PetrM.

Zásuvka 12V - zapalovač (vyřešeno)

19 posts in this topic

Ahoj kolegové, mám dotázek. Potřebuji poradit se zásuvkou zapalovače. Při vypnutí klíčku mě přestane jít napětí na zapalovač. Jde to nějak udělat aby to napětí tam šlo pořád, ale abych nedělal nějaký neoprávněný zásah do elektroinstalace. Jedná se o P. Boxer 2.0HDi r. v. 2005 ještě je v záruce a leasingu. Předem velice děkuji všem za názor. PetrM.

[upravil dne 18.1.07 PetrM.]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to tezko udelas, je to spinane pres klicek, to je normalni, jediny reseni vytahnout si pres pojistku do kabiny drat primo od baterky a na nej pripojit jeste jednu zasuvku, kterou bys mohl sehnat nekde v autodilech nebo prodejne s elektrosoucastkama

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

no to tezko udelas, je to spinane pres klicek, to je normalni, jediny reseni vytahnout si pres pojistku do kabiny drat primo od baterky a na nej pripojit jeste jednu zasuvku, kterou bys mohl sehnat nekde v autodilech nebo prodejne s elektrosoucastkama

Hmm dík. To dělat sám nebudu. Nechám to udělat u Peugeotu ať je to oficiálně udělané, kvůli té záruce.

Stejně mi to je divné, že nejde k zapalovači přímo kabel od baterky. Mám tam ještě nějakou zásuvku taky na 12V - jako na zapalovač a do té taky napětí nejde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to je schvalne, pac kdybys tam neco zapomel omylem zapojene, tak by ti to vytriskalo baterku, popr. kdyz by se to napriklad prehralo, mohlo by to neco poskodit, proste bezpecnostni duvody

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

no to je schvalne, pac kdybys tam neco zapomel omylem zapojene, tak by ti to vytriskalo baterku, popr. kdyz by se to napriklad prehralo, mohlo by to neco poskodit, proste bezpecnostni duvody

Já tam chci dát CB vysílačku. A chci ji provozovat i při zhasnutém motoru. A kdybych ji napojil někde do elektroinstlace, tak je to zase neoprávněné, tak jsem to chtěl vyřešit tím zapalovačem. U Citroena jsem to měl zapojené v zapalovači a v pohodě. :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukni na pojistky. Třeba ve 406ce má pojistka na zapalovač 2 polohy. Jedna je přes spínačku a druhá natvrdo. Stačí jen poposunout pojistku. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dave_k

Koukni na pojistky. Třeba ve 406ce má pojistka na zapalovač 2 polohy. Jedna je přes spínačku a druhá natvrdo. Stačí jen poposunout pojistku. :papa

Hmm zajímavý názor. Teď už ven do auta nepůjdu,ale zítra na to kouknu. Dívám se do příručky a nic o tom nepíší.

U mé soukromé 406 tam je napětí v zapalovači pořád a nic jsem tam nemusel dělat. Přesto dík za názor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo DaveK ma pravdu, u 406tky je podle schematu bud pojistka v F1 - spinano pres klicek nebo v F1a - natvrdo z baterky, ja to mam ve 406tce pres klicek, tak to se taky musim mrknout az budu v aute :)

Zase novy poznatek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem byl dneska u Peugeota v Jihlavě a bylo mi řečeno, že to je spínané přes klíček, že je nutné natahnout přívod přímo z baterky, tak tam zítra zajedu, ať to udělá autorizovaný servis, když je auto od nich a v záruce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PetrM.

Tak jsem byl dneska u Peugeota v Jihlavě a bylo mi řečeno, že to je spínané přes klíček, že je nutné natahnout přívod přímo z baterky, tak tam zítra zajedu, ať to udělá autorizovaný servis, když je auto od nich a v záruce.

Tak už to mám zapojené...stálo to 650Kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja o vikendu koukal do pojistek a jak psal DaveK, u pojistky pro zapalovac, coz je ve 406tce pojistka F1 je jeste pozice F1a, do ktere kdyz se presune pojistka funguje zasuvka zapalovace trvale bez spinani pres klicek, podobne je to pak u pojistky pro autoradio, tam se da taky zvolit jestli spinat pres klicek nebo trvale pod napetim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dave_k

Koukni na pojistky. Třeba ve 406ce má pojistka na zapalovač 2 polohy. Jedna je přes spínačku a druhá natvrdo. Stačí jen poposunout pojistku. :papa

Díky, taky jsem to chtěl nějak řešit, třeba v práci jsem si nemohl dát do auta nabít telefon, musel bych tam nechat klíček, ted už nemusím:D Taková malá vychytávka a docela mě potěšila;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty auta v podpisu, tak ty jsi vlastnil?? A jezdil???:myslim:myslim:myslim:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Ty auta v podpisu, tak ty jsi vlastnil?? A jezdil???:myslim:myslim:myslim:D:D:D:D:D

:xvulNo jistě, jinak bych je tam nedával:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: OK406

Ty auta v podpisu, tak ty jsi vlastnil?? A jezdil???:myslim:myslim:myslim:D:D:D:D:D

:xvulNo jistě, jinak bych je tam nedával:xvul

Ale není na Oktávku a její kouzelnou zadní nápravu:D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja o vikendu koukal do pojistek a jak psal DaveK, u pojistky pro zapalovac, coz je ve 406tce pojistka F1 je jeste pozice F1a, do ktere kdyz se presune pojistka funguje zasuvka zapalovace trvale bez spinani pres klicek, podobne je to pak u pojistky pro autoradio, tam se da taky zvolit jestli spinat pres klicek nebo trvale pod napetim

U nového modelu (r.v.2000) je to pojistka č.23 - napájení přes klíček/ 23b - napájení z baterky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.