MartinT Odesláno 11. červenec 2003 Sdílet Odesláno 11. červenec 2003 Tak už zase něco. Poraďte mi prosim, čim to muže být. Před \"poruchou\" jsem poznal kdy zabere turbo (asi 2000 ot./min.). Te? ale mám pocit, že jede stále. Projevuje se to dost nepříjemnym pískáním (jako když je někde sanitka) Pískání se zesiluje při zvyšování otáček. Jakmile však jsou otáčky motoru slálý tak se to ztlumí. Co s tím? Musí se něco vyměnit nebo se to jenom někde zaseklo? Díky Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubo Odesláno 14. červenec 2003 Sdílet Odesláno 14. červenec 2003 Tusim to nebude v turbe. Pred par dnami mi tiez zacalo \"piskat\" pri zvyseni otacok, borec v servise usudil ze to moze byt lozisko - v takych podivnych zariadeniach ktore su tocene remenom (alternator ...). Navrhol auto do servisu a odskusanie kazdeho zariadenia zvlast. Ovsem dat auticko do znackoveho servisu sa mi dva krat nechce, skusim pohladat nieco lacnejsie. Ked to bude aktualne ozvem sa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest MMMMM Odesláno 15. červenec 2003 Sdílet Odesláno 15. červenec 2003 Jak poznáte kdy zabírá turbo,poslechem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinT Odesláno 15. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 15. červenec 2003 Kubo dík, kouknu na to. Je fakt ,že jsem před 14dny přitahoval klíňák. --- jednu věc opravim (nebo nechám opravit) a je tu další, každý zvuk mě poleká --- Kecko, mám pocit, že v kopci to poznám. V určitou chvíli to začne víc táhnout (asi 2000 ot./min.) a já jdu víc do sedačky. Nějaký zvuk se u toho taky objevuje, snad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 15. červenec 2003 Sdílet Odesláno 15. červenec 2003 Kéž by měl pravdu Kubo. Pokud pískaj ložiska v turbu, tak už je na šrot. Je tam třecí kompozitní ložisko a to vyhřeje a nevratně poškodí hřídel. Tady pomůže jen kompletní repas turba a to stojí balík. Taky se mi na starý 405 stalo, že sem z čista jasna začal slyšet, jak si turbína hvízdá, ale bylo to netěsností ve spoji výfukového potrubí hned za turbínou. Odpoj přetlakovou hadici před IC a poslouchej tou dírou. Pokud ti z tý roury bude vylítávat olej - máš problém. To M&M: Pokud je turbína perfektně dinamicky vyvážená, tak by neměla bejt prakticky slyšet, takže já to podle zvuku nepoznám. Nárůst plnícího tlaku turbíny je víceméně lineární a ten vlastní \"zátah\" má na svědomí regulátor na čerpadle. Otevření regulátoru je poměrně strmé a proto ten náhlý pocit akcelerace. (kolem 2000 Rpm) Vyšší tlak je už samozřejmě i před touhle hodnotou Rpm, ale z hlediska účinnosti spalování nemá příliš smysl do prostoru spalování pouštět víc nafty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinT Odesláno 15. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 15. červenec 2003 Díky za vysvětlení a rady. Na mym autě neni asi nic petfektní. Budu zkoumat. S pozdravem MT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 15. červenec 2003 Sdílet Odesláno 15. červenec 2003 jeste bych se mozna kouknul na napinaci kladku rozvodaku..... teda pokud by se dala vyloucit, tak bych na ni nekoukal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 26. červenec 2003 Sdílet Odesláno 26. červenec 2003 Hics: jak to tady ctu, zacinam byt taky trochu nervozni. Kdyz prudce pridam ve spravnych otackach A mam otevrene okno, piskani turba slysim. Neni prilis hlasite, ale ze bych musel nejak napinat usi, to taky ne. Kdyz jsou okna zavrena, tak to do kabiny slyset neni. Je to OK, nebo uz se se mnou louci (teda pokud neni netesnost ve vyfukovem potrubi)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 27. červenec 2003 Sdílet Odesláno 27. červenec 2003 To Dydzej: Nebuď vyvalenej ... Pokud ti to nebaští olej a nestává se ti, že jde motor někdy samovolně do otáček, tak je to v klidu. Ten zvuk by neměl ale opravdu býtm moc hlasitý. Do takovejch 200 k najetejch kiláků bych se s tím nezabýval. Hodně (co se životnosti turba týče) dělaj neurvalý studený starty, zanedbaný výměny oleje a přehřívání turbíny ve vysokejch otáčkách v horkých letních měsících. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubo Odesláno 30. červenec 2003 Sdílet Odesláno 30. červenec 2003 K tomu piskaniu : dnes som bol v servise ktory mi doporucil Oddie (mas u mna specialne podakovanie) a bolo to sposobene kladkou ktora napina remen. Takze to dufam pomoze aj tvojej diagnostike. Pokazene turbo by sa prejavovalo inak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doležal Robert Odesláno 3. srpen 2003 Sdílet Odesláno 3. srpen 2003 na motoru 2,1 TD je \"pískání turba\" slyšet při každé větší akcelraci.Tak alespoň poznám že tam je.Pokud by se něco dělo s turbem určitě to bude znát na výkonu(nepotáhne,bude kouřit,zvýší se spotřeba),nebo poteče kolem turba olej(keramické ložiska) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.