Guest Radimo Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 zdravím,tak mám dnes po výměně kotoučů a destiček,svépomocí,ale nějak to nebrzdí, prý se musí trochu obrzdit,kolik asi KM? je to na 406 kombi.díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Pokud jsi ocistil kotouce a desticky , zkontroloval brzdovku tak kolem 100-200 Km a i tak brzdit opatrneji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Radimo Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 jo, kotouče sem odmastil i destičky, a nemusí se desky nějak zdrsnit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Původně zaslal: Radimo jo, kotouče sem odmastil i destičky, a nemusí se desky nějak zdrsnit? Nemusí se zdrsnit, jen nějakou dobu nebrzdi razantně a nepřehřát dlouhým bržděním , proste se to musí zajet. No a nedá se říct či 100 nebo 200 Km, záleží jak moc budeš na tech 100 km brzdit:D [upravil dne 10/1/07 Radek Hurvajz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Radimo Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 OK radši budu chvílu jezdit opatrně,ať si někde nenabiju hubu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukáš.t Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 decentně brzdit,nejezdit stylem brzda-plyn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Radimo Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 jo,destičky jsou značky REMSA,nevíte co jsou zač? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardas Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 a kdyz jsme u tech dotazu - neznate nekdo kotouce PILENGA ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: jardas a kdyz jsme u tech dotazu - neznate nekdo kotouce PILENGA ?? Je to Italská druhovýroba v dobré cenové relaci ale na kotoučích bych nešetřil dost rádi se kroutí,osobně ale zkušenost snima nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Pokud jsi tam ty destičky dal dobře, tak chvíli trvá, než si sednou - tak 100 km. Ale vážně záleží jak se tam dají. Jednou mi je v servisu dokonce dali obráceně, to pak brzdilo furt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Pro zajetí ba naopak zvol málo frekventovaný rovný a přehledný úsek, razantnější brždění až téměř do samotného zastavení auta. Opakovat několikrát. Prohřátí brzd je právě žádoucí, nataví se povrch desek a nanáší se na brzdový kotouč. V tomdle stavu pak brzdy nejlíp brzdí. Důchodcovská jízda brzdám nesvětčí (nezaměňovat sjezd z Alpských kopců, tam brzdy dostanou opravdu pokouřit, ne ale pár razantnějších zabrždění v našich podmínkách) Na desky jako takové nešahej, žádné zdrsňování. Při výměně desek očistit vodící plochy na třmenech, zlehounka promáznout měděnou vazelínu ať desky krásně chodí. Pod prachovku pístku je dobré nakapat Breox, váleček pak prásně chodí a neklade odpor při vracení desek od kotouče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Taky jsem po výměně kotoučů a destiček, chvilku si to sedalo, ale brzdilo to od začátku dost solidně, nezdá se mi, že by to mělo ze začátku zas o tak hůř brzdit. Jak psal Ladis, je důležité dobře očistit a promazat ty válečky ve kterých se to pohybuje. Já mám ale trochu jiný problém - po výměně brzdy brzdí jak šlak ale pískají - dá se s tím něco dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Pískání je většinou dáno tvrdší směsí desek, za předpokladu že ložisko kola i brzdový třmen nevykazují nějakou odchylku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Vše ostatní by mělo být OK - jinými slovy pokud je nevyměním tak s tím pískáním nic neudělám? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Pokud je moje tvrzení správné, tak zřejmně ne. Jestli na autě zvládneš pár věcí, tak můžeš sundat desky, skontrolovat jestli jsou rovné a jestli třmen netáhne k jedné straně, očistit, a namáznout vodící hřídele třmenů. Může se tento efekt potlačit, otázka jak na dlouho. Změna kotoučů by taky asi měla na to vliv, ale to bys asi dával i nové desky. Do budoucna spíš koupit jinačí desky. Cenově i kvalitativně je přijatelná značka Maff, jsem přesvědčen že by tě neměla zklamat i značka Jurid a Ate (už trochu dražší a lepší) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusang Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: Radimo jo,destičky jsou značky REMSA,nevíte co jsou zač? REMSA mam aj ja (kotuce GRAF). Na aute (Citroen Xsara 1.6i \'98) uz boli ked som ho kupil, takze neviem posudit, ako by to brzdilo s inymi platnickami. Ale podla mna to brzdi dost slabo. Favorit, co som mal predtym brzdil ovela ovela lepsie. Ked som sa pytal davnejsie na jednom fore na znacku REMSA, tak mi bolo povedane, ze som si mohol rovno narezat korkove spunty zo sampanskeho a dat ich tam namiesto tychto platniciek Jedno je iste, ze pri vymene tam REMSY uz nedam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: Ladis Jestli na autě zvládneš pár věcí, tak můžeš sundat desky, skontrolovat jestli jsou rovné a jestli třmen netáhne k jedné straně, očistit, a namáznout vodící hřídele třmenů. Toto všechno jsem udělal a dost pečlivě (co si člověk neudělá sám, tak to pořádný nikdy není ) a pořád pískají jak steklé. Ještě jsem chtěl zkusit na kole štěstí trošku v rovině ošmirknout povrch těch destiček, ale už se mi to nechce moc rozdělávat, pokud by to mělo pomoct na deset kilometrů než se zase ohladí do standardu. Až mě to bude štvát moc, budu muset asi koupit nové desky. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Radimo Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 Původně zaslal: dusang Původně zaslal: Radimo jo,destičky jsou značky REMSA,nevíte co jsou zač? REMSA mam aj ja (kotuce GRAF). Na aute (Citroen Xsara 1.6i \'98) uz boli ked som ho kupil, takze neviem posudit, ako by to brzdilo s inymi platnickami. Ale podla mna to brzdi dost slabo. Favorit, co som mal predtym brzdil ovela ovela lepsie. Ked som sa pytal davnejsie na jednom fore na znacku REMSA, tak mi bolo povedane, ze som si mohol rovno narezat korkove spunty zo sampanskeho a dat ich tam namiesto tychto platniciek Jedno je iste, ze pri vymene tam REMSY uz nedam. tak mně v obchodě pěkně ojeli,říkali že jsou dobré,za ty prachy jsem radši mohl koupit Feroda.tak příště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 11. leden 2007 Sdílet Odesláno 11. leden 2007 já měl pilengy na 405tce a byly v poho a teď sem dával na 306ku bremba,mám na nich najeto asi tak 200 km a v pohodě.taky to ze začátku hůř brzdilo ale teď je to v klidu:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.