Sign in to follow this  
Followers 0
Kik

Žebřiňák

18 posts in this topic

Přátelé, lze nějakým rozumným způsobem odstranit vrzání zadní nápravy - bude to na repas, to je jasny, ale ted nejsou prostredky, tak alespon a? z těch zvuků nezešílim.... dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vesnicko ma strediskova - Otik tam mel krasny hluchadla :D:D:D

Jinak nevim - jeste jsem to neresil ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 VIX: No to neni úplně špatnej nápad, akorát bych tu byl v širokým okolí vyhlášenej týpek a vůbec si nedovedu představit rozhovor s příslušníkem dopravní policie na téma traktoristický sluchátka :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

kik: Holt by jsi se musel naucit odezirat ze rtu :D

Ale zkusime pockat na oddieho - sice je tady jako doma, ale treba spi ;) To je machr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 VIX - největší obavu mam z toho, že to nepude, tak mi drž palce a? se toho alespoň na čas zbavim, protože jinak mě brzo zavřou do blázince a seberou mi řidičák a pežotka a možná mě i zbaví svéprávnosti :(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Známý to vyřešil tak, že přizvedl auto a druhým heverem přizvedával jednotlivá ramena náprav a všech polohách prostříkal všechny pohyblivé díly petrolejem, od pazvuků měl klid, ale stejně ho po čase čekala repase - dost mu začala šmajdat kola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se to taktež navrtat namontovat mazničku a přimazavat jen se mě prosim neptej kam se to vrta:P jelikož ja sem se při tom vrtani netrefil;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

POMOOOOOOC: :(:(:(

Už jsem namazal všechny klouby, usazení pružin a gumové silentbloky, který sem viděl z pozice ležmo, ale pořád mi vrže přední náprava. Jak při zatáčení, tak i při sebemenším zhoupnutí čumáku.

Projevuje se to nejčastěhi, když je sucho. Fakt už nvím, co s tím.

Poraďte někdo, prosím :(:(:(:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stejně mam pocit, že to tak Frantíci vymysleli úmyslně, jakmile začne jít náprava do pr...e, tak to začne vrzat, no a člověk s tim tak nějak jezdí a v okamžiku, kdy už je to fakt neúnosny, tak to nechá opravit a věřim tomu, že to málokdo vydrží dlouho, protože ten zvuk je neuvěřitelně prudérní :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

co je to ten repas? To se jako dělá i na přední nápravě? :o

To se mi moc nelíbí, dostal sem konečně z pojiš?ovny love na opravu ňufáku lvíčka a teď totok? No totok!!!:mad::mad::mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohledně repase zadní nápravy si nechej vyhledat v příspěvcích, je tam toho 1 000 000 ... :D, A propos ... taky z toho nejsem odvázanej ... pjeknou prudu si na mě ten lef vymyslel ... :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sirael : Hmm, a je to jenom nekdy, nebo furt, a je to spis vrzani (tupe, hluboke zvuky) nebo spis piskani (vyssi, prinikave).

Ja jsem tohle taky resil a nakonec se tim ukazaly byt zatuhly brzdy ... proste kolo hicovalo, i kdyz jsem moc nebrzdil.

Jestli v zatacce lehoulince seslapnes brzdu, a ono to prestane, tak by to mely byt prave ty brzdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sirael: Jestli ti to vrže, skřípe, tak by to mohly být kulové čepy tyček stabilizátorů, nebo uložení vlastního stabilizátoru. Kulové čepy můžeš nacpat tukem jestli je nechceš hned vyměňovat, ale pokud šly na sucho stejně odejdou. Sou to dva šroubky tak to můžeš zkusit. Může to být čímkoli :-). Jo v autokelly je maj celkem za rozumnou cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIX: Brzdy to nejsou, ale dělaj mi to samý jak tobě, ale při větší rychlosti. Je to tupej zvuk jak guma na gumu a je to furt. Sebemenší zhoupnutí a? nahoru nebo dolu, to je ****. A dělá to jen za sucha, když je vlhko je to OK

RUDOLF: Kde je najdu? To sou ty šrouby nad kolem na té 6ti hranné tyči? od řízení?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kulový čepy řízení to nejsou :). Jsou to tyčky s kulovýma čepama na obou koncích. Nahoře je přichycená k tlumiči a dole kolmo k takové tyče (vlastní stabilizátor). Někdy je to pěkně zarezlý jo kulový čepy se samozřejmě protáčej :) ale je tam šestihran nebo imbus za kterej se to dá chytnout. Až je vytáhneš a nacpeš tukem (pokud není prasklá prachovka-pak se na to vyser a hned je vyměň) tak samozřejmě nezapomeň na nový samojistící matice (to aby si je koupil dopředu :)). Jinak pěkný nákresy jsou na http://www.autobenex.cz/katalog/sidem_rizeni/htm/175.html (díl 53562 nebo 53564). Ještě to může být uložení vlastního stabilizátoru tj. ty gumy v kterejch je, když to nedělá když prší.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sirael: mi to dela saxo 1.5d a taky z toho silim, vrze pri zataceni a taky pri tom sebemensim zhoupnuti cumaku...

jestli na to najdes reseni driv nez ja tak ho sem pak hod ... dik

ps: mazal jsem taky snad vsecko a niiiiic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus se zeptat tady na týhle adrese dělaj to za hubičku s dvouletou zárukou a na počkání. já tam se 405 přijel v 10.00 a domů jsem jel 13.00 a stálo mě to 6000 vočí na 205 to bylo 5000 nebo 5500. Jinak pro porovnání k 405 nová 15000 kč a repase v Peugeotu 9000 kč takže není co řešit. Tady je kontakt:

Autoservis Kačírek

Obenická 364

Příbram 4

26101

Tel. 608962626

0306/637401 ale je to ještě starý číslo na pevnou

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.