Sign in to follow this  
Followers 0
kosinajan

žhaviče a HDI

7 posts in this topic

Mam taky problém nejde mi nastartovat moja 306 HDI zistil som ze mi nejde do zhavenia prud a jeden zhavic je odpaleny a je to mozne ze to uz nechyta pri -1 v servise mi povedali ze riadiaca jednotka zhavenia je ok a ten zhavic bude asi problem je to mozne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žhavky jsou zapojené paralelně, tudíž dkyž jeden odejde, další dál žhaví. Proměř, zda kde k nim opravdu proud. Na drát žhavek přidějel drát se žárovičkou a koukni jestli se rozsvítí. Dej novou žhavku. Pak se uvidí dál ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kosinajan

Mam taky problém nejde mi nastartovat moja 306 HDI zistil som ze mi nejde do zhavenia prud a jeden zhavic je odpaleny a je to mozne ze to uz nechyta pri -1 v servise mi povedali ze riadiaca jednotka zhavenia je ok a ten zhavic bude asi problem je to mozne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazeni v pripade ze pocitac usoudi ze zhaveni je KO nezhavi vubec.

To ze vam blikne kontrolka zhaveni neznamena ze zhavi.

Pokud chcete zmerit zhaveni je nutne odpojit cidlo teploty a ke zhavicce

natahnout zkousecku a otocit klicek. Jelikoz HDI ma rychlozhaveni tak

verte ze 4sekundy je maximum !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kosinajan

Původně zaslal: kosinajan

Mam taky problém nejde mi nastartovat moja 306 HDI zistil som ze mi nejde do zhavenia prud a jeden zhavic je odpaleny a je to mozne ze to uz nechyta pri -1 v servise mi povedali ze riadiaca jednotka zhavenia je ok a ten zhavic bude asi problem je to mozne?

O řídící jednotce žhavení slyším prvně.

ECU vyhodnotí podle teploty ze senzoru v hlavě motoru teplotu a sepne žhavicí relé. To he zmístěné nejčastěji za ECU. Do všech svíček jde horem + a na závit - , když je jedna uplně v háji ve zkratu, nemusí spínat relé...

Podívat se na relé, odpojit čidlo teploty a kabel od svíček a zkusit, jestli tam jde proud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud není extrémní mráz,hdi chytá pořád stejně a žhavení potřebuje spíše k tomu aby po startu co nejmíň zasmrdělo. Někde sem četl že někdo měl vypálenej kontakt v relátku a v pohodě nastartoval v - 20 i přesto že žhavení vůbec nefungovalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.