Sign in to follow this  
Followers 0
radom

peugeot 306 break

17 posts in this topic

Chceme kupit peugeot 306 break 1,4 ročník 1998 a mladsie,metalizu. Stretavame sa vsak s autami, ktore maju najazdene 150tkm a viac. Je to veľa, alebo primerane na vek. Dalsich 10 rokov by sme nechceli auto kupovat.

Viete mi poradit cenovy rozdiel v poistke medzi 1,4 a 1,6 a spotrebu?Ma metalize naozaj taky ochranný účinok, alebo je to len \"pre krasu\". Neviem, ci sa to oplati dat doviezt,alebo hladat tu v bazaroch.Dakujem za rady. Rena

Share this post


Link to post
Share on other sites

306 BREAK můžu jedině doporučit :D Já osobně bych volil auto kolem max. 100 000km o obsahu min 1,6. Čím méně km tak za 10 let lépe prodáš. Pod obsah 1,6 bych nešel!!!!! je to kompromis mezi spotřebou a výkonem a pokud nejsi závodník tak ti bude bohatě stačit! pojistka je úplně stejná - 1,4 i 1,6 tedy v ČR.

Příklad pro všechny: známí koupil minulí týden 306Break 1,6i r.v. 1998 v plné palbě v kůži, silver. metal, najeto 59.000km!!!!!!!!! servisní knížka doložena!!!!!! cena 120 000kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

306 BREAK urcite ano, mame ve fime dva (a doma jeden ne-BREAK) a ridici si chvali.

Kilometry: je spis otazka, jak drzy je prodavajici, na kolik ma drzost to stocit. Takze tomu never. Ber to tak ze v hrubem prumeru auto najede asi 25 tisic rocne (na zapade i vice), tak si podle let vypocti najete km. Nase jedna firemni ma ted 260 000 km a jezdi perfektne.

Metaliza opravdu chrani trochu lip nez lak, protoze ma dve vrstvy.

Ta auta maji plechy chranene proti korozi (pozink nebo co?), takze nerezavi, jedine po bouracce.

Rozdil v pojistce si najdi v tabulkach slovenskych pojistoven.

Dej pozor na zadni napravu - pokud ti vyslovne nedolozi, ze nedavno byla delana repase, tak si priprav 10 000 na repasi. To je take jedina nevyhoda 306, ze kazdych zhruba 10 let nebo 150 t.km musis delat tuto repasi.

Nech si rezervu dalsich 15 t korun na desticky, oleje, rozvodak atd.

Tech 10 let co planujes je OK, jestli mas dobreho mechanika. Nasi domaci r.v.93 jsme koupili v r. 97 a prodavat se zatim nebude.

Situace na trhu je asi ruzna v Cechach a na Slovensku, a tim i ceny. Tady je velky prebytek aut v bazarech. Jak je to na Slovensku?

1,4 ku 1,6: ty 1,4 jsou v Partnerech, jednoho mame ve firme, 320 t km, a olej nezere. To je spis otazka stesti.

[upravil dne 20.1.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: purkmistr

306 BREAK můžu jedině doporučit :D Já osobně bych volil auto kolem max. 100 000km o obsahu min 1,6. Čím méně km tak za 10 let lépe prodáš. Pod obsah 1,6 bych nešel!!!!! je to kompromis mezi spotřebou a výkonem a pokud nejsi závodník tak ti bude bohatě stačit! pojistka je úplně stejná - 1,4 i 1,6 tedy v ČR.

Příklad pro všechny: známí koupil minulí týden 306Break 1,6i r.v. 1998 v plné palbě v kůži, silver. metal, najeto 59.000km!!!!!!!!! servisní knížka doložena!!!!!! cena 120 000kč

No 306ku koupíš nejmladší 7 let starou a počítej s tím, že ve většině případů bude mít najeto min. kolem 100tis. Jinak kombíka bych kupoval alespoň s tou 1.6, no a až jí budeš prodávat za 10let, tak u 17 a více let starýho auta se na najetý kilometry nikdo koukat nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,4 podle mne nevadi

Jestli jsem to dobre pochopil, tak je mozny odpocet DPH - to znaci ze je tam mriz, a jeji demontaz se u nas povazuje za neopravnenou prestavbu auta (pokuty!), navic pri jizde do zahranici plati pro \"nakladni auta\" jine predpisy, takze tohoto nelituj.

Taky nemelo klimu.

Vybirej v klidu, aut je dost.

Mrkni pro informaci na www.tipcars.cz, annonce.cz, profit-inzerce.cz (to je olomoucko), cars.cz, tech aut jsou opravdu mraky.

Mrkni na tipcars, ten za 109 000 ceskych, s klimou, z Hodonina.

Jake jsou inzertni servery na Slovensku?

[upravil dne 20.1.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: purkmistr

...

Příklad pro všechny: známí koupil minulí týden 306Break 1,6i r.v. 1998 v plné palbě v kůži, silver. metal, najeto 59.000km!!!!!!!!! servisní knížka doložena!!!!!! cena 120 000kč

To je ten známý docela nadšenec...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: purkmistr

...

Příklad pro všechny: známí koupil minulí týden 306Break 1,6i r.v. 1998 v plné palbě v kůži, silver. metal, najeto 59.000km!!!!!!!!! servisní knížka doložena!!!!!! cena 120 000kč

To je ten známý docela nadšenec...

nevím proč nadšenec, já to auto viděl a je to poravdu TOP :roker km sedí i podle peugeot Olomouc kde auto bylo na pravidelném servise!!!!! po 1. majiteli!!!!! všechny kontroly a km zapsány v servisce:super:super dohodil známej co tam dělá :papa:papa:papa

[upravil dne 20.1.07 purkmistr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu nevím, 306 Break má kufr jen o něco málo větší než 405 sedan. Pokud Break, tak raději 406.

Co se týká dovoz/bazar... Nevím jak na Slovensku, ale tady mám zkušenosti s bazary špatné, takže osobně doporučuji dovoz třeba z Německého bazaru. Nesetkáš se tam se stočenými kilometry a dalšími nešvary. O tom, že to auto bude v lepším stavu a servisované u autorizovaného servisu dle servnisních požadavků nebudu ani zmiňovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proč nadšenec? Inu proto, že dá 120t za 9 let staré něco, co pochází z roku 92 a je k tomu jen - a ještě k tomu hodně nešťastně - přilepenej kufr. K tomu ještě navíc s dost nic moc benzínem - koupi diesela za těhle podmínek bych ještě docela chápal. Ale v benzínu je za tuhle cenu řada o dost modernějších aut. A bacha aby se ti neošoupala klávesa s vykřičníkem, nebo aby sis nevyplácal zásobu vykřičníků na rok dopředu :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

Musím nahnat příspěvky, chci konečně 1000

[upravil dne 22/1/2007 Rebik]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

1,4 podle mne nevadi

Jestli jsem to dobre pochopil, tak je mozny odpocet DPH - to znaci ze je tam mriz, a jeji demontaz se u nas povazuje za neopravnenou prestavbu auta (pokuty!), navic pri jizde do zahranici plati pro \"nakladni auta\" jine predpisy, takze tohoto nelituj.

Taky nemelo klimu.

Vybirej v klidu, aut je dost.

Mrkni pro informaci na www.tipcars.cz, annonce.cz, profit-inzerce.cz (to je olomoucko), cars.cz, tech aut jsou opravdu mraky.

Mrkni na tipcars, ten za 109 000 ceskych, s klimou, z Hodonina.

Jake jsou inzertni servery na Slovensku?

[upravil dne 20.1.2007 P607Olda]

Na 306 Break 1,4 nevadí, jedině pokud seš šílenec, v důchodu, nevíš co s penězma a rád se hrabeš v autech. Doporučuju sehnat za každou cenu monopoint, to je teprve tan pravej extrémní zážitek z výkonu a spolehlivosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Proč nadšenec? Inu proto, že dá 120t za 9 let staré něco, co pochází z roku 92 a je k tomu jen - a ještě k tomu hodně nešťastně - přilepenej kufr. K tomu ještě navíc s dost nic moc benzínem - koupi diesela za těhle podmínek bych ještě docela chápal. Ale v benzínu je za tuhle cenu řada o dost modernějších aut. A bacha aby se ti neošoupala klávesa s vykřičníkem, nebo aby sis nevyplácal zásobu vykřičníků na rok dopředu :/

Má vykřičniky z výprodeje a expiraxace je 1.4.2007 tak je musí spotřebovat, jinak přestanou křičet.

Mě nepříde na 306 kufr hodně nešťastně přilepenej.

Neni to udělaný zas tak strašně, přiznejme si, že jsou horší pokusy o kombík a tohle funguje uspokojivě. Za ty prachy by mi ale někdo musel dát minimálně r.v. 2000 HDi.

Táta má 1.6 a svezení dobrý, nerezne, spolehlivá... dal za ní 130 ve slušný výbavě, ale to už je taky dva roky a je to snad 2000 nebo 2001.

Vím, že nemáš 306 moc rád, slyšel sem i komentáře tyxpu \"palubní deska z mynulýho století a tak... ale víš co ... nešedne qa neloupe se jako v 307 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám ji rád, co bych jí neměl rád, klidně bych v ní jezdil taky - ale ne za tuhle cenu, ani kdyby byla zlatá ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Mám ji rád, co bych jí neměl rád, klidně bych v ní jezdil taky - ale ne za tuhle cenu, ani kdyby byla zlatá ;)

No to je fakt :) nechceš za 110 HDi ? Vyžaduje péči, bo toho hodně zažila. Break 2000.

Cenově jsou 306 hodně nadhozené, ale to byly i 405kombíky.. lidi nevěděli co si maj za X let starou 1.9 říct, padali cifry jako 100 a tak.. než se otevřeli hranice pak zjistili, že v plné výbavě je ideální cena tak 700eček ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani ne. Co bych vzal, je 306 krátká 5dv, ale v 1,9D, a ideálně s padlým motorem. A nebo kombík 1,9D dtto, ale radši ten 5dv. hatch. S padlým motorem, převodovkou, zadní nápravou... prostě s mechanickým problémem, samozřejmě za odpovídající cenu... měl bych zasejc co na hraní, a uděla bych si z toho druhé auto - do města a pro ženu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

Původně zaslal: P607Olda

1,4 podle mne nevadi

Jestli jsem to dobre pochopil, tak je mozny odpocet DPH - to znaci ze je tam mriz, a jeji demontaz se u nas povazuje za neopravnenou prestavbu auta (pokuty!), navic pri jizde do zahranici plati pro \"nakladni auta\" jine predpisy, takze tohoto nelituj.

Taky nemelo klimu.

Vybirej v klidu, aut je dost.

Mrkni pro informaci na www.tipcars.cz, annonce.cz, profit-inzerce.cz (to je olomoucko), cars.cz, tech aut jsou opravdu mraky.

Mrkni na tipcars, ten za 109 000 ceskych, s klimou, z Hodonina.

Jake jsou inzertni servery na Slovensku?

[upravil dne 20.1.2007 P607Olda]

Na 306 Break 1,4 nevadí, jedině pokud seš šílenec, v důchodu, nevíš co s penězma a rád se hrabeš v autech. Doporučuju sehnat za každou cenu monopoint, to je teprve tan pravej extrémní zážitek z výkonu a spolehlivosti.

Taky \"rada\" pro kolegyni radom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.