Leo

Zpožděné ostřikování zadního skla

11 posts in this topic

Když chci ostříknou zadní sklo, tak po zapnutí se hned spustí stěrač a po delší době (5-10s) začne stříkat voda (přední ostřikovače se zdají být OK). Ve starších příspěvcích (např.: ) jsem se dočetl, že to pár lidem dělá, ale nikde jsem nezjistil, zda je to tak z výroby nebo závada. Jako první mne napadlo závada ve zpětném ventilu, který zabrání vrácení vody zpátky do nádržky a potom jsem se dočetl, že ho tam někdo nemá a montoval si ho dodatečně (). Mám tedy otázku, zda někdo ví jestli model 406 Break r.v.2001 má zpětný ventil na hadičce ostřikovačů (ostřikovač stříká hned po zapnutí) nebo ne (když už budu sundávat přední kolo a plastový podběh, tak jestli mám doufat v opravu současného mechanismu nebo rovnou koupit zpětné ventily a umístit je na hadičky)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 306 mi to dela taky. sterac jednou nebo 2x mavne na sucho... na 406 nemam vzadu ani ostrikovac ani sterac

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, asi je to tedy normální a tak až budu mít čas tak namontuji zpětný ventil (zkušenosti mám už z Favorita :super) a dodám fotodokumentaci a poznatky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám 406 break 2000 a taky mi to chvíli trvá, než se voda dostane na sklo...cca 3 sec. jestli Ti to pomůže...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne sa to deje asi tak 3x do roka... Vzdy som odmontoval trysku, ihlou ju precistil, preplachol hadice ostrekom a bolo. Vzdy mi to potom islo. S ventilom som zatial problem nemal. Tak skuste pred kupou toto...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kadaver

mne sa to deje asi tak 3x do roka... Vzdy som odmontoval trysku, ihlou ju precistil, preplachol hadice ostrekom a bolo. Vzdy mi to potom islo. S ventilom som zatial problem nemal. Tak skuste pred kupou toto...;)

Nějak mi nedochází co může mít společného ucpaná tryska s tím, že se vrací voda z hadičky zpátky do nádržky:myslim?

Jinak už to mám hotové, největší práce je se sundáním kola a plastového krytu podběhu. Potom šmik, nastrčení jednocestného ventilu a za 15 minut je vše hotovo i s uklizením nářadí. Teď to teče proudem okamžitě po zapnutí:super. Udělal jsem pár fotek, tak až bude čas, tak to sem dám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky bych prosil fotky (kde je nejlepší místo na \"střih\"), a taky jakej jednocestnej ventil (typ,...) a kde se dá koupit a za kolik, moc díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.