TiborTeam Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Komplet jsem rozebral, vyčistil, a složil přívod vzduchu do motoru. Kousek nad poťákem je jediná tryska viz. obr., docela tlustá :-) Zajímá mě co se tím šteluje a jak se to našteluje. Při skládání jsem to zašrouboval a povolil o 2 otáčky, od oka :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 mě bylo řečeno že se tím seřizuje bohatost.. a myslím že ano, ten samý princip je na Jawě.. Seřizuješ tím vzduch, má to efekt hlavně na volnoběh.. No novějších klapách je již tento otvor zaslepen.. ten ošroub \"škrtí\" tuhle dírku edit: našel jsem i na fotkách, je to jasně vidět.. Stará klapa se seřízováním ........................................... a nová bez a jo tím jsem chtěl vlastně říct, že to moc vliv nemá.. Ale já ji původně měl taky dvě otáčky od zavřené polohy.. S novou klapou je teda uzavřená a rozdíl žádný.. [upravil dne 11.1.07 C.J.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiborTeam Odesláno 11. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: C.J. mě bylo řečeno že se tím seřizuje bohatost.. a myslím že ano, ten samý princip je na Jawě.. Seřizuješ tím vzduch, má to efekt hlavně na volnoběh.. No novějších klapách je již tento otvor zaslepen.. ten ošroub \"škrtí\" tuhle dírku edit: našel jsem i na fotkách, je to jasně vidět.. Stará klapa se seřízováním ........................................... a nová bez a jo tím jsem chtěl vlastně říct, že to moc vliv nemá.. Ale já ji původně měl taky dvě otáčky od zavřené polohy.. S novou klapou je teda uzavřená a rozdíl žádný.. Nějak tak jsem uvažoval ... A není nahrazeno možností seřizovat poťák klapy ? Já mám totiž potenciometr napevno, bez možností pootočit ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: TiborTeam A není nahrazeno možností seřizovat poťák klapy ? Já mám totiž potenciometr napevno, bez možností pootočit ..... jak bez možností pootočit??? v tom úchytu musí být podlouhlá díra na otočení.. vit blbé foto.. ale mi teda potenciometr nějak nefunguje jak má.. (nevím jak má fungovat, přece jen dává ECU vědět, jestli nemáš vůbec přidaný plyn nebo jestli máš plyn až na podlaze..) Když ho za chodu odpojím, tak to nemá vůbec žádný vliv.. Jednu dobu jsem ho odpojený mít musel, protože mi to salo falešný vzduch a ECU se z toho mohla zbláznit Otáčky co sekundu vyběhly na 2500rpm, pak zasáhla ECU (protože potenciometr ukazoval polohu bez plynu) a jako by vypla zapalování a motor spadl na 500rpm, zakuckal a zase 2500rpm a pořád dokola.. Sem ho odpojil a byl klid.. (až na to, že s tím falešným vzduchem byl nejnižší volnoběh 1800rpm..) Teď když to těsní, tak odpojení nemá žáden vliv na chod motoru.. Takže nastavením potenciometru nijak volnoběh neovlivníš.. A jestli jsem to pochopil správně, tak ten šroubek na bohatost mají motory bez lambdy s neřízeným katalyzátorem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 nechci kecat, ale myslim si, ze ho tam mam taky napevno:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiborTeam Odesláno 11. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: .mycTD nechci kecat, ale myslim si, ze ho tam mam taky napevno:papa Přesně tak .... Mám dva stejné motory ... teda dvě 605ky ..... Oba mají poťák napevno, oba s lambdou, oba s tryskou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Já šteluju otáčky tady: [upravil dne 11/1/2007 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 možný to je... Volnoběh se seřizuje dorazem škrtící klapy, v tělese jsou dvě klapy, každá má svůj dorazový šroubek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiborTeam Odesláno 12. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. leden 2007 No, vraťme se k tématu možná jsem napsal špatně název vlákna ... Tak k čemu je ta tryska ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 12. leden 2007 Sdílet Odesláno 12. leden 2007 asi taky na volnoběh.. edit: protože kdyby jsi seřizoval volnoběh dorazem klapy, při zvýšení ji trochu otevřel, tak by ti právě ten potenciometr ukazoval bludy, pokud je natvrdo.. Proto se musí volnoběh seřizovat přídavným vzdušníkem.. Ten šroub na doraz první komory škrtící klapy je od výroby zalepen záslepkou.. [upravil dne 12.1.07 C.J.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.