bych s něčím poradit: asi před dvouma rokama jsem koupil 205 Gti, 1,9l 88kw, a od začátku mi přišlo že to nějak nic moc brzdí, tak jsem vyyměnil desky a kotouče za brembo (frézované), ale pořád nic.

Tak jsem zkoumal dál a koukal jsem na zapojení: od sání vede hadice na konci je umělohmotný téčko, na jednu stranu jde hadice k posilovači a na druhou jde hadička k černé krabici (pravděpodobně slouží jako přídavný vzduch když posilovač potřebuje víc vzduchu než mu dává sání), a mezi tím téčkem a hadičkou k tý krabici je ventil, kterej propouští vzduch jen směrem k posilovači.

Takže mi příjde, že je to blbost aby to bylo takhle zapojený, protože jenom po pár brždění vysaješ vzduch z toho boxu a potom je to ještě horší než kdyby tam vůbec nebyl.

Prosím o pomoc, jestli někdo víte jak to má bejt správně zapojený.

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brzdovej pedál jde dobře, normálně cejtíš odpor desek, ale jde o to že na pedál musíš vyvýjet větší sílu, jinak ale trošku nechápu teda ten mechanizmus toho šíbru, protože když už po x-sešlápnutí brzdy uděláš velkej podtlak v tý krabici tak tím větší bude odpor při nasávání vzduchu do posilovače.

Fakt nevím, je to takový, že když ten ventil odpojim tak ta krabice si nasaje vzduch aby vyrovnala atm. tlak, když to potom zapojím a jedu, tak to brzdí dobře, ale až do doby než se vytvoří velkej podtlak v tý krabici.

Ohledně brzdovky by to mělo bejt OK, je měněná a hladina taky OK.

Nemůže to mít taky něco dočinění s odvětráním klikové skříně?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To spíš vypadá na to, že v okruhu šíbru je někde netěsnost, a že to tudy přisává trvale. Pokud ten šíbr nepoužíváš, tak jej nech zavřený a podtlak k němu odpoj (a zaslep), a budeš mít klid. Pokud jej používáš, budeš to asi muset najít, v čem je tam problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže myslíš že by nebyl problém kdybych jenom vyndal to téčko a hadici od sání napojil hned na posilovač?

Šíbr skoro vůbec nepoužívám takže by to bylo v poho...

Ale mám ještě jednu věc, která by s tím mohla mít něco společnýho: to odvzdušnění klikový skříně u mě pravděpodobně nefunguje na 100%, protože když několikrát vytočim motor nad 3000ot tak mi povyskočí měrka na olej, do 3000ot to funguje.

Díval jsem se na to a jedinej problém bych viděl to, že mám otevřený sání a klasicky odvětranou kliku i víko, pravděpodobně se tam hromadí vyšší přetlak než motor a brzdy odsajou a potom se to pere a jde to přes měrku oleje.

Co myslíš.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dost pravděpodobně máš nějakou ,,zátku,, v hadici na odvětrání kliky. Može to bejt

nějakej šmogl z oleje. Mě to stou měrkou oleje dělalo v zimě, když mi v tej odvětrávací trubce

zamrzly vodní páry a udělaly špunt. Ale či to má co společnýho s posilovačem:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, tu hadici můžeš napojit rovnou na posilovač, pokud nebudeš používat šíbr.

S tou měrkou - to bude někde spíš přicpané. Jinak brzdy nic neodsávají, přesně naopak - při brzdění se tudy přisává do motoru další vzduch (proto je to podtlakový posilovač). Saje jen motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...