Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Filip

rada 205

7 posts in this topic

Nazdárek, chroupe mi pravá poloosa při vracení rejdu ne nijak brutálně ale chci to už konečně začít řešit. Taky mi po zahřátí té hřídele začne vibrovat volant. Je to ta s vodícím ložiskem, poradte jak na něj, jsou tam nějaký excentry co drží ložisko a maj jen povolit, vlastně jsem měl venku vždy jem tu kratší, takže vážně nevím.

Musí se měnit celá nebo jde koupit jen ten homokinetický kloub? A když bnudu muset koupit celou, příjde mi i s manžetama a novým těsnícím kroužkem do převodovky ?? Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim jakej máš obsah. ale na gti musíš koupit celou poloosu, je to sada i s manžetou, vazelínou a tak. Stojí kolem trojky - Autokelly. Ložisko se tady řešilo nedávno, zkus se podívat o trochu níž tady v servisu, myslim že Ondra by n to šel s kladivem :D ale ty vibrace by mohl dělat i čep. Až budeš mít dole kolo, zkus se podívat jak je chycenej v rameni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha tak obsah už vim:D:D:D:D ale ten kloub pořád ne, zkus jejich stránku KELLY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poloosu nech udělat u Glogara, vyjde to nejlevnějc...

Dlouhá poloosa je chycená dvěma šrouby (říkáme tomu \"fajfky\", páč tak vypadaj). Musíš zalehnout pod auto, a vyšroubovat ty dvě matičky - hlava 11 nebo 12, a pak tu poloosu odsud vyrazit kladivem (přes nějaký vhodný vyrážeč).

Novou poloosu tam pak zašoupneš, a přitahuješ střídavě těmi \"fajfkami.

Jinak je postup stejný, jako u té kratší poloosy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No o tom Glogarovi jsem přemejšlel jako o nejlevnější variantě, cesta by mě sice vyšla na pětikilo, no a plus oprava (cca1000) a de-montáž (350) a jsem skoro na dvou tisících. Navíc mám dírku v manžetě takže ještě koupit novou. Kdybych měl čas, objednal bych se u nich. Ale takhle raději dám 2500 za repas a nasadím ji tam sám.

Ještě bych se chtěl zeptat, jaký postup je nejlepší a za jeho rozepsání bych byl moc rád. Uvolnit ložisko kola, tlumič ven :mad: a vyndat poloosu.. je tak ?? Když jsem měl tu pravou venku, zpátky mi nezacvakla ani boha. Prostě to nešlo zacvaknout. Nechal jsem to jen tak zasunutý dovnitř, jenomže ted mi to dělá po delsim stání loužičky. Nevíte co s tím ???? Díky všem

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak je to trochu jinak: povolit poloosu, sundat kolo, spodni cep vymontovat z tehlice a pak ten celej bazmek vyhnout dopredu nebo dozadu a vytahnout poloosu........ Montaz opacnym postupem. :)

To ze nezacvakla neni tak na zavadu, ale ty louzicky jsou uz na povazenou - asi mas v pytli ten tesnici krouzek na prevodovce - pri montazi - demontazi se to stane lehce....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voštíku mám takový pocit že takhle to popisujou v tý knížce Jak na to, hele nesměj se mi ale u toho čepu stačí odšroubovat matku co je nahoře na něm a pak už to půjde bez problémů oddělit ?

Člověče to je dvěstěpětka.. ani bych to do ní neřekl, vypadá fakt krásně :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.