Dacooos Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Mám problém s 406 HDI 80kw. Při jízdě na 4 a 5 až překonám 3000ot/min tak se rozsvítí kontkolka diagnostika motoru a přestane brat turbo. Po novém nastartování vše funguje normálně až po dosažení zmiňovaných otáček. Pak se problém opakuje. Na diagnostice to napsalo chybu - regulace tlaku turba. Tak jsem vyměnil regulátor a pořád je to stejný. Už nevím co se dá ještě vyzkoušet. :myslim A dá se chyba vymazat z paměti jinak než diagnostikou??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Zkusil bych mrknout na čidlo snímající plnící tlak turba. Očistit kontakt, případně by bylo ideální na zkoušku ho vyměnit za jiný a testnout to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 muze to taky delat mechanizmus ovladani turba, stejne jako me ta cyhba jinak nez diagnostikou vymazat nejde, ale kontrolka ti tak po 6 nastartovani sama zhasne EDIT: tady mas linky, uz se to tu resilo, procti si to [upravil dne 9/1/07 f3Rd@] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dacooos Odesláno 19. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2007 Tak už jsme našli závadu. v pondělín to křekopu a uvidíme. Byla mrdlá hadice na turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dacooos Odesláno 25. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2007 Tak už to mám v hromadě a pažout přede jako kotě. Výměna hadice na turbu cca 230Kč. super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marsalek Odesláno 22. únor 2007 Sdílet Odesláno 22. únor 2007 Kterou hadici Ti menili? Tu plastovou, co jde spodem motoru do IC, nebo tu gumovou, ktera jde vrchem do saciho potrubi? Kaja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dacooos Odesláno 23. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2007 Byla to ta gumová. Když jsem to někde vytočil na více otáček, tak to řvalo jako vysavač. Díra na hadici cca 3 cm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaza Odesláno 24. únor 2007 Sdílet Odesláno 24. únor 2007 tento problém jsem měl taky,přesně jak popisuješ,já zas měl rozpojenou tu plastovou hadici za motorem:aut 307 2.0HDi 110FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mande Odesláno 1. květen 2007 Sdílet Odesláno 1. květen 2007 ahoj , mam stejný problem jako ty a chci se te zeptat , kde se přesně nachází ta hadice k turbu, moc by mi to pomohlo?....dekuji ti moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lobosb Odesláno 2. květen 2007 Sdílet Odesláno 2. květen 2007 nazdarek mozno to mam aj ja ten problem kde sa nachadzaju presne tie hadice na 307 2.0hdi 110fap Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dacooos Odesláno 2. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2007 Na 406 hdi 2000 je to zespod. Od chladiče turba vede plastová hadice spodem směrem k řidiči a pak nahoru. Tam je gumovej mezikus, kterej tak rád praská. A nebo rupne ta plastová trubka před tím. Ale to se prej stává v zimě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.