Michal.B

Vyměna oleje-problem

26 posts in this topic

Když jsem se chystal na vyměnu oleje tak jsem zjistil ze na stistku posledni vymeny nejde rozeznat typ oleje jestli total 7000(pol.synt.) nebo 9000 (syntetika).Da se to nejak zjistit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

já na svoji 406 mám Total 9000 origo... ale je to V6 3litr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koupil jsem taky TOTAL QUARTZ 9000 5W40.Tohle je moje prvni vymena od koupi tak nevim co tam ten monuli majtel daval.Jestli polo.synt.a ja bych tam dal tu plnou synt.tak nevi co by se stim stalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Štítek tam je ale nerozeznam co to je za číslo jestli je to 9000.Jsou jen 7000 a 9000?Na 7000 to myslim nevypada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

já na svoji 406 mám Total 9000 origo... ale je to V6 3litr

já na svoji 406 mám Total 9000 origo... ale je to V4 2litr :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bych rekl ze 7000, i kdyz mozna 9000 :D to je prase ten clovek co to psal, proc nemuzou psat normalni tiskaci pismena, kdyz jde o takovouhle vec, az si budou psat poznamky pro sebe at si treba pise egyptskym obrazkovym pismem, ale tohle aby lustil grafolog, ale podle toho tahu ve srovnanim s ostatnima cislicema na tom stitku bych rekl ze to je nepovedena devitka

[upravil dne 17/1/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych řekl že by to byla 9,ale jistota je jistota.Mam už koupeny 9000 a nerad bych kupoval zase 7000.Ale pokud tam bude 7000 a ja tam dam 9000 tak nevim nevim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

je to urcite 9ka. Sedmicku pise uplne jinak viz stav km

Přesně tak 100% je to devitka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diky všem za snahu:papa.Tak doufam že to bude 9OOO.Ale Muzete patrat dal.Diky:super

[upravil dne 17/1/07 Michal.B]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 100% je to devítka. Prohlídni si jak píše sedmičku a uvidíš, že ta s tou zmatlanou devítkou nemá nic společného...

PS: nemáš ještě náhodou účtenku od té výměny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná se ti to bude zdát jako blbý nápad, ale zkus tu fotku ukázat v lékárně lékárníkovi. Ty jsou zvyklí na takovéto škrabopisy. Za zkoušku nic nedáš. Možná ti i pomůže a řekne, co by to mohlo být.:myslim:myslim:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak pro klid v duši se v historii fóra u podobných témat většinou dospěje k tomu, že přechod z TQ 7000 (polosyntetika) na TQ 9000 (syntetika) není problém. Nereagujte na mne prosím, že to není pravda, pouze upozorňuji, že to tu bylo řešeno.

Sám mám TQ 9000 a až budu mít větší spotřebu oleje (do toho nepočítám momentálně děravý intercooler :)) dám tam hustší TQ 7000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.