MOMO

2.0 HDI nestartuje

26 posts in this topic

406 2.0 HDI AUTO MI ZA STUDENA V POHODE STARTUJE (TROCHU DLHSIE TOCI) ZO STARTOM NEMAM PROBLEMI ANI KED JE ZOHRIATE ALE AK HO CHCEM NASTARTOVAT CCA 20 MIN TAK UZ HO NENATOCIM. POTOM HO MOZEM NATOCIT AZ KYM VIAC OCHLADNE. ROBY TO ASI LEN PRI URCITEJ TEPLOTE ZHRUBA TYCH 70 - 80 STUPNOV.

[upravil dne 13.1.2007 MOMO]

Share this post


Link to post
Share on other sites

známej měl podobnej problém na feldě,sice benzín,dělalo mu podobně co tobě,vyměněn termostat a vše v pohodě,ale bylo to na feldě:D:D:D

307 2.0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zaza

známej měl podobnej problém na feldě,sice benzín,dělalo mu podobně co tobě,vyměněn termostat a vše v pohodě,ale bylo to na feldě:D:D:D

307 2.0HDi 110FAP

teda nejsem odborníkem na HDi, ale vím jistě, že i když tam termostat nebude tak to nastartuje:D:D

sorry za OT

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale co vím tak tento problém úplně stejný se objevil kamošovi kdysi na 110k oktávce. Přes půl roku to bylo v servise jelikož to měl v záruce a chybu neodstranili a pritom vyměnily všechny cidla, ŘJ motoru atd. Nakonec auto od něj odkoupily a prodali mu jinou stejnou octávku. Takže ti neporadím, třeba někde začít jestli u autoelekrtikáře zda není nějakej drat poškozenej nebo zkusit treba zajet do servisu i kdys výsledek může být nejistý. Prostě takhle bych to řešil já.

Share this post


Link to post
Share on other sites

najprv som mal zlí pretlakový ventil vo viečku naftového filtra, vtedy to nechcelo ísť vôbec a ked to chytilo tak ma to niekde nechalo (za jazdy zhasínal motor). Na diagnostike to písalo koherenciu otáčok a nízky tlak na vstr.lište.

No až po vímene toho ventila sa to začalo chovať tak ako píšem na začiatku. Za každú info budem veľmi vdačný

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co čidlo vody ? neptal ses někoho ? Může být vadné a hlási nepřesné udáje ŘJ motoru. Ale není mi to moc jasný že auto jezdí v pohodě?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to samé dělalo na firemní Feldě 1,9D. Když to bylo studené, tak to startovalo v pohodě a když jsem to chcípnul a chtěl nastartovat teplé tak ani nápad. Dělalo to čidlo teploty vody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravim nechci tvdit ze je to tim ,ale mel sem stejnel problem a Xantii TD rano vpohode chytla zahrata taky ale dys sem ji zahratou chcip a chtel natocit cca za 5 minut nesla musel sem chvily cekat cca 15 minut a bylo to bordelam v nadrzi uplne se prisal na sitko a nesla tam nafta zajimavy bylo ze pri jizde nestracela vykon a nebylo to vubec znat tak to jen ze sem myslel buh vi cim to nebude vymenil sem nejdriv pul auta a nakonec todle to jen pro zajimavost ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravím.měl jsem podobný problém na mém pežotku,netěsnil přepad na vstřiku,po výměně

je vše o.k.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

na multiple JTD mal kamarat podobné,naštartoval v pohode, išiel a z ničoho nič zdochlo a po chvíle znovu chytlo ked sa trochu schladilo, bolo to čidlo na motore, ale si už nepamätám či na kluke alebo kde, ak to ešte chceš vedieť tak zistím

Share this post


Link to post
Share on other sites

tátovi to na ochcávce dělalo žhavící relé a opravili mu to na počkání. U HDi vyměn čidlo teploty pro ŘJ,tam asi bude problém(zelené nebo modré na termostatu,teď nevím). Už mi někdo říkal že u hdi takovýhle problém řešil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dafe

tátovi to na ochcávce dělalo žhavící relé a opravili mu to na počkání. U HDi vyměn čidlo teploty pro ŘJ,tam asi bude problém(zelené nebo modré na termostatu,teď nevím). Už mi někdo říkal že u hdi takovýhle problém řešil

Prosím o radu kde se nachází čidlo teploty pro ŘJ (307SW), jak je náročná výměna a kolik asi tak stojí? Díky moc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generálka startéru, generárka alternátoru a nová autobaterie ... startuje super !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

No najskôr by som skontroloval ten ventil ako spomína PP205.... :myslim , keďže spomínaš aj problém s tlakom na vstrekovacej lište

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky bych to videl na ten ventyl na vysokotlakem cerpadle jak pise pp205... ten to ridi... pokud to toci.... ta kby to mnelo delat... neni tam jineho co by menlo neco do veci s teplotou...

Share this post


Link to post
Share on other sites

na mé 306 HDI toto dělal DRV ventil na vysokotlakém čerpadle, když si na troufneš , tak ho zkus vyčistit, ale mě už to nepomohlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.