gogogo Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 zdravím jezdím p 205 motor 1.4 55kw,tlaky ve válcích okolo 10 atmosfer nekterej i mín,na tento motor my to příjde nák málo,muže se semnou někdo podělit o zkušenosti,tabulkove se udává poměr kompr. 9,3:1,což mi moc neřekne dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 dobrej motor má mít ve všech válcích stejné tlaky +- odchylka 0,1-0,2 atm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 10 je dost málo, měl by mít 12 - 14, ale vzhledem k tomu, co mají tyhle auta najeto, to ani moc divné není. Neřešil bych to, stejně už je to jen na dojetí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 17. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2007 no já bych to řešit chtěl protože to nemá žádnou učinnost,pak to taky víc žere,ventily,pístní kroužky si udělám doma. jinak to auto my musí vydržet aspon 5 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Otázka je, jestli nebudou šišaté válce, pak už kroužky nepomohou. Ale když si to uděláš doma a baví tě to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 levnější varianta je sehnat jinej motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 17. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2007 tot otázka:myslim,má nejeto 94 tisíc pokud poctivých tak by mohly bejt ok třeba tam bude ještě mapa po výbrusu:). Levnější možná časově,pro lidi co nemaj možnost se v tom pohrabat nebo je to nebavý,koupím jinej motor a bude to ještě větší krumpl,mě se ten muj líbý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Původně zaslal: citron1 levnější varianta je sehnat jinej motor Asi tak nějak. Je tedy fakt, že ten svůj původní motor znáš a koupit jiný motor je tak trochu skok do neznáma, pokud nemáš možnost ho vyzkošet, ale jstota není ani ta generálka... Ale pokud si to budeš dělat sám tak bych možná šel do té generálky i ze studijních důvodů.... [upravil dne 17.1.07 MPavel] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Pokud by měl 94 poctivých, tak se tu pravděpodobně ptát nebudeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Původně zaslal: oddie Pokud by měl 94 poctivých, tak se tu pravděpodobně ptát nebudeš Může se stát i při 94tis. km. Máme mazdu 626 a ta začala žrát olej při 90tis. km. Ve 110tis km se dělala výměna zapečených kroužků. A počet km je opravdu skutečný, protože auto máme od nova. Jen motor dostal čoud taháním obytného přívěsu, tedy předpokládám, že od toho bylo způsobeno tak rychlé opotřebení motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Má poctivých 94, ale už pokolikáté? Holt jak bazarník začne písničku o majitelce co s tím jezdila jenom v neděli na omšu a ve středu do obchodu, tak je něco špatně Na tacháči ti schází 3 nebo 4 vepředu, ne? Stejně jako mně když jsem si auto kupoval. S tím jsem počítal. V sousední dědidě má chlápek 309 1.8 D na na tachecu už začíná číslicí 7, možná už bude mít i 8 a furt to lítá na původní motor a docela slušně. Pokud se neztrácí olej, spotřeba a spolehlivost (starty) jsou na přijatelné úrovni, tak to vem v létě wapkou s vědomím že jsi toho udělal pro motor hodně ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
citron1 Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 souhlasím s Ladisem:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 17. leden 2007 Sdílet Odesláno 17. leden 2007 Asi tak, včera jsme přivezli z Hamburku M-B E 300D (jedna z posledních W124). Kastle už trochu opuchejřkovaná, ale žádná tragédie a spíš kosmetika, motor 1A a interiér jako novej, nikde odřeniny, sedačky neprosezený, neodřený, nepotrhaný. A auto má podle tachometru najeto 306 tisíc km. Startuje na drc, olej tlakuje, jak má... Zkrátka pokud tomu autu někdo nedával kouř, tak v 94t km nemá důvod mít tak špatné tlaky. Buď se k tomu někdo choval jako dobytek (tahání přívěsů nepředpokládám), nebo to má nahrkáno podstatně víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gogogo Odesláno 17. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. leden 2007 No tak počet odj.km mám 6 míst takže mi tam nic nezhází,je to dotažený z německa v německejch papírech byly dva majitelé chlapek a potom jeho dcera.Já netvrdím že to má poctivých 94 tis ale pokud má?tot otázka.znicit motor na tolika km určitě nebude moc velkej problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.