Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

305 GTX


Driver

Recommended Posts

oficialne ne, ale pro nektere trhy snad mela 305GTI XU5J 77kW

Model Year

GL 1977 - 1983

GR 1977 - 1983

SR 1977 - 1983

GRD 1978 - 1983

GL 1980 - 1983

GLS 1980 - 1983

GLS 1980 - 1983

SR 1980 - 1983

S 1981 - 1983

GL (mk 2) 1983 - 1989

GL (mk 2) 1983 - 1989

GLD (mk 2) 1983 - 1989

GLD (mk 2) 1983 - 1989

GLS (mk 2) 1983 - 1989

GR (mk 2) 1983 - 1989

GR (mk 2) 1983 - 1989

GRD (mk 2) 1983 - 1989

GRD (mk 2) 1983 - 1989

GT (mk 2) 1983 - 1989

GT (mk 2) 1983 - 1989

GTX (mk 2) 1983 - 1989

GTX (mk 2) 1983 - 1989

SR (mk 2) 1983 - 1989

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Driver

Tohle jsem našel na netu, 305 GTX. Mělo by to mít stejný motor (XU 1905 cc 4 cyl) jako později 205 GTi akorát bez vstřikování. Výkon 105 k, max. rychlost 190km/h.

Vážený pane Drivere, už jsem o 305 GTX slyšel. :D

Dokonce ji má někdo ze zaregistrovaných členů na klubových stránkách.

Jestli je to totéž co v 205 GTi nemohu potvrdit ani vyvrátit (poslední dobou toto úsloví slyším často z TV :) ).

Ale teda jestli je to stejně karburátor (tedy ne vstřikování), tak to mě v tento moment pouští touha po GTX. Takže on je to vlastně karburátor ale s motorem 1,9, no to je teda nehezké, to musí docela žrát. (Když doháněj výkon obsahem motoru a ne vstřikováním.) :grr

Původně zaslal: Pája Rybišár

Tak ale určitě byla i 305 GTI ne?,Po Chrudimi jezdi 305 s červenym nápisem za číslem a rozhodně to není S5,tak nevim musim se podivat lepe...:nevim

Oficiálně 305 GTi není, ale je možné, že se to někam pod tímto označením vyváželo.

Verze GT byla 1,6 a GTX 1,9.

A verze S5 je limitovaná série roku 1985, ale je to skoro totéž co GT (prostě tam je něco extra, jiný sedačky a podobný ptákoviny).

Stejně tak další limitované série:

305 Team - roku 1982 z důvodu změny na nový model.

305 EXL - něco jako GL a speciální na tom bylo, že se to dělalo jen ve dvou barvách, dobrý ne?

305 GLS - totéž co GR, ale výbava a ptákoviny z SR, s motorem 1,6 a nebo s motorem 1,9 D, pak se to značilo GLSD...

Je to jako 505 SX, kdy ji dělali jako jako starý model roku 1985 s motorem 2,5 D bez Turba. Prostě francouzi.

_______________________________________________

Ale s tím GTX mě to naštvalo, že to má karburátor!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pája Rybišár

Tak ale určitě byla i 305 GTI ne?,Po Chrudimi jezdi 305 s červenym nápisem za číslem a rozhodně to není S5,tak nevim musim se podivat lepe...:nevim

Teda - než mi to došlo. 305ka GTI nemohla být, když se tam dávali motory s karburátorem. :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: .mycTD

to je pravda. Ale jako GTI byla oznacena ta 1.6ka xu5j

Ale to myslíš 205, že?

Totiž ten motor může být vlastně stejně značený (typ), takže byť má 305 a 205 stejný motor, tak na 305 dávali karbec a na 205 už vstřikování a tím je na světě GTi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Typy motorů:

305 GT : XU5S

305 GTX: XU9S

Jinak dále v 305kách tyto typy motorů: XL5, XR5 a XU51C

Takže možná to budou úplně jiné motory a pan Driver nás zavedl v omyl (vždyť píše: \"Mělo by to mít stejný motor...\").

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Typy motorů:

305 GT : XU5S

305 GTX: XU9S

Jinak dále v 305kách tyto typy motorů: XL5, XR5 a XU51C

Takže možná to budou úplně jiné motory a pan Driver nás zavedl v omyl (vždyť píše: \"Mělo by to mít stejný motor...\").

Opsal jsem to z těch stránek kde jsem našel ty fotky, takže jestli je tam chyba tak ne ode mě ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Driver

Původně zaslal: Marcel505

Typy motorů:

305 GT : XU5S

305 GTX: XU9S

Jinak dále v 305kách tyto typy motorů: XL5, XR5 a XU51C

Takže možná to budou úplně jiné motory a pan Driver nás zavedl v omyl (vždyť píše: \"Mělo by to mít stejný motor...\").

Opsal jsem to z těch stránek kde jsem našel ty fotky, takže jestli je tam chyba tak ne ode mě ;)

Ale jak píšeš nahoře o XU - prostě o motoru XU jsem nic nezjistil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Model Peugeotu 305 GTX existoval i se vstřikováním. Je to označený Peugeot 305 GTX Injection. Vím to na 100% jelikož ho vlastním ;-). Je to čtyř-bodový vstřik s výkonem 80kW a cca 165Nm, předpokládám, že se dával do prvních verzí P309. Jede to pěkně a s lepší spotřebou než karbec. Předpokládám, že se udělalo jen několik u konce výroby, ale už je neobsáhly do statistik. Ale našel jsem na netu tak cca 2 kusy se vstřikováním, v Anglii.

Musím říct, že i dnes to auto má stále co nabídnout, koroze ninimální a na tehdejší dobu max výbava: centrál dálkový s alarmem, přední okna a střešní okno v elektrice, servo, plyš. potahy a různý drobnosti co potěší. Bohužel už jsou ho ale koupil bez origo liťáků, ale snad se časem podaří je sehnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kelfik: Já už jsem tu vstřikovací 305 viděl, ale viděl jsem ji v kombíku, v automatu, označenou jako GTi i s monogramem GTi na volantu. Taky nějaký poslední ročník výroby.

Jako předělávka to teda nevypadalo.

Jakou máš s tím GTX spotřebu?

Že tam dávali dálkáč vím, ale i alarm? Je fakt origo?

Ty origo liťáky by se možná sehnali, příp. dám kontakt na jedno vrakoviště a jednoho pána...

Teda jestli už o nich nevíš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Marcel505: Ten alarm vypadá origo nebo alespoň dobově. pokud nebyl přímo z továrny tak bych řekl, že si ho tam majitel nechal dodělat. Centrál i s alarmem jsou na jedno tlačítko na dálkáči a vypadá to hooodně staře, ale vše funguje. Alarm hlídá dveře včetně otevření kapoty a kufru.

Moje 305ka je GTX injection, ne GTi. A ten kombík GTi měl na palubce i budíky na tlak a teplotu oleje? Já tam mám jen kontrolky, uvidíš na fotce. Právě, že co jsem vyčetl v příručce tak GTX by měl mít budík i na tlak a teplotu oleje, možná že to u té stříkačky změnili.

No jinak spotřeba je cca 7,5litrů, ale mám ho asi týden, takže jsem ho spíš proháněl :D. Uvidím na kolik se dostanu při normální jízdě. Mám v plánu se v tom trochu povrtat, vyčistit motor, sání, klapku a takový věci. Teta má 405ku 1.9i a spotřebu má 7,1litru, tak doufám, že moje spotřeba bude podobná. Koupil jsem to už s vyměněnýma všema kapalinama, svíčkama, s novou spojkou, výfukem a čepy, dobrý ne :super. Ještě se musím pochlubit, že auto je v perfektním stavu, interier jak nový, volant příliš neošahaný, řadička bez vůlí, nikde nic neklepe.

Koukám, že máš samé lepší vozidla, jeden unikát za druhým, starý Peugeotky jsou moc pěkný, ve své době to musel být luxus i v dnešní době mají stále co nabídnout. Máš někde fotky?

CO máš za motor, výbavu ve své zámecké slečně :) a jakou spotřebu a kolik najeto ?

K těm litákům, kontakt mi dát můžeš, budu rád, ale jsem ze Severní Moravy, takže to pro mě bude asi daleko :nevim. Zatím jsem je nesháněl, ted potřebuju ještě vyměnit rozvody a opravit lak na spolujezdcových dveřích, nějaký amatér to po odření na parkovišti spravil pěkně blbě :myslim.

Přiložím foto.

1005183ct9.th.jpg 1005184hk6.th.jpg

1005179se3.th.jpg 1005186xo9.th.jpg

1005191vv5.th.jpg 1005197jk4.th.jpg

[upravil dne 30.7.2008 Kelfik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...