Sign in to follow this  
Followers 0
Joest

Turbo netěsní...olej teče...

12 posts in this topic

Zdravím,

jelikož nejsem odborník přes motory tak mam nasledujici dotaz. Bylo mi sdeleno ze mi netesni turbo a udajne kolem trosku proteka olej. Jen mam dotaz, co presne to bude znamenat pro me. Da se to turbo nejak repasovat nebo dodatecne dotesnit bez vymeny za nove? A nebo je to jedina moznost v tomhle pripade? PS: Co stoji nove (vim ze levny rozhodne nebude), případně jestli máte odkaz na nejakej web zabyvajici se repasama nebo treba i web kde prodavaj turbo novy. Do peugeotu se mi moc nechce kvuli prachum, je nutny tam dodavat origo turbo nebo se delaj i nejaky alternativy? Dky za rady :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Joest

Zdravím,

jelikož nejsem odborník přes motory tak mam nasledujici dotaz. Bylo mi sdeleno ze mi netesni turbo a udajne kolem trosku proteka olej. Jen mam dotaz, co presne to bude znamenat pro me. Da se to turbo nejak repasovat nebo dodatecne dotesnit bez vymeny za nove? A nebo je to jedina moznost v tomhle pripade? PS: Co stoji nove (vim ze levny rozhodne nebude), případně jestli máte odkaz na nejakej web zabyvajici se repasama nebo treba i web kde prodavaj turbo novy. Do peugeotu se mi moc nechce kvuli prachum, je nutny tam dodavat origo turbo nebo se delaj i nejaky alternativy? Dky za rady :myslim

blazne !!! nekupuj turbo, to ze olej prolina je uplne normalni, zvlaste u slabeho hdi nic tomu neni. Turbo po 5tis kilometrech masti !!! je to normalni. Maximalne si nech zmerit plnici tlak na pocitaci. To je par korun Ja to delam za dve kila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Joest

Zdravím,

jelikož nejsem odborník přes motory tak mam nasledujici dotaz. Bylo mi sdeleno ze mi netesni turbo a udajne kolem trosku proteka olej. Jen mam dotaz, co presne to bude znamenat pro me. Da se to turbo nejak repasovat nebo dodatecne dotesnit bez vymeny za nove? A nebo je to jedina moznost v tomhle pripade? PS: Co stoji nove (vim ze levny rozhodne nebude), případně jestli máte odkaz na nejakej web zabyvajici se repasama nebo treba i web kde prodavaj turbo novy. Do peugeotu se mi moc nechce kvuli prachum, je nutny tam dodavat origo turbo nebo se delaj i nejaky alternativy? Dky za rady :myslim

A protejká ti olej do vejfucku, žere ho to? nebo to jen trošku rosí u toho spoje ? To je totiž celkem normální..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No prej to jen rosí, ale zase je fakt ze olej to nezere. Az tam pujdu, tak asi jeste zkusime odpojit hadici abych zjistil jestli nejde nejakej olej i do sani, pac na tomhle peugeotu se to prej nedapoznat na vzduchovym filtru... tam nic neni... ja jen ze sem mel strach, protoze auto ma najeto uz 160 000km a turbo je prej tak na 200k. Navic to mam chvili chiply a nejsem si jistej jestli na tom turbu bylo neco pred tim, pac se na to prislo ted kdyz sem si pro jistotu nechal udelat rozvody... Ale jestli to vazne rosi normalne? Jste si jisty? Diky za pomoc :potlesk

Jeste dotaz, kde sis nechal zmerit ty plnici tlaky? A co presne je k tomu potreba? dik

[upravil dne 12.1.07 Joest]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No normalni to neni ze prosakuje turbo ve spoji pod sponkou. A pokud máš na něm nalitano co pišeš tak je před smrtí. Začal bych schánět jiné turbo. Repase se nevyplati pac turbo po repasi vydrzi o dost mene. Kloudne turbo se dá sehnat za 20k nove totiž stojí 48 k:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: nazder

No normalni to neni ze prosakuje turbo ve spoji pod sponkou. A pokud máš na něm nalitano co pišeš tak je před smrtí. Začal bych schánět jiné turbo. Repase se nevyplati pac turbo po repasi vydrzi o dost mene. Kloudne turbo se dá sehnat za 20k nove totiž stojí 48 k:mrk

To by mě celkem zajímalo, kde bereš tyhle informace.

Starší turbo vůbec nevíš, kolik vydrží, kdežto na turbo po repasi je záruka. Repase nestojí tolik. Jestli dáš za turbo 20, tak mi sežeň víc takovejch a za chvilku si koupim barák.

Kolik si viděl slavejch HDiček, který měli čistej spoj u turba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud je turbo v pořádku a dobře těsní na hřídeli není žadný důvod, aby prosakoval olej. Moje HDI má naprosto suché turbo na spojích a moji 3 kámoši taky. Byli jsme společně na STK tak jsem to viděl na vlastní oči.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: nazder

Pokud je turbo v pořádku a dobře těsní na hřídeli není žadný důvod, aby prosakoval olej. Moje HDI má naprosto suché turbo na spojích a moji 3 kámoši taky. Byli jsme společně na STK tak jsem to viděl na vlastní oči.;)

:xvul kdo lze, ten muze i krast a nedej boze zabit :xvul

I novym turbem prosakuje olej tak tu neklam normalni lidi ktery chtej poradit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka otazka z casti mimo temy...

Kolko asi tak priblizne priemerne vydrzi turbo na peugeotoch, neviem ci maju tieto HDi rovnake turba, ja mam 2.0HDi 80kW v 406ke r01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proměř ayiální vůli na hřídelce, po překročení tolerance pak nechat zrepasovat, či si nechat poslat díly ze zahraničí a turbo složit sám doma. Není to vůbec složitý, jen být pečlivý a důsledný.

lehké info co a jak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.