Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

205 1124 44KW Spotřeba,katalyzátor


jarajarda

Recommended Posts

Zdravím, koupil jsem 205 1124, 44KW, 10/1990.

Dal jsem na to 165/70/R13 (MATADOR MP55), udělaly se rozvody, spojka, přetěsnila se hlava,svody a vana, pak pár nějakejch blbostí. Auto si bere 8,1L/100km ve městě s lehkou nohou, TP uvádí 6,9L/100km. Zdá se mi to hodně (no jezdim ještě s 1,9D, takže sakra! hodně) .

Máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Může to být třeba ucpaný katalyzátor? Když ho vyříznu, pomůžu si tím nějak co se týče spotřeby a výkonu? (na legalitu nebo nelegalitu kašlu,pod auto mi krom TK za 2roky žádnej orgán nepoleze).

Auto kolikrát jede jak splašený a pak se prostě rozhodne že na mě kašle a třeba při předjíždění jakoby ztratilo maličko výkon..

Přepojoval někdo budíky z GTI za ty obyčejný neGTI s hodinama? Mám bráchu kterej má jako koníčka elektriku, ale říkal že pokud nebude vědět co kam zapojit, pouštět se do nějakýho jen tak zkoušení nebude. Tak jenom kdyby někdo věděl. Normálně se to tam totiž u lepších sériovejch verzí dávalo..

Každopádně mockrát díky! Jarda

:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To teda nevim. mam skoro to samý a jezdím v poho kolem 6 litrů. napadá mě leda jestli nemáš občas zvýšený volnoběžný otáčky. Mě to dělalo než se ohřál motor a bylo tam vždycky okolo 2000. pak sem zjistil že je na kaši termostat o od tý doby je všechno ok. jo a taky to žralo tak 7,5. A ohledně tý přístrojovky. měl sem tam taky ten hnus s hodinama a teď sem tam dal z XS(neni tam tlak a teplota oleje) a nebyla to zas až tak hrozná práce. stačí akorát přepojit asi 15 drátů a a natáhnout 4 nový(blinkry, teplotu a otáčky) a všechno funguje jak má. Z Gti nevim jestli jsou na TU1 čidla na ten tlak a teplotu oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vinorak

To teda nevim. mam skoro to samý a jezdím v poho kolem 6 litrů. napadá mě leda jestli nemáš občas zvýšený volnoběžný otáčky. Mě to dělalo než se ohřál motor a bylo tam vždycky okolo 2000. pak sem zjistil že je na kaši termostat o od tý doby je všechno ok. jo a taky to žralo tak 7,5. A ohledně tý přístrojovky. měl sem tam taky ten hnus s hodinama a teď sem tam dal z XS(neni tam tlak a teplota oleje) a nebyla to zas až tak hrozná práce. stačí akorát přepojit asi 15 drátů a a natáhnout 4 nový(blinkry, teplotu a otáčky) a všechno funguje jak má. Z Gti nevim jestli jsou na TU1 čidla na ten tlak a teplotu oleje.

CO na tom máš za pneu? Díky :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted sem si vzpoměl, že mám doma nakreslený schéma kterej drát kam patří na tu přístrojovku. neni to sice nic světobornýho ale já to zkoušel a přeměřoval asi dva dny až konečně všechno fungovalo jak má. takže ti to můžu klidně poslat jestli chceš..:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vinorak

Ted sem si vzpoměl, že mám doma nakreslený schéma kterej drát kam patří na tu přístrojovku. neni to sice nic světobornýho ale já to zkoušel a přeměřoval asi dva dny až konečně všechno fungovalo jak má. takže ti to můžu klidně poslat jestli chceš..:papa

Jo to by bylo naprosto super! Protoze ja nejsem elektrikar a vim prd co kam mam zapojit,moc by mi to helflo:) Kdyztak jarajarda@yahoo.com

Diky!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vorelul

Sice nemám abnormální spotřebu, ale trápí mne celkem vysoké otáčky při studeném motoru a na můj vkus to trvá poměrně dlouho. Je nějaká pomoc? Díkess

Kolik Ti to tak bere? Jinak ted strikam kufrovy dvere,jakmile bude hotovo,jdu na diagnostiku, uvidime co zjistej, nastesti ma kamos znamyho v Peugeotu (ni nevim kolik to stoji normalne?):super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Vorelul

Sice nemám abnormální spotřebu, ale trápí mne celkem vysoké otáčky při studeném motoru a na můj vkus to trvá poměrně dlouho. Je nějaká pomoc? Díkess

no mě říkali že je špatnej potenciometr na škrtící klapce a že se to dá jen těžko zpravit. Pak sem zjistil, že tam nebyl termostat a teď to má zvýšený tak max 3 minuty

[upravil dne 24.1.2007 vinorak]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Crack

Typoval bych to na lambda sondu,kámošoj to žralo okolo 9ti pak ji vyměnil a zase dobrý:super

Kdyby to bylo lambda sondou, netuší někdo kolik stojí a jak náročná je její výměna za předpokladu,že budu nucen koupit novou a neseženu starou?:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lambda sonda je tak kolem 3000-4000 tisic, treba zde vymena by mela byt celkem jednoducha, najdes ji na svodech skoro hned u motoru, doporucuje se namazat zavit nejakou vysokym teplotam odolnou vazelinou proti zapeceni zavitu a dat novou tesnici podlozkou

Ten kat by teoreticky mohl byt vysypanej a ucpanej, zkus jestli v nem chrasti, nebo pokud ho sundas z auta, jestli z nej pri poklepu nevypadnou kusy ty keramiky

[upravil dne 26/1/07 Ferry]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...