Sign in to follow this  
Followers 0
Holly

Také vám padá diskuze?

12 posts in this topic

Dneska se mi to několikrát napsalo, že nelze najít server peugeot-club.com. Stává se vám to taky, nebo je chyba v mém připojení? V poslední době je to častější.

Jsem na tom stejně jako jozefsv, sem tam se mi to stane, ale za chvíli funguje bez problémů...

Stává se mi to denně,třeba na půl hodiny,pak to hodinu normálně jde a pak to teba na deset minut spadne.

NE

Holly - spíš hledej chybu u sebe ... prohlížeč, viry, plný temporary atp ... nejsem TECHNIK KOMPUTEROWY

Původně zaslal: Neon

NE

Holly - spíš hledej chybu u sebe ... prohlížeč, viry, plný temporary atp ... nejsem TECHNIK KOMPUTEROWY

no no no! :D

mam ten sami problem,uz se to tady psalo,ten monitoring vzdy ukazuje vse ok!!podle me to souvisi s konkretni osobou a ne pocitacem!ma ty sami problemi na trech ruznych pocitacich u dvou ruznych poskytovatelu internettu!!!

Původně zaslal: oni

mam ten sami problem,uz se to tady psalo,ten monitoring vzdy ukazuje vse ok!!podle me to souvisi s konkretni osobou a ne pocitacem!ma ty sami problemi na trech ruznych pocitacich u dvou ruznych poskytovatelu internettu!!!

No asi takhle, mám WIFi, poslední dobou nás ruší nějakej exot s domácí Wifi sítí a to rušení zpusobuje zpomalení netu a výpadky v řádu až několika sekund, někdy čekám na načtení stránky i půl minuty nebo se nenačte vubec a hodí chybu stránka nenalezena, a to nejen na foru P-C ale i na jiných stránkách, už to trvá skoro dva měsíce s přestávkama, řešit by to měli v pátek příští týden a to přeladěním kanálu pro náš směr, zatím to vypadá asi takhle

Je jistý že podobný problemy má většina Wifi sítí, takže může být chyba na straně poskytovatele připojení. Doporučuji ho kontaktovat a problem s nim probrat, pokud je solidní tak vše vysvětlí.

post-0-14109595166154_thumb.png