Sign in to follow this  
Followers 0
Wasabi

Brzdy

19 posts in this topic

Čautě všichni P...

Mám problém s bubnama na 405. Nechal jsem si dělat brzdy a oni na mě vybalili, že na tom samostavu (ozubený kolo) má bejt nějakej plíšek nebo co, kterej zabrání tomu, aby se to nepohlo. No a já tam prej nemám ani jeden a proto mi to špatně brzdí. Prej se to za chvíli zase rozladí. Zkoušel jsem ho tedy koupit ale v Peugeotu mi řekli že samostatně koupit nejde, že jedině celej samostav a ten stojí 1200 kus. Tak jsem zkusil kelly a tam mi zase řekli že maj brzdový sady, ale jsou 2 systémy BENDIX a LUSAS no a ten má ještě dvě varianty. Takže bych potřeboval poradit jak poznám co mám za systém. Dík jinak mám diesel 1900, rok výroby 1988

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau tak tenhle problem jsem resil snad pulroku, taky s mi nechtelo kupovat novy a dat za nej cca 1 200,- ale ja to mel pouze na jednom kole a mel jsem ten \"plisek\" prasknuty, sehnal jsem po dlouhem snazeni na vrakaci..... a ted mi rucni brzda brzdi jako nova......;)

Jo a mam typ Girling

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Wasabi (tvůj nick mi připoměl veleůspěšnou serii reklam na americkej Budviser nebo jak se to píše.:D:D:D ) Nejsem si jistej, ale pokud je třeba system Bendix, tak by měl bejt na celym autě i když u frantíků člověk nikdy neví. Nejspolehlivěji to zjistíš, když sundáš jedno přední kolo a na brzdovým třmenu je značka výrobce a typ. Pokud by nebyla, tak demontovat jednu brzdovou destičku a na ní je nějaký číslo, který odpovídá typu systému do kterýho patří. Tyhle informace bohužel nikde v papírech nenajdeš a jinak se zjistit nedaj, páč rok výroby ani výbava není parametr, jak určit co je v autě za brzdy. Podle mě si v Peugeotu vždycky ráno hoděj kostkama a co jim padne, to zrovna namontujou. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja mam treba v predu Bendix a vzadu Girling, takze s tem akostakama to bude asi recht....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Voštík: :o:o:o!!! Tak to sem měl dost bláhovou představu, že alespoň na celým autě by to mohlo bejt stejný... Ach jo..Ti Francouzi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za snahu pomoct. Dneska jsem to vyřešil tak, že jsem si to koupil na vrakáči u Prahy. Koupil jsem oba samostavy za 600,- vočí. Díky za snahu Wasabi:):);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samostavy, které mají plíšky a ozubené kolečko, jsou Girling.

Samostavy, které mají jemně zubaté páky, jsou Bendix.

To kdyžtak pro příště :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nevím co máš ty ale já tam mám bendix ozubený kolečko s plíškem asi jako půl nehtu a bendix mám vyraženo na obou čelistech takže máš asi mylné informace:cool:;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 306ce jsou taky plisky a BENDIX

Oddie: tys vstal asi levou nohou :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím tím systém Bendix, a systém Girling, a ne značku čelistí. On totiž zrovna třeba Bendix vyrábí čelisti na oba systémy, jak na ten \"svůj\", tak na syst. Girling...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je asi možný že Bendix vyrábí pro oba systémy. ale Girling nemám docela určitě. Podle obrázků které mám, mám docela spolehlivě Bendix a to \"starší provedení\". Pošlu ti emila s kapitolou o brzdách na 405 Peugeot, koukni na to a potom mi řekni co si myslíš. Stále si myslím že nemáš tak docela pravdu. Hojky Wasabi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Wasabi: No jo,ale máš ty brzdy na tom autě originál a nebo je to \"lepené\" z X aut?!To bývá častý problém u Peugeotů,že jejich majitelé to lepí z čeho můžou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to nevím, alepodle obrázku co mám v knížce k 405 a podle toho co mám, typuju Bendix na 95 % Ale říkám Bendix byly dva modely starší to mám já a novější.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovod, preco tam nemas pliesky je mozno podobny pripad, ako ten moj. Pred par dnami som menil pakne (oblozenie). Na starom oblozeni som mal samostavy osadene v uzkej strbine. Ale nove oblozenie tam ma ovela vacsiu strbinu, takze pliesok nedosadne spravne a je volny. nema sa o co opriet na vrchnej strane. Takze jedina moznost bola pliesok s pruzinou dat prec. Takze, ak budes kupovat samostavy a k nim pakne, tak strbina pri pliesku musi mat tvar \"U\" a nie polovicneho \"X\". Kua, nerozumiem jednej veci. Preco v predajniach nemozu byt trochu sikovnejsi ludia, aby sa taketo veci nestavali.:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Wasabi

Díky za snahu pomoct. Dneska jsem to vyřešil tak, že jsem si to koupil na vrakáči u Prahy. Koupil jsem oba samostavy za 600,- vočí. Díky za snahu Wasabi:):);)

asi si ten francouz hodi kostkou i pri montazi brzd jednoho auta :D;) ... francozsky chaos rulez! :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vite nekdo rozmer tech sroubku, kteryma je uchycen buben (405) ?? nejaka specialitka, nebo M6, M8 :) Jeste jsem to nemel otevreny, abych vedel

Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím že je to M6 se zapuštěnou hlavou a asi tak 0,5 cm závitu měl jsem to už celý rozdělaný a taky jsem si to fotil pro jistotu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.