Sign in to follow this  
Followers 0
Guest snuky

ztráta vody z chladice?

22 posts in this topic

Chtel bych se zeptat je u 406 ,kde je klimatizace ,nejaka spotreba vody z chladice ,treba roseni ,nebo jestli na to muze mit vliv zimni obdobi (furt jede topeni),zhruba pred mesicem se mi rozvitila kontrloka na stav mnozstvi chladici kapaliny v chladici tak sem dolil cca 0,5litru a dnes mi to zase problikava ,jinak vodu v oleji sem nezaznamenal,a ani nemam pocit ze by to nekde teklo ...nemate nekdo podobny problem ?nevim jestli je to normalni ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a teklo by to v motorovym prostoru nebo nekde vevnitr , u drivejsiho auta sem mel mokrej koberec jak to teklo taky je vsechno v poradku :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já něco \"podobného\" zažil u své 405ky.. Rožla se mi kontrolka a dolil jsem 4.5l vody.. Po 30tik km svítila znova! Opět jsem dolil 4.5l vody.. (v oleji nic nebylo..) Ale po dalších 20ti km už vypadal motor asi takto.. :bojimhttp://pazout.unas.cz/voda/ Ale to asi nebude tvůj případ... Projdi hadice jestli těsní, mi to třeba netěsní u vyhřívání škrtící klapy.. Nebo to může být propáleným těsním hlavy.. Pokud vytáhneš při zahřátém motoru měrku oleje, tak by z něj neměla jít pára..

[upravil dne 10.1.07 C.J.]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Může někde téct topení. A pokud to není vidět uvnitř, tak kdo ví kam to teče. Třeba mě teče kohout, ale vidím to na podlážce....

Share this post


Link to post
Share on other sites

On když teče radiátor topení tak že začátku to moc není poznat, kaluž tam je až když to teče fakt hodně.

Ale může to být maliká prasklina v hadici v mot. prostoru.

Zažil sem oba případy a vím že se to blbě hledá :(

Podle mě zatím nezbývá než dolívat a čekat na léto až bude vidět nějakej flek pod autem nebo něco.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Lolodreveny

ja to zazivam denno denne... teda kadych 500KM.. lenze mne to ide do motora... fnuk :(

vítej v klubu.. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenze ja fakt neviem kadial.... hlava je odtlakovana,tesnenie je nove...Chladic oleja je ties v pohode.. teeeda fakt neviem.. :myslim:grr:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: snuky

Chtel bych se zeptat je u 406 ,kde je klimatizace ,nejaka spotreba vody z chladice ,treba roseni ,nebo jestli na to muze mit vliv zimni obdobi (furt jede topeni),zhruba pred mesicem se mi rozvitila kontrloka na stav mnozstvi chladici kapaliny v chladici tak sem dolil cca 0,5litru a dnes mi to zase problikava ,jinak vodu v oleji sem nezaznamenal,a ani nemam pocit ze by to nekde teklo ...nemate nekdo podobny problem ?nevim jestli je to normalni ...

Mám podobný problem, vypadá to u mě na vodní pumpu, předchozí majitel sice nechal vyměnit rozvody v servise ale vodní pumpu neměnili, ted se mi ztrácí voda, né nijak moc. Sundali jsme kryt rozvodů a je vidět že pumpa asi prosakuje, dole na nosníku nebo co to pod tou řemenicí je, jsou občas malý loužičky chladící kapaliny. Takže pumpa na výměnu:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Může to netěsnit kolem vložek válců, je tam jen takový jemná gumička a dosedací plocha je jen 1mm!!! Mám doma motor a ten má ty dosedací plochy úplně urezlé!! Takže ho není možno utěsnit, i když má najeto cca do 40ti tis km.. Tak to dopadá, když někdo použije místo chladicí kapaliny obyčejnou vodu bez antikorozních přípravků.. :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skús sa pozrieť zo spodu na chladič. Mal som ten istý problém. Voda mi mizla, ale nikde nebolo vidieť že vyteká. Nakoniec to bola hadica (koleno), ktorá je umiestnená v dolnej časti chladiča. Bola zalomená a odtiaľ mi unikala voda (vyparovala sa). Stálo ma to 3.500 Sk, ale zatiaľ mám pokoj a voda je stále na rovnakej úrovni. Bohužiaľ tú hadicu je možné dostať len v originálnom servise Peugeot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem měl problém na 405 SRDT s chladičem kde byly dva(jeden na motor a druhý na klimu a tím, že příchytka chladiče na klimu prodřela lamelu chladiče motoru a taky mizela voda. poprvé jsem chladič zavařil(zaletoval), ale neodstranil příčinu prodření, takže za cca 5 měsíců zase a podruhé zaletoval a odstranil příčinu(špatně otočená příchytka) tak jsem jezdil cca 50kkm a bez problémů až do tehdy pro mě nevyřešitelného problému s motorem, kdy jsem auto prodal do AAA!!!!!:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

1, Klimatizace nemá s vodou nic společného

2, Ten púl litr ukazuje spíš na drobnou netěsnost chladiče, potrubí, hadic nebo radiátoru.

3, Zle se to hledá, protože se to na nahřátých částech chladícího systému stačí okamžitě odpařovat.Takže ze začátku žádné louže pod autem.

Jenže nemrznoucí směs nechává po odpaření fleky / alycol modrozelený/ který se najít daj.

Takze podrobná kontrola chladiče, hadic a spojú s baterkou v ruce.

Radiátor sice bez demontáže nezkontroluješ ,ale pokud strčíš prst do výdechu topení u nohy / je jedno či zleva nebo zprava/ nahmatáš tam jakousi prohlubeň nebo vaničku chceš-li, ve které se v případě děravého radiátoru shromažďuje voda.Ta pak spúsobuje orosování předního okna. Já už radiátor měnil po úplně stejných příznacích jako máš ty.

Příčinou díry v trubce radiátoru bylo uvolněné poslední žebro /velmi tenké a ostré/ a tím jak se chvělo doslova prořízlo mikroskopickou skulinu. A potvora jedna tekla jen když byla teplá.Přišli sme na ni až po natlakování radiátoru. Zato pod radiátorem v tom plastu vlastního tělesa topení / ta vanička/ byla furt louže.

Kdo hledá najde.:super

[upravil dne 23/1/07 bagr]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: C.J.

No já něco \"podobného\" zažil u své 405ky.. Rožla se mi kontrolka a dolil jsem 4.5l vody.. Po 30tik km svítila znova! Opět jsem dolil 4.5l vody.. (v oleji nic nebylo..) Ale po dalších 20ti km už vypadal motor asi takto.. :bojimhttp://pazout.unas.cz/voda/ Ale to asi nebude tvůj případ... Projdi hadice jestli těsní, mi to třeba netěsní u vyhřívání škrtící klapy.. Nebo to může být propáleným těsním hlavy.. Pokud vytáhneš při zahřátém motoru měrku oleje, tak by z něj neměla jít pára..

[upravil dne 10.1.07 C.J.]

C.J. Ten motor vypada fakt hnusne, lituju ho ;) jinak s tim kdyz odendas vyko pri zahratym motoru od olejove nadrze , nebo vyndas merku tak se z toho nesmi kourit? nebo sem to blbe pochopil a nesmi jit para , problem je v tom jak to poznas ted v zime, jinak sem to 1 oddelal v lete ale nebylo moc teplo, a myslim ze se z toho trochu kourilo je to spatny? popripade jestli se to projevuje na stylu jizdy(myslim tim tah motoru nebo jizdni vlastnosti) kdyz se tam dostava voda, je pravda ze kdyz me to trochu kourilo z oleje tak sem asi mesic na to nechal menit rozvodu + vodni pumpu jestli to ma nakej vliv na to a olej a od ty doby sem se tim nezabival ale ted sme nahnal strach vogo:nevim:o:D a da se to poznat nako jinak jestli tam netece voda? ale jezdim s tim kazdej den do prace, asi pul roku furt a zatim ze by ubyla chladici kapalina se me nezda musim se podivat kolik ji tam je a sledovat to, omg clovek by nerek co to auto muze delat a potom ze dne na den se to posere vsechno :bojim

[upravil dne 23.1.07 Jogin]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

1, Klimatizace nemá s vodou nic společného

2, Ten púl litr ukazuje spíš na drobnou netěsnost chladiče, potrubí, hadic nebo radiátoru.

3, Zle se to hledá, protože se to na nahřátých částech chladícího systému stačí okamžitě odpařovat.Takže ze začátku žádné louže pod autem.

Jenže nemrznoucí směs nechává po odpaření fleky / alycol modrozelený/ který se najít daj.

Takze podrobná kontrola chladiče, hadic a spojú s baterkou v ruce.

Radiátor sice bez demontáže nezkontroluješ ,ale pokud strčíš prst do výdechu topení u nohy / je jedno či zleva nebo zprava/ nahmatáš tam jakousi prohlubeň nebo vaničku chceš-li, ve které se v případě děravého radiátoru shromažďuje voda.Ta pak spúsobuje orosování předního okna. Já už radiátor měnil po úplně stejných příznacích jako máš ty.

Příčinou díry v trubce radiátoru bylo uvolněné poslední žebro /velmi tenké a ostré/ a tím jak se chvělo doslova prořízlo mikroskopickou skulinu. A potvora jedna tekla jen když byla teplá.Přišli sme na ni až po natlakování radiátoru. Zato pod radiátorem v tom plastu vlastního tělesa topení / ta vanička/ byla furt louže.

Kdo hledá najde.:super

[upravil dne 23/1/07 bagr]

NJ hele pech ja mam dneska auto na vymenu radiatoru, a z niceho nic mrcha jedna! Jedu a najdnou mlzeni okna, bojim bojim opravy aby neco neznicili kdxyz sem to vydel jak se to musi rozebrat :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem měl problém s únikem chladící kapaliny jen s tím rozdílem, že se pod autem dělali fleky takže evidentně to někudy teklo. Bylo to z prostoru vodního čerpadla, jenže to bylo po výměně rozvodů nové. Nakonec to byl nějaký plastový rozvod chladící kapaliny u čerpadla, který je přidělaný k motoru... Přesně nevím co to bylo za díl... Po výměně mam pokoj...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.