Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

olej ve vzduch. filtru - 309 1.9D


Guest Slayn

Recommended Posts

Pls, poraďte někdo. Moc se v tom nevyznám, ale vypadá to, že mi do krabice s filtrem plive olej, myslím si že to je odvětrání olejové nádržky, je tam propojení hadičkou kousek pod víčkem do filtru. Něco jsem se o tom snažil zjistit a jedinné co jsem se dozvěděl z různých zdrojů je, že:

a) podfukuje mi klikovka nebo

b) je to schválně, má tam být origo molitanový filtr a ten olej na něho prská aby byl namaštěnej a líp chytal nečistoty=>pokud chci papírový tak můžu tu hadičku od filtru odpojit do prázdna a díru po ní zaslepit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest malicek

Toto mas zavadu starych vybehanych motorov kde kompresne tlaky utekaju bud popri kruzkoch alebo popri voditkach ventilov do klukovej skrine a odtial cez odparovak do filtra.Ja by som tu hadicku tam nechal radsej lebo ked ju odpojis tak ti bude hadzat olej kade tade po motore a zablendovat to nemozes lebo motor musi mat odvetranie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Je to schválně, u 205/309 není v odvětrávání klikovky odlučovač.

..a stane se něco když ji odpojím a díru do filtru zadělám? když pominu že bude olej prskat všude kolem? ale s tím bych si už poradil, dal bych tam nějakou nádržku nebo něco..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: malicek

Toto mas zavadu starych vybehanych motorov kde kompresne tlaky utekaju bud popri kruzkoch alebo popri voditkach ventilov do klukovej skrine a odtial cez odparovak do filtra.Ja by som tu hadicku tam nechal radsej lebo ked ju odpojis tak ti bude hadzat olej kade tade po motore a zablendovat to nemozes lebo motor musi mat odvetranie.

To by mě tedy opravdu zajímalo, jak mohou kompresní tlaky unikat přes VODÍTKA VENTILŮ. To je hovadina jak noha, vodítka ventilů do kompresního prostoru vůbec nijak nezasahují, oddělují je odtud právě ventily!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Slayn

Původně zaslal: oddie

Je to schválně, u 205/309 není v odvětrávání klikovky odlučovač.

..a stane se něco když ji odpojím a díru do filtru zadělám? když pominu že bude olej prskat všude kolem? ale s tím bych si už poradil, dal bych tam nějakou nádržku nebo něco..

No, nestane, ale není to zrovna košer. Hlavně nesmíš ucpat to odvětrávání, jinak u těchto motorů vyletí těsnění pod hlavou, v rohu u olejového kanálu, vyzkoušeno mnohokráte...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Slayn

dobrý, ňák si poradím, hlavně když vím že tím odpojením nic nepo*eru. A nebudu muset co chvíli měnit filtr. Díky moc

kdyz uz to chces resit, tak na to existuje odlucovac oleje (oil catch can)., kterym povede ta hadice.

To jen abys vedel, ze uz je to vymysleny.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem u tohodle motoru dal papírovou harmoniku (subjektivně mám pocit že to s ní jezdí líp a táhne odspoda )místo molitanové vložky filtru vzduchu. Aby se olejem z kartru nezasírala papírová harmonika, vyhodil jsem spojovací hadici do filtru, vstup na tělese filtru ucpal kouskem hadru. Odvětrání jsem odvedl hadicí přes kryt ventilů hadicí za motor.

Mám před rokem dělanou kopletně hlavu a za posledně ujetých cirka 50 000 je kompletně sání absolutně čistý, tak jak jsem ho tam dával.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...