Driver Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Tohle jsem našel na netu, 305 GTX. Mělo by to mít stejný motor (XU 1905 cc 4 cyl) jako později 205 GTi akorát bez vstřikování. Výkon 105 k, max. rychlost 190km/h. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 17. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Další foto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 u 309 byla karburatorova verze GT. Myslim, ze je to ten motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 jj 81kw XU92C se solexem..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Tak ale určitě byla i 305 GTI ne?,Po Chrudimi jezdi 305 s červenym nápisem za číslem a rozhodně to není S5,tak nevim musim se podivat lepe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 oficialne ne, ale pro nektere trhy snad mela 305GTI XU5J 77kW Model Year GL 1977 - 1983 GR 1977 - 1983 SR 1977 - 1983 GRD 1978 - 1983 GL 1980 - 1983 GLS 1980 - 1983 GLS 1980 - 1983 SR 1980 - 1983 S 1981 - 1983 GL (mk 2) 1983 - 1989 GL (mk 2) 1983 - 1989 GLD (mk 2) 1983 - 1989 GLD (mk 2) 1983 - 1989 GLS (mk 2) 1983 - 1989 GR (mk 2) 1983 - 1989 GR (mk 2) 1983 - 1989 GRD (mk 2) 1983 - 1989 GRD (mk 2) 1983 - 1989 GT (mk 2) 1983 - 1989 GT (mk 2) 1983 - 1989 GTX (mk 2) 1983 - 1989 GTX (mk 2) 1983 - 1989 SR (mk 2) 1983 - 1989 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 http://www.peugeot305.co.uk/showitem.asp?ID=576&Cat=1 looking for new spakplugs into champion catalog, I saw an 77Kw with xu5j engine (205gti one) marked as 305 gti, only for some countries such as DK, S, does anyone know something about? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 18. leden 2007 Sdílet Odesláno 18. leden 2007 Původně zaslal: Driver Tohle jsem našel na netu, 305 GTX. Mělo by to mít stejný motor (XU 1905 cc 4 cyl) jako později 205 GTi akorát bez vstřikování. Výkon 105 k, max. rychlost 190km/h. Vážený pane Drivere, už jsem o 305 GTX slyšel. Dokonce ji má někdo ze zaregistrovaných členů na klubových stránkách. Jestli je to totéž co v 205 GTi nemohu potvrdit ani vyvrátit (poslední dobou toto úsloví slyším často z TV ). Ale teda jestli je to stejně karburátor (tedy ne vstřikování), tak to mě v tento moment pouští touha po GTX. Takže on je to vlastně karburátor ale s motorem 1,9, no to je teda nehezké, to musí docela žrát. (Když doháněj výkon obsahem motoru a ne vstřikováním.) Původně zaslal: Pája Rybišár Tak ale určitě byla i 305 GTI ne?,Po Chrudimi jezdi 305 s červenym nápisem za číslem a rozhodně to není S5,tak nevim musim se podivat lepe... Oficiálně 305 GTi není, ale je možné, že se to někam pod tímto označením vyváželo. Verze GT byla 1,6 a GTX 1,9. A verze S5 je limitovaná série roku 1985, ale je to skoro totéž co GT (prostě tam je něco extra, jiný sedačky a podobný ptákoviny). Stejně tak další limitované série: 305 Team - roku 1982 z důvodu změny na nový model. 305 EXL - něco jako GL a speciální na tom bylo, že se to dělalo jen ve dvou barvách, dobrý ne? 305 GLS - totéž co GR, ale výbava a ptákoviny z SR, s motorem 1,6 a nebo s motorem 1,9 D, pak se to značilo GLSD... Je to jako 505 SX, kdy ji dělali jako jako starý model roku 1985 s motorem 2,5 D bez Turba. Prostě francouzi. _______________________________________________ Ale s tím GTX mě to naštvalo, že to má karburátor! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár Tak ale určitě byla i 305 GTI ne?,Po Chrudimi jezdi 305 s červenym nápisem za číslem a rozhodně to není S5,tak nevim musim se podivat lepe... Teda - než mi to došlo. 305ka GTI nemohla být, když se tam dávali motory s karburátorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 tak to ti doslo blbe, pac ta xu5j byla podle me s Jetronicem:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Původně zaslal: .mycTD tak to ti doslo blbe, pac ta xu5j byla podle me s Jetronicem:super Ale to co je na fotce na začátku je s karburátorem. Takže to nemůže být značeno jako GTI... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 to je pravda. Ale jako GTI byla oznacena ta 1.6ka xu5j Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Původně zaslal: .mycTD to je pravda. Ale jako GTI byla oznacena ta 1.6ka xu5j Ale to myslíš 205, že? Totiž ten motor může být vlastně stejně značený (typ), takže byť má 305 a 205 stejný motor, tak na 305 dávali karbec a na 205 už vstřikování a tím je na světě GTi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Typy motorů: 305 GT : XU5S 305 GTX: XU9S Jinak dále v 305kách tyto typy motorů: XL5, XR5 a XU51C Takže možná to budou úplně jiné motory a pan Driver nás zavedl v omyl (vždyť píše: \"Mělo by to mít stejný motor...\"). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 23. leden 2007 Sdílet Odesláno 23. leden 2007 tak mozny to je, ale predpokladam, ze by pri montazi karburatoru zmenili kod motoru, kdyz ho meni i pro ruzne verze stejne RJ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 23. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2007 Původně zaslal: Marcel505 Typy motorů: 305 GT : XU5S 305 GTX: XU9S Jinak dále v 305kách tyto typy motorů: XL5, XR5 a XU51C Takže možná to budou úplně jiné motory a pan Driver nás zavedl v omyl (vždyť píše: \"Mělo by to mít stejný motor...\"). Opsal jsem to z těch stránek kde jsem našel ty fotky, takže jestli je tam chyba tak ne ode mě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 24. leden 2007 Sdílet Odesláno 24. leden 2007 Původně zaslal: Driver Původně zaslal: Marcel505 Typy motorů: 305 GT : XU5S 305 GTX: XU9S Jinak dále v 305kách tyto typy motorů: XL5, XR5 a XU51C Takže možná to budou úplně jiné motory a pan Driver nás zavedl v omyl (vždyť píše: \"Mělo by to mít stejný motor...\"). Opsal jsem to z těch stránek kde jsem našel ty fotky, takže jestli je tam chyba tak ne ode mě Ale jak píšeš nahoře o XU - prostě o motoru XU jsem nic nezjistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelfik Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Model Peugeotu 305 GTX existoval i se vstřikováním. Je to označený Peugeot 305 GTX Injection. Vím to na 100% jelikož ho vlastním ;-). Je to čtyř-bodový vstřik s výkonem 80kW a cca 165Nm, předpokládám, že se dával do prvních verzí P309. Jede to pěkně a s lepší spotřebou než karbec. Předpokládám, že se udělalo jen několik u konce výroby, ale už je neobsáhly do statistik. Ale našel jsem na netu tak cca 2 kusy se vstřikováním, v Anglii. Musím říct, že i dnes to auto má stále co nabídnout, koroze ninimální a na tehdejší dobu max výbava: centrál dálkový s alarmem, přední okna a střešní okno v elektrice, servo, plyš. potahy a různý drobnosti co potěší. Bohužel už jsou ho ale koupil bez origo liťáků, ale snad se časem podaří je sehnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 6. únor 2008 Sdílet Odesláno 6. únor 2008 Kelfik: Já už jsem tu vstřikovací 305 viděl, ale viděl jsem ji v kombíku, v automatu, označenou jako GTi i s monogramem GTi na volantu. Taky nějaký poslední ročník výroby. Jako předělávka to teda nevypadalo. Jakou máš s tím GTX spotřebu? Že tam dávali dálkáč vím, ale i alarm? Je fakt origo? Ty origo liťáky by se možná sehnali, příp. dám kontakt na jedno vrakoviště a jednoho pána... Teda jestli už o nich nevíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kelfik Odesláno 7. únor 2008 Sdílet Odesláno 7. únor 2008 Marcel505: Ten alarm vypadá origo nebo alespoň dobově. pokud nebyl přímo z továrny tak bych řekl, že si ho tam majitel nechal dodělat. Centrál i s alarmem jsou na jedno tlačítko na dálkáči a vypadá to hooodně staře, ale vše funguje. Alarm hlídá dveře včetně otevření kapoty a kufru. Moje 305ka je GTX injection, ne GTi. A ten kombík GTi měl na palubce i budíky na tlak a teplotu oleje? Já tam mám jen kontrolky, uvidíš na fotce. Právě, že co jsem vyčetl v příručce tak GTX by měl mít budík i na tlak a teplotu oleje, možná že to u té stříkačky změnili. No jinak spotřeba je cca 7,5litrů, ale mám ho asi týden, takže jsem ho spíš proháněl . Uvidím na kolik se dostanu při normální jízdě. Mám v plánu se v tom trochu povrtat, vyčistit motor, sání, klapku a takový věci. Teta má 405ku 1.9i a spotřebu má 7,1litru, tak doufám, že moje spotřeba bude podobná. Koupil jsem to už s vyměněnýma všema kapalinama, svíčkama, s novou spojkou, výfukem a čepy, dobrý ne . Ještě se musím pochlubit, že auto je v perfektním stavu, interier jak nový, volant příliš neošahaný, řadička bez vůlí, nikde nic neklepe. Koukám, že máš samé lepší vozidla, jeden unikát za druhým, starý Peugeotky jsou moc pěkný, ve své době to musel být luxus i v dnešní době mají stále co nabídnout. Máš někde fotky? CO máš za motor, výbavu ve své zámecké slečně a jakou spotřebu a kolik najeto ? K těm litákům, kontakt mi dát můžeš, budu rád, ale jsem ze Severní Moravy, takže to pro mě bude asi daleko . Zatím jsem je nesháněl, ted potřebuju ještě vyměnit rozvody a opravit lak na spolujezdcových dveřích, nějaký amatér to po odření na parkovišti spravil pěkně blbě . Přiložím foto. [upravil dne 30.7.2008 Kelfik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.