Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

klepot-řemenice?


zaza

Recommended Posts

chci se zeptat,ze strany rozvodů, se ozývá takové klepání,je to slyšet při zavřené kapotě(slyšet víc při vyřazení a při nižších otáčkách),při otevřené není slyšet,jinak když auto přes noc stojí,tak po nastartování to nedělá,po nějaké chvilce od rozjetí zase klepe,upozorňuji,že jsem byl v servise(jeho logo je tady na hlavní stránce):D,tam mi řekli,že je to řemenice,po kontrole prý OK,ale vyměnily nap.kladku,prý špatná,klepalo dál,tak jsem jim to dal znova,vyměněn drážkový řemen za kratší+kontrola(hledání závady)i na rozvodech,prý vše OK,ale klepe dál,taky občas pár dní OK,i v Peugeotu mi řekli že to vypadá na řemenici(prý na to trpý)ale v AUTO FR.... se na ni koukali a prý je v pohodě,taky prý by to mohla být volnoběžka na altíku,bylo mi řečeno v A...F...,že tam není,tak prosím o radu, 307 2.0HDi 110FAP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám najeto 112 500 km a ten klepavý zvuk mě strašně s..e:grr,připadá mě ,že vychází někde ze spodní části u drážkového řemene,jako ze spodku motoru,taky bych to tipnul na tu řemenici,ale když ji měli vyndanou tak prý je v pořádku,tak se jim snad dá věřit:myslim.Nechce se mi ji (možná zbytečně)měnit,orig.u Peugeotu asi 8500 kč a u AUTO FR.... asi 4500 kč+práce což je docela dost a výsledek nejistý.Připadá mi ,že když zastavím i na křížovatce,tak se po mě někdo otočí,tomu se říká požitek z jízdy:D:D:D,kdyby ten zvuk byl z rozvoďáku,tak by byl slyšet snad i při otevřené kapotě,jenom mě zaráží,že v servise po dvou návštěvách mi řeknou,že je auto v pořádku a nemám mít strach,že 307 HDi jsou hlučnější,než předchozí modely:o

307 2.0HDi 110 FAP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

nesmíš všemu věřit ...

jinak, životnost řemenice u motoru 2.0 HDI 66 kW je cca 60 tkm.

Ona je tam guma, ta se vymačká a dělá to bordel - odborně se tomu snad říká tlumič kmitů :)

no to snad ne ? ... tatik ma najeto cca 110 a zadny klepot se mu z 66kW hdi neozyva...nerikam, ze to nemuze byt remenice, ale 60tisic prehanis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těd jsem zrovna řemenici měnil.Byl to hroznej rachot.Když jsem nastartoval tak se nic nedělo ale jak jsem víc přidal plyn nebo jel delší cestu (5 km) tak to mlátilo jak blázen.Najeto mám 120000 km.Mám 2.0 hdi 80 kw.Cena řemenice 3500.Říkali že to na to trpí.Samozřejmě ne originál..

Do origo servisu bych už po určitých zkušenostech nešel... :papa

[upravil dne 10.1.2007 Mikii84]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takovýhle zvuky měl kámoš ma 406 2.0 Hdi, když jsem to hledal tako to byla řemenice dole na klikovce, jak už tu někdo psal je složená za dvou dílů a mezi je guma která se vymlátí. Údajně by se měla měnit při výměně rozvodovýho řemenu, ale kdo ví???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi to bude fact ta řemenice :grr,je jenom zajímavý,že byla venku a prý je údajně v pořádku,no nic,co se stane až prdne,dojedu do servisu,asi počkám až odejde,potom to bude na jistotu:D.Kde jsi ji koupil za 3500 kč,motor mame asi stejný:myslim

307 2.0HDi 110FAP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo já jsem měl taky na pohled v pořádku ale ve vnitř byl celá rozmlácená a to dělalo ten rachot.Pak mi to ukazovali a když se s ní poklepe o zem tak to je slyšet že je ve vnitř neco uvolněnýho.Dělali mi to v servisu kde mají díly od auto Benex...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

C.J. - ne, to se týká řemenic u nových motorů :)

Ty můžeš být u svého autí v klidu.

:roker jak vypadají ty řemenice s tlumičem záběru?? nemáte někdo fotku??

406ky 1.8 8V mají ještě ty staré?? A 1.8 16V nebo 2.0 16V už ty nové??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Mikii84

Těd jsem zrovna řemenici měnil.Byl to hroznej rachot.Když jsem nastartoval tak se nic nedělo ale jak jsem víc přidal plyn nebo jel delší cestu (5 km) tak to mlátilo jak blázen.Najeto mám 120000 km.Mám 2.0 hdi 80 kw.Cena řemenice 3500.Říkali že to na to trpí.Samozřejmě ne originál..

Do origo servisu bych už po určitých zkušenostech nešel... :papa

[upravil dne 10.1.2007 Mikii84]

Jo, je to tak. Taky jsem měnil. To klepání mi dost vadilo. Kupoval jsem originál a stála 7.500,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zhruba se dá říct, že dřív tyhle řemenice byly jen na dieselových motorech typu XU, teď už je mají i benzínová XUčka. Na motorech typu TU jsem je ještě neviděl. A mimo jiné se občas stane to, že ta guma po kouskách vypadává. Pokud vypadne směrem od motoru, tak se mimo hluku vlastně nic neděje, ale pokud vypadne na druhou stranu, tak se může dostat pod rozvoďák a ten může přeskočit. Už jsem to viděl asi u třech případů. Ta guma tam jako tlumič torzních kmitů stejně funguje jen když je ještě pružná. Působením teplot v motorovém prostoru a stářím ztvrdne a původní funkci stejně neplní. A na jiných autech se bez toho obejdou. Podle staré řemenice by soustružník měl umět vytočit novou řemenici z jednoho kusu a měl by být klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak dneska jsem byl zase v jiném servise ohledně toho klepání(jina pobočka AUTO FR....)tak mi řekli,že to vypadá na tu řemenici,že tam snad ani nic jiného klepat nemůže,šáhli tam nějak šroubovákem:D ozvalo se jim takové prasknutí a když jsem jel domů,tak už to neklepe,příští týden jsem k nim objednán na opravu,cena řemenice 4200+práce:(,jenom jsem zvědavej ,jestli to nezačne do té doby klepat,jestli to 100%zjistí,abych nedopadl jako předtím,jenom jim bylo záhadou,že na to nepřišli jejich kolegové(2*ho tam měli),akorát zbytečně vyhozený prachy:grr:grr:grr

307 2.0HDi 110FAP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hafity nemáš pravdu. řemenice na XU motorech je z gumovým mezikruží a její životnost je podstatně vyšší než řemenice o které je tady řeč na motory DW/DV z mechanickým vyvažováním. V ŽÁDNÉM případě pokud někdo tuší , že je řemenice na motoru DW/DV (HDi) vadná-hlučná ji nechat než se rozsype. Poslední dvě HDi co si majitelé nedali říct je to stálo cca 30000kč. (rozvody, vahadla, ventily atd)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Hafity

Zhruba se dá říct, že dřív tyhle řemenice byly jen na dieselových motorech typu XU, teď už je mají i benzínová XUčka. Na motorech typu TU jsem je ještě neviděl. A mimo jiné se občas stane to, že ta guma po kouskách vypadává. Pokud vypadne směrem od motoru, tak se mimo hluku vlastně nic neděje, ale pokud vypadne na druhou stranu, tak se může dostat pod rozvoďák a ten může přeskočit. Už jsem to viděl asi u třech případů. Ta guma tam jako tlumič torzních kmitů stejně funguje jen když je ještě pružná. Působením teplot v motorovém prostoru a stářím ztvrdne a původní funkci stejně neplní. A na jiných autech se bez toho obejdou. Podle staré řemenice by soustružník měl umět vytočit novou řemenici z jednoho kusu a měl by být klid.

Fakt to myslíš s těmi XU motory vážně ? Já mám třeba XUD7 (což je dieselová jedna-sedmička) a tam žádná guma na řemenici není. A řekl bych, že 1.9 GTI jsou taky gumy prostý.

Jinaá auta se bez ní dneska už neobejdou - dělá rambajz a to se nenosí.

A proč žádat soustružníka, když se dá koupit nová, nebo dát starou ??? A najdi dneska dobrého soustružníka ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...